Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä n. 35-vuotias teet ehkäistäksesi ikääntymisen merkkejä?

Vierailija
15.05.2015 |

Minä käytän hyaluronihappoa ja kollageenia sisäisesti ja ulkoisesti ja käyn mesorullauksessa 2 kertaa vuodessa. N36

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös 36v enkä edes tiedä kollageeniä lukuunottamatta mitä nuo tarkoittavat. Epäilyttävältä kuulostavat. Minä en tee muuta kuin rasvaan kasvoja ja kaulaa aamuin illoin. Ja yritän nukkua riittävästi. Jos en ole saanut nukutuksi kunnolla, niin naama on aamuisin paljon ryppyisempi. Liikuntaa pitäisi alkaa harrastamaan ihan vaan siksi, että olisin paremmassa kunnossa ja selkäkivut loppuisivat. Painan edelleen saman verran kuin 20-vuotiaana ja vartalo näyttää hyvältä vaikka kolme lastakin löytyy. Hyvät geenit auttaa paljon, mutta kyllä tässä jo alamäki on menossa kovaa vauhtia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon vettä, vältän sokeria, pesen aina meikit pois ennen nukkumaan menoa ja käytän Nivea cremeä kosteusvoiteena. Ikää 44 eikä ryppyjä, yleensä mua luullaan vähän päälle kolmekymppiseksi.

Vierailija
4/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:29"]Juon paljon vettä, vältän sokeria, pesen aina meikit pois ennen nukkumaan menoa ja käytän Nivea cremeä kosteusvoiteena. Ikää 44 eikä ryppyjä, yleensä mua luullaan vähän päälle kolmekymppiseksi.
[/quote]

Ei luulla. Ihmiset on vain kohteliaita ja arvioivat iän alaspäin.

Vierailija
5/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vettä!

Vierailija
6/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun riittävästi, harrastan liikuntaa josta nautin, syön 80% terveellisesti ja 20% mitä huvittaa, nauran aina ku naurattaa, käyn terapiassa purkamassa huolet, opettelen armollisuutta itseäni kohtaan. Kaiken kaikkiaan nautin elämästä ja pyrin stressaamaan mahdollisimman vähän. Vippaskonsteja ei ole käytössä.

Vierailija
7/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mäkin vettä, liikun ja syön terveellisesti. Ehkä siksi olen nyt niin vanhan näköinen, kun vauva valvottaa. Onneksi en enää lisää lapsia suostu tekemään. Ap

Vierailija
8/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En laske elämäntapoja ja liikuntatottumuksia tähän kategoriaan kuuluvaksi.

Vierailija
9/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vettä, välttelen sokeria ja harrastan ulkoliikuntaa. En mitään noista ihon vanhenemisen hidastamiseksi. Lapset olen jättänyt hankkimatta, se nuorensi kasvoja aikaisemmin samanikäisiin äiteihin verrattuna. Nyt he saavat jo nukkua tarpeeksi ja nuortuivat heti. Näytän vähintään ikäiseltäni.

Vierailija
10/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon tasaisen tappavaa vauhtia (tai välillä kyllä nopeamminkin) niin rypyt eivät ehdi tulla

Vierailija
11/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En pelkää ikääntymisen merkkejä.

Vierailija
12/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcidia aamuin illoin kasvoihin.

Vierailija
13/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan kaikkia pillereitä mitä iherbistä löytyy!!! mutta naama vaan roikkuu ja tissit ja maha, ne vasta roikkuukin en ala, harmaita alkoi tulla kun täytin 31. apuva!! 

Vierailija
14/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:29"]Juon paljon vettä, vältän sokeria, pesen aina meikit pois ennen nukkumaan menoa ja käytän Nivea cremeä kosteusvoiteena. Ikää 44 eikä ryppyjä, yleensä mua luullaan vähän päälle kolmekymppiseksi.
[/quote]

Ei luulla. Ihmiset on vain kohteliaita ja arvioivat iän alaspäin.
[/quote]
No kyllä luullaan sori vaan, multa kysyttiin viime vuonna papereita alkossakin :D

Vierailija
15/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako kollageenin nauttiminen sisäisesti? Olen siinä käsityksessä luettuani tutkimuksia aiheesta, että elimistö ei pystyisi hyödyntämään kollageenia lisäravinteissa. Hyaluronihappo on kyllä erinomainen kosteuttaja.

Vierailija
16/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen positiivinen, iloitsen pienistä asioista, syön terveellisesti ja sallin myös herkuttelun.

Riittävä lepo ja 'rauhallisuus' sekä rennohko elämänrytmi. Liikuntaa vähintään 3krt vko!

Vierailija
17/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuota kollageenia saatu juurikin abortoiduista sikiöistä? YÖks, kiva laittaa sellaista kasvoilleen.

Vierailija
18/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän mahdollisimman paljon olla av.lla, se pitää nuoren näköisenä.

Vierailija
19/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan vähintään kerran päivässä.

Vierailija
20/51 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson harvemmin peiliin. Eikä olisi aikaakaan enempään, niin kiire näiden lapsukaisten kanssa:)