Anoppi vähättelee vauvan menetystä
Mulla on varmasti maailman sairain anoppi, tila ei riittäisi, jos tähän yrittäisin edes pahimmat palat mahduttaa. Nyt on jälleen hermojen hallinta äärirajoilla. Anopilla on itsellään kolme lasta. Meilläkin on, mutta ensimmäinen menehtyi myöhäisillä raskausviikoilla. Vaikka kyseessä oli silkka huono tuuri, lapsi oli terve, anoppi kommentoi asiaa jatkuvasti, että "kyllä se luonto hoitaa, sillehän olisi voinut tulla vaikka adhd (!!!!) isompana". Nyt kun kuopus syntyi, anopille tärkeintä on toitottaa koko ajan, että "ajatella, että mulla on näitä ollut kolme". Niinhän meilläkin on. En ole koskaan valittanut hänelle mistään lapsenhoitoon liittyvästä, mutta silti hän muistuttelee taukoamatta, kuinka mulla on helppoa, kun on vain nämä kaksi. Eilen meinasi tulla poru, kun oltiin sukujuhlissa, jossa anoppi taas erittäin kuuluvalla äänellään mainosti sitä, kuinka hänellä on ollut kolme vauvaa (=minulla kuitenkin vain kaksi. En siis ole oikea äiti, kuten hän). Kertokaa, mitä hän tällä ajaa takaa ja miten jaksan eukkoa. Nähdään onneksi harvoin.
Kommentit (13)
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Harvoin kun näette.
kUULOSTAA nyt ikävä kyllä vähän siltä että kuvittelet vaan päässäsi noita juttuja..
Tällaisia ihmisiä on!! Omissa häissämme anoppi piti puheen ja kehui niiiiiiin vuolaasti poikaansa. Oli niin onnellinen kun ei voinut uskoa että oma poika on niin mahtava!! Siinä se puhe sitten olikin... Mähän olin vain morsian.... Oli vieraillakin hämmentynyt fiilis puheen jälkeen.
Ei-ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:22"]Tällaisia ihmisiä on!! Omissa häissämme anoppi piti puheen ja kehui niiiiiiin vuolaasti poikaansa. Oli niin onnellinen kun ei voinut uskoa että oma poika on niin mahtava!! Siinä se puhe sitten olikin... Mähän olin vain morsian.... Oli vieraillakin hämmentynyt fiilis puheen jälkeen.
Ei-ap
[/quote]
No ehkä äiti halusi puhua omasta pojastaan puheessaan? En ole koskaan mennyt naimisiin, mutta käsittäisin että usein vanhemmat painottavat puheissaan nimenomaan sitä omaa lastaan.
En tietenkään kuvittele. Tätä samaa scheissea laukoo mennen tullen, ei nämä mitään mun harhoja ole. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:22"]Tällaisia ihmisiä on!! Omissa häissämme anoppi piti puheen ja kehui niiiiiiin vuolaasti poikaansa. Oli niin onnellinen kun ei voinut uskoa että oma poika on niin mahtava!! Siinä se puhe sitten olikin... Mähän olin vain morsian.... Oli vieraillakin hämmentynyt fiilis puheen jälkeen.
Ei-ap
[/quote]
No parempi tuokin puhe kuin perhetuttuni häissä, jossa sulhasen veli kävi 20min puheessaan läpi veljensä useat konkurssit sekä aiemman epäonnistuneen avioliiton ja naisseikkailut
Hullu ämmä tuo anoppi. Osoita että hänen käytöksensä loukkaa sinua/teitä.
Ei anoppius oikeuta sanomaan mitä sylki suuhun tuo.
Jos ei muu auta niin välit poikki.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:22"]
Tällaisia ihmisiä on!! Omissa häissämme anoppi piti puheen ja kehui niiiiiiin vuolaasti poikaansa. Oli niin onnellinen kun ei voinut uskoa että oma poika on niin mahtava!! Siinä se puhe sitten olikin... Mähän olin vain morsian.... Oli vieraillakin hämmentynyt fiilis puheen jälkeen. Ei-ap
[/quote] oma poika on oma poika ja ilmeisesti et ollut anopin toiveminiä. Kyllä mua anoppi kehui, poikansakin ihmetteli.
Anoppisi haluaa olla tahallaan ilkeä.Hän haluaa satuttaa sinua.Googleta:miksi ihminen on piikikäs.Lue ne kaikki.Toivon, että ymmärrät hänen luonteesa vamman.Olet ilmeisesti kiltti ihminen? Lopetat heti tuollaisen käytöksen.Tuot sen hänelle selväksi kertaheitolla.Ellei lopeta ja opi, en olisi yhteydessä.Miehesi voi hoitaa suhteet äitiinsä.Turhaan hakkaat päätä seinään.Itselläni 30 vuoden kokemus.Nyt vasta ymmärrän.Lopeta heti, ellei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:22"]
Tällaisia ihmisiä on!! Omissa häissämme anoppi piti puheen ja kehui niiiiiiin vuolaasti poikaansa. Oli niin onnellinen kun ei voinut uskoa että oma poika on niin mahtava!! Siinä se puhe sitten olikin... Mähän olin vain morsian.... Oli vieraillakin hämmentynyt fiilis puheen jälkeen. Ei-ap
[/quote] oma poika on oma poika ja ilmeisesti et ollut anopin toiveminiä. Kyllä mua anoppi kehui, poikansakin ihmetteli.
[/quote]
Tai sitten yksinkertaisesti, ihmiset on erilaisia. Ei pitäisi tulla yllätyksenä. Jos sun anoppi tekee jotain, ei toisen välttämättä teekkään.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:22"]Tällaisia ihmisiä on!! Omissa häissämme anoppi piti puheen ja kehui niiiiiiin vuolaasti poikaansa. Oli niin onnellinen kun ei voinut uskoa että oma poika on niin mahtava!! Siinä se puhe sitten olikin... Mähän olin vain morsian.... Oli vieraillakin hämmentynyt fiilis puheen jälkeen.
Ei-ap
[/quote]
No ehkä äiti halusi puhua omasta pojastaan puheessaan? En ole koskaan mennyt naimisiin, mutta käsittäisin että usein vanhemmat painottavat puheissaan nimenomaan sitä omaa lastaan.
[/quote]
Mun käsittääkseni taas häissä juhlitaan sekä sulhasta että morsianta. Eikä ylistetä omaa lastaan.
Olen kiltti, mutta mielestäni enemmänkin hyvät käytöstavat omaava, en todellakaan halua mitään huutoriitaa hänen kanssaan. YRITÄN aina vaan sivuuttaa kommentit, mutta hän kaipaa minulta jotain ylistäviä reaktioita jutuillensa tuijottamalla ja toistelemalla. Ihan järkyttävää. On vaan aiheita, joista pitäisi tajuta pitää turpansa kiinni. Ap
Oletko varma ettet vähän liioittele noita oman pääsi sisällä? Se on tietysti täysin luonnollista että pahoitat mielesi noista jos hän todellakin noin sinulle sanoi että vain kolmen elävän lapsen äidit ovat kunnollisia äitejä. En kuitenkaan usko että hän tarkoittaa sitä niinkuin sen otat. Voimia ja otan osaa.