Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko, vaikka olisit itse haluton?

Vierailija
15.05.2015 |

Laittakaa viestille yläpeukku, jos annatte joskus seksiä vaikka olisitte itse haluttomia ja alapeukku, jos ette anna.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän aikaa voi kulua, että olet itse haluton, etkä myöskään anna kumppanillesi? Kuinka kumppanisi reagoi?

Vierailija
2/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja oletan että toimii myös toisinpäin.

Mun halut on kyllä helppo herättää ja osaan herätellä myös miehen halut. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä palstaa lukiessani huomannut,  että joidenkin naisten mielestä mies on ällöttävä, jos tämä harrastaa seksiä haluttoman naisen kanssa. Miksi näin?

Vierailija
4/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, yllättävän moni antaa! Eikös tämä ole vanhanaikaista? 

Vierailija
5/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:38"]

[/quote]

Kyllä se halu siinä usein itse toiminnassa herää :) Etenkin kun mies tekee töitä myös naisen nautinnon eteen. Eri asia jos olisi sellainen kuivana sisään ja 3 min lähetyssaarnaajajyystöä.

Vierailija
6/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:38"]

[/quote]

Ei, vaan viisasta.

Vierailija
7/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Itselläni kiire vie haluja, ja kiirettähän arjessa usein riittää. Jos en kerta kaikkiaan jaksa muuten seksiä, pyydän mieheltäni selkä- tai jalkahieronnan ja palkitsen hänet siitä blow tai hand jobilla. Mielestäni puolen tunnin rentouttava hieronta vs viiden minuutin paineiden purkaminen on hyvä vaihtokauppa. Mies saa kaipaamaansa seksiä paljon ja minä kaipaamaani hellyyttä usein.

Vierailija
8/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä haluton, joten annan aina (tosin mies haluu vaan about kerran viikossa)

Vierailija
9/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun ei ole nyt osunut niitä, jotka ovat oikeasti haluttomia ja joiden halut eivät siksi herää edes miehen "pannessa" parastaankaan. Tällaisten naisten kommentteja olisi hyvä saada mukaan.

Vierailija
10/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:31"]

Kyllä ja oletan että toimii myös toisinpäin. Mun halut on kyllä helppo herättää ja osaan herätellä myös miehen halut. ;)

[/quote]

Miten mies voi suostua yhdyntään jos ei itse halua??

Vierailija
11/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. En ikinä anna ellen ole itse kiihottunut. Enkä ole muuten koskaan antanut muutenkaan. Harrastan seksiä omasta kiihkosta miehen kanssa. :)

Vierailija
12/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:45"]

Annan. Itselläni kiire vie haluja, ja kiirettähän arjessa usein riittää. Jos en kerta kaikkiaan jaksa muuten seksiä, pyydän mieheltäni selkä- tai jalkahieronnan ja palkitsen hänet siitä blow tai hand jobilla. Mielestäni puolen tunnin rentouttava hieronta vs viiden minuutin paineiden purkaminen on hyvä vaihtokauppa. Mies saa kaipaamaansa seksiä paljon ja minä kaipaamaani hellyyttä usein.

[/quote]

Tässä hienoa ajattelua kirjoittajalta! Yhdessä oleminen on juurikin tuota, eli molempien tarpeiden huomioon ottamista. Siinä ei lasketa että kumpi joutuu antamaan enemmän vaan sitä että molemmat ovat tyytyväsiä.

10 pistettä tuollaiselle.

Vierailija
13/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että haluttomana antaminen voi aiheuttaa tutkimusten mukaan terveysongelmia naisille? Miten muuten miehenne pysytvät halutonta naista nussimaan? Monellakin täällä sairas mies?

" Tutkimuksessa huomattiin myös yhteys emätinkivun ja kiihottumisen puuttumisen välillä. Todettiin, että toistuva, herkän limakalvon hankaus, varsinkin ilman kiihottumista ja kostumista voi johtaa limakalvon ja hermoston pysyvään vahingoittumiseen ja vulvodyniaan."
http://vdopas.com/vulvodynia/vulvan-vestibuliittisyndrooma-vestibulodynia/

Vierailija
14/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:52"]

Kyllä ja oletan että toimii myös toisinpäin. Mun halut on kyllä helppo herättää ja osaan herätellä myös miehen halut. ;)

[/quote]

[/quote]

Ei ehkä ensin, mutta pienellä hyväilyllä mieli muuttuu ;)

Vierailija
15/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:52"]

[/quote]

[/quote]

Kertokaapa! Eli naisen pitää ottaa sisäänsä munaa haluttomana ja aiheuttaa itselleen terveysongelmia, mutta mies ei kykene samaan eli antamaan munaa haluttomana? Itse en tyydyty kuin munalla, joten olen ihan miehen halujen varassa....

Vierailija
16/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joskus tulee annettua. Tosin siinä käy aina niin, että kun leikkiin ryhtyy, niin lopulta sitä haluaa kovasti itsekin.

Vierailija
17/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Ei sellainen seksi ole tyydyttävää kummallekaan osapuolelle. Ei mun halut ainakaan herää, jos oon oikeasti ollut haluton. Eri asia jos on vähän väsynyt ym. Mutta jos mulla on mieli maassa ja kurja olo, niin en todellakaan voi harrastaa seksiä siinä tilassa. Eikä sitä onneksi olla vaadittukaan. Onneksi olen harvoin haluton, eli siitä ei ole ongelmaa :)

Vierailija
18/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa seksiä ja on valmis näkemään vaivaa sen eteen, vaikka en itse olisi in the mood, niin kyllä se onnistuu. Hän tietää ns heikot kohtani, näykkii ja suutelee kaulaa, kertoo miten olen ihana, hyväilee, ja kyllä se mieli muuttuu hyvinkin nopeasti. Auttaa myös lievittämään ärsytystä ja kireyttä, ja parantaa mielialaa. :)

Vierailija
19/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tutkimuksessa huomattiin myös yhteys emätinkivun ja kiihottumisen puuttumisen välillä. Todettiin, että toistuva, herkän limakalvon hankaus, varsinkin ilman kiihottumista ja kostumista voi johtaa limakalvon ja hermoston pysyvään vahingoittumiseen ja vulvodyniaan."
http://vdopas.com/vulvodynia/vulvan-vestibuliittisyndrooma-vestibulodynia/

Vierailija
20/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan halua miestäni juuri koskaan, mutta meillä on seksiä useita kertoja viikossa. Helpompaa niin kuin alkaa käydä mitään keskusteluja. Kaikki pysyy tyytyväisenä: mies saa seksiä ja minä saan olla pari päivää rauhassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi