"Teetkö työtäsi suurella sydämellä ja intohimolla" Jos työpaikkailmoitus alkaa noin, niin skippaan heti
Kyl sen sit tietää, että kyseessä on ihan orjan homma minimipalkalla.
Myös jos ilmoituksessa on "haemme persoonalliseen työyhteisöön tekijää" niin tulevat työkaverit on ilmeisen hankalia vittupäitä jotka nakittaa sulle kaikki paskahommat.
Onneks ei ihan vielä ole hätä työnhaun kanssa, mutta pakko jo silmäillä. Noi työpaikat jää kyllä hakematta.
Kommentit (7)
Mä skippaan jos lukee "Hymysi ei hyydy tiukassakaan paikassa".
Yhteen työpaikkaan jätin hakematta koska siinä luki "palvelet asiakkaita hunajaisesti" :D (siis oikeasti. HUNAJAISESTI! ja kyseessä oli toimisto/asiakaspalvelutyö arvostetussa firmassa, ei mikään thai-hieromo)
Vierailija kirjoitti:
Yhteen työpaikkaan jätin hakematta koska siinä luki "palvelet asiakkaita hunajaisesti" :D (siis oikeasti. HUNAJAISESTI! ja kyseessä oli toimisto/asiakaspalvelutyö arvostetussa firmassa, ei mikään thai-hieromo)
Mitä ihmettä! :D
Voi kauhistus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä! :D
Voi kauhistus...
Jep.
Yllättäen, jonkin ajan päästä, SAMA paikka tuli taas hakuun ja tämä ilmaisu oli poistettu. Silti mulla ainakin oli mennyt jo maku.
Mä en kans ymmärrä näitä nykypäivän vaatimuksia. Olen mielestäni hyvä työntekijä, mutta en tee työtäni sellaisella intohimolla, että olen valmis uhraamaan kaiken muun elämäni sisällön. En myöskään halua koko aikaa olla edistämässä tai kehittämässä jotakin uutta. Vähän väliä on menossa jotain organisaatiomuutoksia tms. Hoh hoijaa!
Kierrän kaukaa sellaiset firmat, joissa työn tekeminen on kaikkien intohimo.
Parempi olisi "teethän työsi suurella palkalla" 😅
Juu onhan näitä...yleensä hoitoalalla...ylihehkutus kertoo jo paljon...olethan sitä olethan tätä...just joo