Minua ei kiinnosta miesten mielipiteet...
...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen.
Kommentit (65)
Onko sattumaa että naiset herää vasta itsenäisyyteen lähempänä keski-ikää, silloin kun oma ns. markkina-arvokin romahtanut ja ei voi enää kyykyttää miehiä ulkonäöllään ja pillullaan?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:26"] No miksi sä ap meikkaat, jos sua ei kiinnosta mitä muut ajattelee? [/quote] En ole ap, mutta esim minä meikkaan vain kotona. En meikkaa esim kauppaan, töihin, kaupungille... [/quote] Miksi meikkaat kotona?
[/quote]
Koska tykkään meikata ja tykkään ulkonäöstäni meikattuna. Vapaapäivinä on kiva laittautua itseä varten.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:52"]Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä. [/quote] Onpa lapsellista teiniteKstiä aikuiselta naiselta -,huvittavaa. Mitään välimuotoahan ei voi.olla olemassa?
[/quote]
En minä niin sanonut. Minä sanoin vain miten itselläni on. Minä tosiaan olin nuorempana huonoitsetuntoinen ja pönkitin itsetuntoani sillä että yritin saada ihailua ja huomiota miehiltä. Enkä edes kokenut sitä minkään sortin ongelmaksi. Mutta jossain vaiheessa tuli ero ja jäin sinkuksi, ja siinä sinkkuillessani huomasin muutaman vuoden päästä, että minä en tosiaan enää halua ketään miestä, enkä seksiäkään kaipaa. Minulle se oli suuri vapautus monessakin mielessä. Mutta en tosiaan väitä että tämä olisi joku ihanne mihin pitää pyrkiä tai että ei olisi muita vaihtoehtoja suhtautua miehiin kuin huomionkipeys tai täysi välinipitämättömyys.
[/quote]
Eli et eron jälkeen löytänyt itseäsi naisena -,et saanut miestä, joten on helpompaa sulkeutua itseensä. Ei pääse satuttamaan itseään. Sääli, koska terve seksuaalinen identiteetti on osa jokaisen aikuisen elämää.
Miehiä, tai niitä paria pilluhaukkaa lukuunottamatta, ei ole koskaan kiinnostanut mitä mieltä naiset ovat heidän pukeutumisestaan. Vain naisen, eronneen sellaisen, näppikseltä voi lähteä näin laimeaa selfpower-tekstiä.
Vastaan nyt noin 99% miesten puolesta aiheeseesi.
Vai niin, omapa on asiasi, tai kuten meillä Intiassa sanotaan, JAA
Verkkarit 4eva!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:38"]...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen. [/quote] Tuohon et usko itsekkään. Tottakai muiden ihmisten mielipiteellä on sulle merkitystä. Et sä.elä.missään tyhjiössä. Älä valehtele itsellesi.
[/quote]
Minä sanoin vain, että minua ei kiinnosta yhtään se pitävätkö miehet minua esim. pantavana, hyvän näköisenä tai arvioivatko muin myönteisin kriteerein. Syystä että en halua heistä mitään. Mutta kyllä minä esim. töissä välitän siitä että pukeutuisin niin etten anna huonoa kuvaa työnantajastani, jota edustan.
[/quote]
Sulla.on joku trauma? Sua on hyväksikäytetty ja sen takia et ole pystynyt kehittämään itsellesi tervettä seksuaalista identiteettiä?
[/quote]
"Mutta en tosiaan väitä että tämä olisi joku ihanne mihin pitää pyrkiä tai että ei olisi muita vaihtoehtoja suhtautua miehiin kuin huomionkipeys tai täysi välinipitämättömyys"
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:38"]...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen.
[/quote]
Tuohon et usko itsekkään. Tottakai muiden ihmisten mielipiteellä on sulle merkitystä. Et sä.elä.missään tyhjiössä. Älä valehtele itsellesi.
[/quote]
Nyt pitää erottaa toisistaan kaksi seikkaa: 1) huoliteltu ulkonäkö esim. töissä, asiakastapaamisissa, juhlissa jne. 2) sellainen ulkonäkö mikä valitaan sen perusteella että olisi vastakkaisen sukupuolen silmissä seksuaalisesti vetovoimainen. Nämä ovat eri asioita.
[/quote]
Oikeasti EI ole.
Ehkä siksi sulla ei ole miestä, kun olet itsesi kanssa hukassa ja lokeroit itseäsi noin kovasti.
[/quote]
Mitä sä selität? Olen naimisissa. Ja kyllä niillä nimenomaan on eroa, pieni ero mutta juuri se oleellinen.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:35"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:52"]Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä. [/quote] Onpa lapsellista teiniteKstiä aikuiselta naiselta -,huvittavaa. Mitään välimuotoahan ei voi.olla olemassa? [/quote] En minä niin sanonut. Minä sanoin vain miten itselläni on. Minä tosiaan olin nuorempana huonoitsetuntoinen ja pönkitin itsetuntoani sillä että yritin saada ihailua ja huomiota miehiltä. Enkä edes kokenut sitä minkään sortin ongelmaksi. Mutta jossain vaiheessa tuli ero ja jäin sinkuksi, ja siinä sinkkuillessani huomasin muutaman vuoden päästä, että minä en tosiaan enää halua ketään miestä, enkä seksiäkään kaipaa. Minulle se oli suuri vapautus monessakin mielessä. Mutta en tosiaan väitä että tämä olisi joku ihanne mihin pitää pyrkiä tai että ei olisi muita vaihtoehtoja suhtautua miehiin kuin huomionkipeys tai täysi välinipitämättömyys. [/quote] Eli et eron jälkeen löytänyt itseäsi naisena -,et saanut miestä, joten on helpompaa sulkeutua itseensä. Ei pääse satuttamaan itseään. Sääli, koska terve seksuaalinen identiteetti on osa jokaisen aikuisen elämää.
[/quote]
Aikamoisia arvailuja te teette ihmisistä lyhyiden tekstien perusteella... Ei se kyllä noin mennyt. En ole koskaan pelännyt itseni satuttamista, minä olen niitä jotka mielellään ottaa elämän kaikilla sävyillä, niin ilon kuin tuskankin, enkä pelkää mitään tuntemuksia. Minä vaan tajusin sen, että en kaipaa arkeani jakamaan ketään ihmistä, että viihdyn parhaiten yksin. Seksi ei ole koskaan ollut minulle mikään iso juttu, avioliitossakin se oli enemmän pakkopullaa ja miehen miellyttämistä kuin mitään muuta. Uskon olevani oikeasti aseksuaali, koska en tosiaan kaipaa minkäänlaista seksiä, en edes masturbaatiota, ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:13"]Onko sattumaa että naiset herää vasta itsenäisyyteen lähempänä keski-ikää, silloin kun oma ns. markkina-arvokin romahtanut ja ei voi enää kyykyttää miehiä ulkonäöllään ja pillullaan?
[/quote]
Joo, leikataan lesbo-polkka, käydään ulkona tyttöjen kanssa ja väitetään ettei miehet enää kiinnosta. Kotona sitten itketään leffojen rakkaustarinoita. Lomaromanssiin uskaltaudutaan ulkomailla, mutta that'S it. Se on vaan huvittavaa seurattavaa sivusta. Tai surullista, jos kyse omasta äidistä tai.siskosta.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:13"]
Onko sattumaa että naiset herää vasta itsenäisyyteen lähempänä keski-ikää, silloin kun oma ns. markkina-arvokin romahtanut ja ei voi enää kyykyttää miehiä ulkonäöllään ja pillullaan?
[/quote]
En tiedä mutta olen nähtävästi sitten oikein onnekas ja uniikki lumihiutale kun olen ollut itsenäinen siitä lähtien kun vanhemmat lopettivat vaatteiden ostamisen minulle ja aloin itse ostaa vaatteita mistä pidän
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:35"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:52"]Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä. [/quote] Onpa lapsellista teiniteKstiä aikuiselta naiselta -,huvittavaa. Mitään välimuotoahan ei voi.olla olemassa? [/quote] En minä niin sanonut. Minä sanoin vain miten itselläni on. Minä tosiaan olin nuorempana huonoitsetuntoinen ja pönkitin itsetuntoani sillä että yritin saada ihailua ja huomiota miehiltä. Enkä edes kokenut sitä minkään sortin ongelmaksi. Mutta jossain vaiheessa tuli ero ja jäin sinkuksi, ja siinä sinkkuillessani huomasin muutaman vuoden päästä, että minä en tosiaan enää halua ketään miestä, enkä seksiäkään kaipaa. Minulle se oli suuri vapautus monessakin mielessä. Mutta en tosiaan väitä että tämä olisi joku ihanne mihin pitää pyrkiä tai että ei olisi muita vaihtoehtoja suhtautua miehiin kuin huomionkipeys tai täysi välinipitämättömyys. [/quote] Eli et eron jälkeen löytänyt itseäsi naisena -,et saanut miestä, joten on helpompaa sulkeutua itseensä. Ei pääse satuttamaan itseään. Sääli, koska terve seksuaalinen identiteetti on osa jokaisen aikuisen elämää.
[/quote]
Aikamoisia arvailuja te teette ihmisistä lyhyiden tekstien perusteella... Ei se kyllä noin mennyt. En ole koskaan pelännyt itseni satuttamista, minä olen niitä jotka mielellään ottaa elämän kaikilla sävyillä, niin ilon kuin tuskankin, enkä pelkää mitään tuntemuksia. Minä vaan tajusin sen, että en kaipaa arkeani jakamaan ketään ihmistä, että viihdyn parhaiten yksin. Seksi ei ole koskaan ollut minulle mikään iso juttu, avioliitossakin se oli enemmän pakkopullaa ja miehen miellyttämistä kuin mitään muuta. Uskon olevani oikeasti aseksuaali, koska en tosiaan kaipaa minkäänlaista seksiä, en edes masturbaatiota, ollenkaan.
[/quote]
Noh tulihan se.sieltä. Ja tuostako sä olet ylpeä ja haluat tota julistaa muille ihmisille? Eikös toi ole sun oma valinta? Ei sua kukaan mies ole mihinkään pakottamassa. Ihme oletuksia miesten halusta alistaa naisia yhteen lokeroon. Mua kiinnostaa ihmiset ja yksilöt.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:13"]
[/quote]
En tiedä mutta olen nähtävästi sitten oikein onnekas ja uniikki lumihiutale kun olen ollut itsenäinen siitä lähtien kun vanhemmat lopettivat vaatteiden ostamisen minulle ja aloin itse ostaa vaatteita mistä pidän
[/quote]
Miten.toi sun kommentti liittyy yhtään mihinkään mitä täällä on.puhuttu; ole heikkomielinen hiljaa vaatehankinnoistasi - ei.meitä kiinnosta sun.lattteudet.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:13"] Onko sattumaa että naiset herää vasta itsenäisyyteen lähempänä keski-ikää, silloin kun oma ns. markkina-arvokin romahtanut ja ei voi enää kyykyttää miehiä ulkonäöllään ja pillullaan? [/quote] En tiedä mutta olen nähtävästi sitten oikein onnekas ja uniikki lumihiutale kun olen ollut itsenäinen siitä lähtien kun vanhemmat lopettivat vaatteiden ostamisen minulle ja aloin itse ostaa vaatteita mistä pidän [/quote] Miten.toi sun kommentti liittyy yhtään mihinkään mitä täällä on.puhuttu; ole heikkomielinen hiljaa vaatehankinnoistasi - ei.meitä kiinnosta sun.lattteudet.
[/quote]
En ymmärrä mitä yrität sanoa, kannattaisiko jättää ryyppääminen vähemmälle?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:26"] No miksi sä ap meikkaat, jos sua ei kiinnosta mitä muut ajattelee? [/quote] En ole ap, mutta esim minä meikkaan vain kotona. En meikkaa esim kauppaan, töihin, kaupungille... [/quote] Miksi meikkaat kotona?
[/quote]
Koska tykkään meikata ja tykkään ulkonäöstäni meikattuna. Vapaapäivinä on kiva laittautua itseä varten.
[/quote]
Eli leikit meikkausleikkejä yksin kuten muut teki jo lapsena tai teininä. Olet saanut.uskonnollisen tai muuten tunnekylmän kasvatuksen?
Huom ap:n alustus: MINÄ
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:13"] Onko sattumaa että naiset herää vasta itsenäisyyteen lähempänä keski-ikää, silloin kun oma ns. markkina-arvokin romahtanut ja ei voi enää kyykyttää miehiä ulkonäöllään ja pillullaan? [/quote] En tiedä mutta olen nähtävästi sitten oikein onnekas ja uniikki lumihiutale kun olen ollut itsenäinen siitä lähtien kun vanhemmat lopettivat vaatteiden ostamisen minulle ja aloin itse ostaa vaatteita mistä pidän [/quote] Miten.toi sun kommentti liittyy yhtään mihinkään mitä täällä on.puhuttu; ole heikkomielinen hiljaa vaatehankinnoistasi - ei.meitä kiinnosta sun.lattteudet.
[/quote]
En ymmärrä mitä yrität sanoa, kannattaisiko jättää ryyppääminen vähemmälle?
[/quote]
Klassikko naisen vastahyökkäys yritys - älä jaksa peelo.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:11"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:26"] No miksi sä ap meikkaat, jos sua ei kiinnosta mitä muut ajattelee? [/quote] En ole ap, mutta esim minä meikkaan vain kotona. En meikkaa esim kauppaan, töihin, kaupungille... [/quote] Miksi meikkaat kotona? [/quote] Koska tykkään meikata ja tykkään ulkonäöstäni meikattuna. Vapaapäivinä on kiva laittautua itseä varten. [/quote] Eli leikit meikkausleikkejä yksin kuten muut teki jo lapsena tai teininä. Olet saanut.uskonnollisen tai muuten tunnekylmän kasvatuksen? Huom ap:n alustus: MINÄ
[/quote]
Ööö, en ole saanut :D
Enkä leiki mitään meikkileikkejä vaan ehostan itseni omaksi ilokseni. Ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:16"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:35"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:52"]Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä. [/quote] Onpa lapsellista teiniteKstiä aikuiselta naiselta -,huvittavaa. Mitään välimuotoahan ei voi.olla olemassa? [/quote] En minä niin sanonut. Minä sanoin vain miten itselläni on. Minä tosiaan olin nuorempana huonoitsetuntoinen ja pönkitin itsetuntoani sillä että yritin saada ihailua ja huomiota miehiltä. Enkä edes kokenut sitä minkään sortin ongelmaksi. Mutta jossain vaiheessa tuli ero ja jäin sinkuksi, ja siinä sinkkuillessani huomasin muutaman vuoden päästä, että minä en tosiaan enää halua ketään miestä, enkä seksiäkään kaipaa. Minulle se oli suuri vapautus monessakin mielessä. Mutta en tosiaan väitä että tämä olisi joku ihanne mihin pitää pyrkiä tai että ei olisi muita vaihtoehtoja suhtautua miehiin kuin huomionkipeys tai täysi välinipitämättömyys. [/quote] Eli et eron jälkeen löytänyt itseäsi naisena -,et saanut miestä, joten on helpompaa sulkeutua itseensä. Ei pääse satuttamaan itseään. Sääli, koska terve seksuaalinen identiteetti on osa jokaisen aikuisen elämää. [/quote] Aikamoisia arvailuja te teette ihmisistä lyhyiden tekstien perusteella... Ei se kyllä noin mennyt. En ole koskaan pelännyt itseni satuttamista, minä olen niitä jotka mielellään ottaa elämän kaikilla sävyillä, niin ilon kuin tuskankin, enkä pelkää mitään tuntemuksia. Minä vaan tajusin sen, että en kaipaa arkeani jakamaan ketään ihmistä, että viihdyn parhaiten yksin. Seksi ei ole koskaan ollut minulle mikään iso juttu, avioliitossakin se oli enemmän pakkopullaa ja miehen miellyttämistä kuin mitään muuta. Uskon olevani oikeasti aseksuaali, koska en tosiaan kaipaa minkäänlaista seksiä, en edes masturbaatiota, ollenkaan. [/quote] Noh tulihan se.sieltä. Ja tuostako sä olet ylpeä ja haluat tota julistaa muille ihmisille? Eikös toi ole sun oma valinta? Ei sua kukaan mies ole mihinkään pakottamassa. Ihme oletuksia miesten halusta alistaa naisia yhteen lokeroon. Mua kiinnostaa ihmiset ja yksilöt.
[/quote]
Nyt en ymmärrä mistä puhut ollenkaan. Totta kai tämä on minun oma valintani, en ole missään mitään muuta väittänyt. Enkä tosiaan syytä, tai koskaan ole syyttänyt, miehiä mistään, en ole esimerkiksi koskaan ajatlelut että miehet haluaisivat alistaa naisia johonkin yhteen lokeroon, tai alistaa millään muullakaan tavalla. En ole millään tavalla katkera tai vihamielinen miehiä kohtaan. Minä vain olen valinnut elää yksin, ja se näyttää olevan joillekin kauhean vaikea paikka ymmärtää.
Vähän väsyttää nämä n wa iset, jotka.sekoittaa omat henkilökohtaiset puutteet jollakin miesten mystisellä lokeroinnill ja.alistamisella.
Tällöin oikeat epäkohdat tasa-arvossa jää varjoon.
Hävettää nämä epävarmat siskot
Feministi -78
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:11"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:26"] No miksi sä ap meikkaat, jos sua ei kiinnosta mitä muut ajattelee? [/quote] En ole ap, mutta esim minä meikkaan vain kotona. En meikkaa esim kauppaan, töihin, kaupungille... [/quote] Miksi meikkaat kotona? [/quote] Koska tykkään meikata ja tykkään ulkonäöstäni meikattuna. Vapaapäivinä on kiva laittautua itseä varten. [/quote] Eli leikit meikkausleikkejä yksin kuten muut teki jo lapsena tai teininä. Olet saanut.uskonnollisen tai muuten tunnekylmän kasvatuksen? Huom ap:n alustus: MINÄ [/quote] Ööö, en ole saanut :D
Enkä leiki mitään meikkileikkejä vaan ehostan itseni omaksi ilokseni. Ihan normaalia. [/quote]Mielisairas tuijottaa itseään peilistä
[/quote]
:D :D :D
En tuijottelu jatkuvasti mutta on kiva omaksi ilokseen laittautua vapaapäivänä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:11"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:26"] No miksi sä ap meikkaat, jos sua ei kiinnosta mitä muut ajattelee? [/quote] En ole ap, mutta esim minä meikkaan vain kotona. En meikkaa esim kauppaan, töihin, kaupungille... [/quote] Miksi meikkaat kotona? [/quote] Koska tykkään meikata ja tykkään ulkonäöstäni meikattuna. Vapaapäivinä on kiva laittautua itseä varten. [/quote] Eli leikit meikkausleikkejä yksin kuten muut teki jo lapsena tai teininä. Olet saanut.uskonnollisen tai muuten tunnekylmän kasvatuksen? Huom ap:n alustus: MINÄ
[/quote]
Ööö, en ole saanut :D
Enkä leiki mitään meikkileikkejä vaan ehostan itseni omaksi ilokseni. Ihan normaalia.
[/quote]
No ethän sä mölö pysty sitä.itse arvioimaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:38"]...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen. [/quote] Tuohon et usko itsekkään. Tottakai muiden ihmisten mielipiteellä on sulle merkitystä. Et sä.elä.missään tyhjiössä. Älä valehtele itsellesi.
[/quote]
Minä sanoin vain, että minua ei kiinnosta yhtään se pitävätkö miehet minua esim. pantavana, hyvän näköisenä tai arvioivatko muin myönteisin kriteerein. Syystä että en halua heistä mitään. Mutta kyllä minä esim. töissä välitän siitä että pukeutuisin niin etten anna huonoa kuvaa työnantajastani, jota edustan.
[/quote]
Sulla.on joku trauma? Sua on hyväksikäytetty ja sen takia et ole pystynyt kehittämään itsellesi tervettä seksuaalista identiteettiä?