Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa vähemmän seksiä ja läheisyyttä haluava nauttii valta-asemastaan

Vierailija
15.05.2015 |

Myöntäkää!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka ole yhtään pihtaria linjoilla?

Vierailija
2/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, en mä vaan nauttinut. Oli tosi ahdistavaa, kun tiesin miehen haluavan koko ajan seksiä ja itse en halunnut oikeastaan ollenkaan. Tuntui hirveältä aina kieltäytyä. Ja jos suostuinkin, niin se oli sellaista väkisin yrittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jos pihtari on mies, niin kyllä nauttii. Ap

Vierailija
4/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksin määrä vaikuttaa valta-asemaan? Valtaa kai voi käyttää molemmin päin vaatimalla seksiä jatkuvasti tai pihtaamalla tai sitte seksi on vain halu joka hiukan vaihtelee eikä sillä ole mitään tekemistä vallan kanssa.
Valta-asemastaa ihan varmasti joku nauttiikin.

Vierailija
5/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan nauti! Tiedän aiemmista suhteistani miltä tuntuu haluta enemmän kuin puoliso. Nyt kun roolit ovatkin vaihtuneet, kärsin suuresti siitä että aiheutan pahaa oloa miehelleni. Enhän minä haluilleni mitään voi. Sitten vielä kun seksin määrästä tulee monesti riitaa, sekin syö sisintäni. Miksi nauttisin tästä? Nauttisin paljon enemmän siitä että haluaisimme yhtä paljon, eikä suhteessamme olisi tällaista mörköä jatkuvasti läsnä.

Vierailija
6/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja läheisyys ei ole sama asia, ja monessa tapauksessa näitä enemmän haluava ihminen on eri. Stereotyyppisessä tilanteessa (joka on vain yksi mahdollinen skenaario) enemmän seksiä haluava on mies ja enemmän läheisyyttä haluava on nainen.