Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää!!! MIKSI olen pultsarimagneetti?!

Vierailija
18.04.2015 |

Kertokaa nyt minulle, hemmetti. Milloin tulee joku viinalta haiseva pultsari kehumaan tissejä (joiden ei pitäisi paitojen ja toppatakin läpi edes näkyä), milloin tulee joku täysin tuntematon juoppo pyytämään treffeille. Tänään oli kyllä pohjanoteeraus, joku keskellä päivää kännissä oleva laitapuolen kulkija tuli ilmoittamaan, miten on jo kauan ollut minuun ihastunut (!!!) ja alkoi suorastaan VAATIA minua treffeille. Häkellyin niin etten osannut käskeä painumaan kuuseen, joten sanoin vain kiitos ei ja kipitin pakoon.

En kaipaa huomiota miltään miehiltä, mutta jos jonkun on ihan pakko yrittää tehdä tuttavuutta, niin miksei sitten koskaan siistit, normaalit, vähemmän pelottavat mieshenkilöt? Sellaiset, jotka uskovat helpommin, että ei kiinnosta?

Kertokaa minulle, MIKÄ minussa on vikana, kun olen tällainen pultsarimagneetti? Olen hyvin siisti ja "kunnollinen" - tuo nyt on vähän outo tapa kuvata itseään, mutta siis en pukeudu mitenkään näyttävästi tai seksikkäästi koskaan, olen tylsä, ujo ja hiljainen. Pukeudun niin tylsästi kuin voi pukeutua. En edes meikkaa. En ole kaunis. Mikään minussa ei pitäisi erityisemmin kiinnittää huomiota. Ja mikään minussa ei varsinkaan pitäisi huutaa "juopot ja pultsarit, tulkaa tänne, juhuu".

Mitä tässä pitää tehdä???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, tosin vain noin jokatoinen pyytää treffeille. Muut selittää elämäntarinaa/ennustaa silmistäni/yms yms. Välillä ihan mukaviakin heppuja vaikkei elämä ole mennyt ihan oppikirjan mukaan mutta joskus tietysti kiusallista. En jaksa ärsyyntyä asiasta. Siskon kanssa naureskellaan että miten voinkin tuolla tavalla vetää niitä puoleensa. Olen ajatellut että olen naamasta jotenkin helposti lähestyttävän näköinen, hymyilen paljon.

Vierailija
2/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, onko se nyt niin vakavaa. Ainakaan perinteiset pultsarit eivät ole väkivaltaisia. 

Kaikkia meitä jokin tietty ihmistyyppi kiehtoo. Syyt voivat olla ihan olemattomiakin. 

Esim. itse olen oikea lihava nainen -magneetti. Vaikken ole itse lihava lainkaan. Heidän kohdallaan siitä väkivallattomuudestakaan ei ole aina takuita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:28"]

Mulla on sama ongelma, tosin vain noin jokatoinen pyytää treffeille. Muut selittää elämäntarinaa/ennustaa silmistäni/yms yms. Välillä ihan mukaviakin heppuja vaikkei elämä ole mennyt ihan oppikirjan mukaan mutta joskus tietysti kiusallista. En jaksa ärsyyntyä asiasta. Siskon kanssa naureskellaan että miten voinkin tuolla tavalla vetää niitä puoleensa. Olen ajatellut että olen naamasta jotenkin helposti lähestyttävän näköinen, hymyilen paljon.

[/quote]

Niin, se voi olla jotain tuollaista. "Kiva" kuulla, että on kohtalotovereita sentään :) Itse en hymyile paljon, mutta olen kyllä varmasti hyvin aran näköinen. Tekeeköhän se sitten helpommin lähestyttäväksi...

Pakko lisätä, että en mitenkään mene paniikkiin, jos joku kovia kokenut juoppo tulee bussissa viereen istumaan ja alkaa kertoa elämäntarinaansa. En osaa paljon vastata jutusteluun, mutta kuuntelen kyllä. Mutta tämä lähentely ihan oikeasti ahdistaa ja pelottaakin. Varsinkin nyt tämä viimeisin, joka oikeasti hiippailee tässä naapurustossa aika paljon. Paranoidina nyt mietin, pitääkö ruveta pelkäämään.

Vierailija
4/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös sama ongelma! ns. kunnollisistakin miehistä vain n. 50 v ylöspäin osoittavat kiinnostustaan. Oman ikäiset miehet (30+) ei elettäkään minun suuntaan. Olen sinkku ja miesten suhteen olenkin lyönyt hanskat tiskiin, kun ei löydy niin ei löydy - ellen sitten lopulta päädy pultsariin tai vanhaan pappaan.

Vierailija
5/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo tylsä pukeutuminen juuri houkuttaa, uskovat että voisi olla mahdollisuuksia. Jos seisoskelisi kadulla piikkikoroissa, meikattuna ja itsetietoisen näköisenä, tarvittaisiin aika tasokas mies että uskaltaisi tehdä aloitteen. No, teinipojat saattavat huudella turvallisesti omasta autostaan ohi ajaessa.

Vierailija
6/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:31"]

Haha, onko se nyt niin vakavaa. Ainakaan perinteiset pultsarit eivät ole väkivaltaisia. 

Kaikkia meitä jokin tietty ihmistyyppi kiehtoo. Syyt voivat olla ihan olemattomiakin. 

Esim. itse olen oikea lihava nainen -magneetti. Vaikken ole itse lihava lainkaan. Heidän kohdallaan siitä väkivallattomuudestakaan ei ole aina takuita :D

[/quote]

Niin, no siis minulla ei ole aavistustakaan, ketkä näistä ovat "perinteisiä pultsareita", ketkä narkkareita tms. Sanotaanko niin, että yhteisenä nimittäjänä on se, etteivät ole kovin siistin tai selväpäisen näköistä porukkaa.

Ei kai se loppujen lopuksi vakavaa ole, mutta epämiellyttävä olo tulee, kun ei saa rauhassa kadulla kulkea. Tulevatko nuo kuvailemasi lihavat naiset siis kadulla sinua jahtaamaan?

Vierailija
7/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olet sen verran tasoton (ruma, ehkä läski), että ajattelevat heilläkin olevan mahdollisuuksia. 

Eihän kukaan tuollainen mitään kaunotarta tavoittele. Sehän olisi kuin kuun tavoitteleminen taivaalta, kuten vanha sananlasku viisaasti vertaa.

Vierailija
8/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:34"]

Mulla on myös sama ongelma! ns. kunnollisistakin miehistä vain n. 50 v ylöspäin osoittavat kiinnostustaan. Oman ikäiset miehet (30+) ei elettäkään minun suuntaan. Olen sinkku ja miesten suhteen olenkin lyönyt hanskat tiskiin, kun ei löydy niin ei löydy - ellen sitten lopulta päädy pultsariin tai vanhaan pappaan.

[/quote]

Höh :( Toivottavasti löydät kunnollisen miehen kuitenkin - älä nyt hyvä ihminen pultsariin ainakaan päädy!

Vierailija
9/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:34"]

Kai tuo tylsä pukeutuminen juuri houkuttaa, uskovat että voisi olla mahdollisuuksia. Jos seisoskelisi kadulla piikkikoroissa, meikattuna ja itsetietoisen näköisenä, tarvittaisiin aika tasokas mies että uskaltaisi tehdä aloitteen. No, teinipojat saattavat huudella turvallisesti omasta autostaan ohi ajaessa.

[/quote]

Kyllä silloin tulee aloitteita miehiltä, mutta ne on humalassa. Että "jee" suomikulttuuri.

Vierailija
10/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:35"]

No, olet sen verran tasoton (ruma, ehkä läski), että ajattelevat heilläkin olevan mahdollisuuksia. 

Eihän kukaan tuollainen mitään kaunotarta tavoittele. Sehän olisi kuin kuun tavoitteleminen taivaalta, kuten vanha sananlasku viisaasti vertaa.

[/quote]

Niin, noinhan sen täytyy olla. Lihava en ole, itse asiassa minulla on oikein hyvä kroppa, vaikka itse sanonkin. En kyllä millään tavalla esittele sitä. Ja naama on tosiaan omasta mielestäni aika ruma.

Haluaisin vain tietää, mikä sen "tasottomuuden" mielikuvan luo, ja miten siitä pääsisi eroon. Minulla on esimerkiksi ystäviä, jotka eivät ole yhtään sen kauniimpia kuin minäkään, mutta heillä ei ole samanlaisia ongelmia. Itse asiassa ajattelen tässä yhtäkin tiettyä ystävääni, jota en voisi edes kuvitella pultsarien uskaltavan lähestyä.

Kaipa se pukeutuminen on sitten isossa roolissa, en tiedä.

Vierailija
11/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tunne yhtään deekua, mutta varmaa on ettei ne ihan näteimpiä tyttöjä jahtaa, vai ookko nähny pultsarin seurassa joskus kauniin naisen? Kyllä näitä rumia, tai muutenvaan surkeen-näkösii ihmisraunioita löytyy ihan joka kylästä. Kauniit saa kauniita lapsia, rumat, niin...4361

Vierailija
12/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun täytyy sanoa että mulla on kyllä vientiä riittävästi muutenkin, nimen omaan naama perusnätti ja isot tissit vaikka muuten kroppa ei kaikkein timmein. Kuitenkin enemmän muodokas kuin lihava vaikka lihavakin joskus olen ollut. Eli en ole mikään ylimaallinen kaunotar ja jonkun mielestä en varmastikaan tarpeeksi hyvä mutta löytäisin kyllä tarvittaessa omanikäistäkin (parikymppistä) seuraa. Koska olen naimisissa en sitä edes hae enkä myöskään flirttaile ympäriinsä. Mutta ymmärrän tuonkin näkökannan, en osaa sanoa miksi nuo pultsarit hakeutuu minun seuraani eikä esimerkiksi kaksoissiskoni (siskoani kyllä käsittääkseni myös isketään noin muuten). Luulen että se on se perusilme naamalla. -2

Vierailija
13/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:52"]

Niin, en tunne yhtään deekua, mutta varmaa on ettei ne ihan näteimpiä tyttöjä jahtaa, vai ookko nähny pultsarin seurassa joskus kauniin naisen? Kyllä näitä rumia, tai muutenvaan surkeen-näkösii ihmisraunioita löytyy ihan joka kylästä. Kauniit saa kauniita lapsia, rumat, niin...4361

[/quote]

Tarkoitatko siis, että jokaisen, jota pultsari lähestyy, täytyy olla jollain tasolla "ihmisraunio"? Hmm. Mielenkiintoinen näkökulma. Joskin väärä, mutta silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi