Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahdeksannella kuulla raskaana. Heräsin yöllä supistuskipuihin ja vessassa käydessä tuli verta pyyhkiessä.

Vierailija
17.01.2022 |

Synnäriltä sanottiin, että tulee seurata tilannetta ja jos verenvuoto jatkuu tai tulee huolia vauvaan liittyen niin tulisi käydä näytillä.

Enää ei tule verta ja vauva liikkuu ihan normaalisti. Parit supistukset on tullut aamun aikana. Kävisinkö silti näytillä? Esikoista odotan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin, koska en saisi mielenrauhaa muuten. 

Vierailija
2/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käydä. Sullehan sanottiin että mene sitten jos vuoto jatkuu ja kun vauvakin liikkuu normaalisti, niin ei ole hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa ihan oman mielenrauhan vuoksi käydä. Sanot vaikka ettet ole varma onko liikkeet vähentyneet niin tsekkaavat tilanteen. Tsemppiä loppurutistukseen.

Vierailija
4/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävisin. Lähin aikanaan synnärille, kun verta jäi paperiin. Kun pääsin tutkimuksiin, oli 7 cm auki. 

Minulla oli kivuton avautumisvaihe. Kuulemme olen yksi miljoonasta, mutta onhan meitä monta miljoonaa. 

Vierailija
5/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitan sinne. Saan ainakin mielenrauhan. Kiitos teille tsempeistä. AP

Vierailija
6/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä soitan sinne. Saan ainakin mielenrauhan. Kiitos teille tsempeistä. AP

Tsemppiä sinulle ja kaikkea hyvää.

Vierailija
7/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla siis viikkoja?

Vierailija
8/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksannella kuulla? Oletko trolli? Ei kuukausista ole puhuttaa enää ysärin jälkeen. Nykyään lasketaan raskausviikkoja.

Vierailija
9/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä raskausviikko on "kahdeksannella kuulla"?

Kuulostat 60-vuotiaalta.

Vierailija
10/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viikkoja jotain 28-32?

Tuossa kohtaa hirmu iso ero onko sen 28 vai lähempänä 32.

Vierailija
11/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kyllä kävisin näytillä. Kyllähän keskosia kuitenkin syntyy ja tulee komplikaatiota joskus myöhempäänkin raskaudessa, parempi olla vähän tilannetta edellä kuin jäljessä.

Todennäköisintä varmaankin on että se ei ole mitään vakavaa. Joillakinhan supistuksia tulee aika reilustikin loppuraskaudessa, ja tuossa kohtaa aika pienikin nirhaumavoi tuottaa näyttävän verenvuodon vaikka mikään ei ole vialla.

Omassa raskaudessa sain ensimmäisen supistuksen samana päivänä kuin vauva syntyi, ennen laskettua aikaa.

Onnea loppuodotukseen.

Vierailija
12/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kuitenkin, että kysyt vauva palstalta ohjeita asian suhteen.

Vierailija
13/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävisin. Lähin aikanaan synnärille, kun verta jäi paperiin. Kun pääsin tutkimuksiin, oli 7 cm auki. 

Minulla oli kivuton avautumisvaihe. Kuulemme olen yksi miljoonasta, mutta onhan meitä monta miljoonaa. 

Täh?

Täällä toinen. Onko muka noin harvinaista?

Vierailija
14/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivuton avautumisvaihe? Oispa mullakin ollut...

Vierailija
15/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Niin kätilö sanoi minulle.

Minulla on kaksi lasta. Kuopuksen kohdalla menin haikaranpesään, koska supisteli. Osasin odottaa eivät satu. Kätilö oli tass ihan ihmeissään, kun laitteiden mukaan synnytän, mutta naaman mukaan en synnytä. Menin nukkumaan, heräsin kipuihin. Olin täysin auki.

Kyllä minä tiedän, mitä synnytyskivut ovat, mutta vain ponnistuskivut.

Joku gyne sanoi, että minulla ei ole kipuherkkää kohtua. En tiedä kuukautiskivuistakaan mitään.

Vierailija
16/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä raskausviikko on "kahdeksannella kuulla"?

Kuulostat 60-vuotiaalta.

Mitä pahaa on olla 60 v ? Useimmilla heistä on kokemusta synnytyksistä enemmän kuin  nuorilla

Vierailija
17/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla peräpukamat jotka vuotaa.

Vierailija
18/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Niin kätilö sanoi minulle.

Minulla on kaksi lasta. Kuopuksen kohdalla menin haikaranpesään, koska supisteli. Osasin odottaa eivät satu. Kätilö oli tass ihan ihmeissään, kun laitteiden mukaan synnytän, mutta naaman mukaan en synnytä. Menin nukkumaan, heräsin kipuihin. Olin täysin auki.

Kyllä minä tiedän, mitä synnytyskivut ovat, mutta vain ponnistuskivut.

Joku gyne sanoi, että minulla ei ole kipuherkkää kohtua. En tiedä kuukautiskivuistakaan mitään.

Epäreilua. Mä olin taas todella tuskissani avautumisvaiheessa. Tuntui että mitkään lääkkeetkään eivät auttaneet. Ponnistusvaihe oli helpottava kun tiesin, että pian kipu on ohi.

Vierailija
19/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä vielä asiaa kyselet "kaikkien alojen asiantuntijoilta" !!!Ja vähän vauhdilla kohti terkkaria !!

Vierailija
20/31 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi synnytys noin…

Hyvä jos menet käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän