Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tablettinerot auttakaa!

Vierailija
15.05.2015 |

Olen ihan avuton noitten tekniikkavempeleiden kanssa ja nyt on tällanen ongelma. Mistä johtuu, kun yhtäkkiä toi tabletti ei enää vaihda näkymän suuntaa. Vitsi miten idiootisti selitetetty, siis kun kääntää pystyasentoon, niin ei onnaa. Jämähti siis vaakatasoon. Muuten kyllä pelittää normaalisti. Olenko painanut jottain vahingossa? Osaisiko joku ystävällinen auttaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä ylhäällä vaikkapa missä näkyy niitä kuvakkeita niin voi olla se suunnan lukitus.

Vierailija
2/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytönkierto sallituksi niin johan alkaa kääntyilemään kummasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Sieltä yläkulmasta löysin. Varmaankin räpellellyt ihan ite. Kyllä vaan taas kummasti kääntyilee:). Ihme peli tuokin.

Vierailija
4/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eii oo tablettia mitä nyt panadolia. En ymmärrä mitä sillä tekee jos on kaksi pöytäkonetta, läppäri ja pari nettipuhelinta

Vierailija
5/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se asentoanturi voi olla paskainen tai rikki.

Vierailija
6/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:50"]

Mulla eii oo tablettia mitä nyt panadolia. En ymmärrä mitä sillä tekee jos on kaksi pöytäkonetta, läppäri ja pari nettipuhelinta

[/quote]

Matkoilla mukava ja luen kirjoja esim. metrossa töihin mennessä. Löytyy kyllä pöytäkone ja läppärikin. Kaikille paikkansa. Myös kätevä vessassa, kun isompi hätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan