Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kiinnosta miesten mielipiteet...

Vierailija
15.05.2015 |

...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta.

Vierailija
2/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sä ap meikkaat, jos sua ei kiinnosta mitä muut ajattelee?

Vierailija
4/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:38"]...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen.
[/quote]

Tuohon et usko itsekkään. Tottakai muiden ihmisten mielipiteellä on sulle merkitystä. Et sä.elä.missään tyhjiössä. Älä valehtele itsellesi.

Vierailija
5/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:26"]No miksi sä ap meikkaat, jos sua ei kiinnosta mitä muut ajattelee?
[/quote]
Ohis mutta itse meikkaan aika rajusti omalla tyylilläni, kuten pukeudunkin. Ja siitä tyylistä ei kyllä suuri osa ihmisistä tykkää mutta vitun väliä kun tykkään itse ;) eli voisin väittää että ihmiset ei meikkaa muita varten vaan itseään etkä edes tiedä meikkaako ap.

Vierailija
6/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:52"]Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä.
[/quote]

Onpa lapsellista teiniteKstiä aikuiselta naiselta -,huvittavaa.
Mitään välimuotoahan ei voi.olla olemassa?

Vierailija
7/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, muita naisia varten se kaikki kilpavarustelu on. Ap:lla on jokin väärinkäsitys nyt.

Vierailija
8/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:37"]Höh, muita naisia varten se kaikki kilpavarustelu on. Ap:lla on jokin väärinkäsitys nyt.
[/quote]

Yep, lapsenmieliset ei nyt oikein itsekkään tiedä mistä puhuvat.

Vierailija
9/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:38"]...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen.
[/quote]

Tuohon et usko itsekkään. Tottakai muiden ihmisten mielipiteellä on sulle merkitystä. Et sä.elä.missään tyhjiössä. Älä valehtele itsellesi.
[/quote]

Nyt pitää erottaa toisistaan kaksi seikkaa: 1) huoliteltu ulkonäkö esim. töissä, asiakastapaamisissa, juhlissa jne. 2) sellainen ulkonäkö mikä valitaan sen perusteella että olisi vastakkaisen sukupuolen silmissä seksuaalisesti vetovoimainen. Nämä ovat eri asioita.

Vierailija
10/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitäisivät, jos käyttäisin hameita ja korkokenkiä, mutta korkokenkiä jaloissani ei tule koskaan olemaan ja hame on päällä muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
11/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:52"]Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä.
[/quote]

Mä en ole ikinä miehiä koittanut miellyttää, mutta silti niitä on aina pyörinyt ympärillä ja avomies löytyi. Lucky me ku olen kelvannut omana itsenäni.

Vierailija
12/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:26"]

[/quote]

En ole ap, mutta esim minä meikkaan vain kotona. En meikkaa esim kauppaan, töihin, kaupungille...

Vierailija
13/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:38"]...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen. [/quote] Tuohon et usko itsekkään. Tottakai muiden ihmisten mielipiteellä on sulle merkitystä. Et sä.elä.missään tyhjiössä. Älä valehtele itsellesi.

[/quote]

Minä sanoin vain, että minua ei kiinnosta yhtään se pitävätkö miehet minua esim. pantavana, hyvän näköisenä tai arvioivatko muin myönteisin kriteerein. Syystä että en halua heistä mitään. Mutta kyllä minä esim. töissä välitän siitä että pukeutuisin niin etten anna huonoa kuvaa työnantajastani, jota edustan. 

Vierailija
14/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:50"]

Miehet pitäisivät, jos käyttäisin hameita ja korkokenkiä, mutta korkokenkiä jaloissani ei tule koskaan olemaan ja hame on päällä muutaman kerran vuodessa.

[/quote]

Mistä sä tiedät, mistä miehet pitää? Kaikki miehet eivät ole yksi ja sama.

Lisäksi te naisethan aina väitätte, että ette laittaudu miehiä varten, vaan itseänne?

Koittakaa jo päättää ; )

Vierailija
15/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:52"]Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä. [/quote] Onpa lapsellista teiniteKstiä aikuiselta naiselta -,huvittavaa. Mitään välimuotoahan ei voi.olla olemassa?

[/quote]

En minä niin sanonut. Minä sanoin vain miten itselläni on. Minä tosiaan olin nuorempana huonoitsetuntoinen ja pönkitin itsetuntoani sillä että yritin saada ihailua ja huomiota miehiltä. Enkä edes kokenut sitä minkään sortin ongelmaksi. Mutta jossain vaiheessa tuli ero ja jäin sinkuksi, ja siinä sinkkuillessani huomasin muutaman vuoden päästä, että minä en tosiaan enää halua ketään miestä, enkä seksiäkään kaipaa. Minulle se oli suuri vapautus monessakin mielessä. Mutta en tosiaan väitä että tämä olisi joku ihanne mihin pitää pyrkiä tai että ei olisi muita vaihtoehtoja suhtautua miehiin kuin huomionkipeys tai täysi välinipitämättömyys.

Vierailija
16/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:38"]...ulkonäkööni liittyvissä asioissa. Miksi yhä luullaan, että kaiken naisen ulkonäköön liittyvän perimmäinen ajatus on miellyttää jopa tuntemattomia, kadulla vastaan tulevia miehiä? Jossain lyhythiuksisuutta käsittelevässä uutisessa top-kommenttina oli luokkaa "naiset hei, miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista, miksi leikkaatte ne? .... no koska ulkonäköni on just sillä mallilla, kuin itse haluan ja mihin MINÄ olen tyytyväinen.
[/quote]

[/quote]

Nyt pitää erottaa toisistaan kaksi seikkaa: 1) huoliteltu ulkonäkö esim. töissä, asiakastapaamisissa, juhlissa jne. 2) sellainen ulkonäkö mikä valitaan sen perusteella että olisi vastakkaisen sukupuolen silmissä seksuaalisesti vetovoimainen. Nämä ovat eri asioita.
[/quote]

Oikeasti EI ole.
Ehkä siksi sulla ei ole miestä, kun olet itsesi kanssa hukassa ja lokeroit itseäsi noin kovasti.

Vierailija
17/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:50"]Miehet pitäisivät, jos käyttäisin hameita ja korkokenkiä, mutta korkokenkiä jaloissani ei tule koskaan olemaan ja hame on päällä muutaman kerran vuodessa.
[/quote]

Miksi olisi tai ei olisi?
Sähän olet kuin uhmaikäinen.

Vierailija
18/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:52"]Sama täällä. Ihana vapaus, kun jossain lähempänä 40 ikävuotta tajusin, että minä en enää halua miehistä mitään. En seksiä, en kumppanuutta, en parisuhdetta, en lasta, en mitään. Joten minun ei tarvitse olla heille mieliksi ei ulkonäölläni eikä käytökselläni. Vasta kaikesta siitä luovuttuani tajusin kuinka paljon ajatukseni olivat nuorempana pyörineet sen ympärillä että "kelpaisin" miehille ja viehättäisin heitä.
[/quote]

Mä en ole ikinä miehiä koittanut miellyttää, mutta silti niitä on aina pyörinyt ympärillä ja avomies löytyi. Lucky me ku olen kelvannut omana itsenäni.
[/quote]

Vittu sä kuulostat tyhmältä.

Vierailija
19/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:26"]

[/quote]

En ole ap, mutta esim minä meikkaan vain kotona. En meikkaa esim kauppaan, töihin, kaupungille...
[/quote]

Miksi meikkaat kotona?

Vierailija
20/65 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä typerää miten miehet valittaa lyhyistä hiuksista. Ja jos kerta miehet ei tykkää naisilla lyhyistä hiuksista, onko nainen silti leikannu ne miesten takia? Miehet ei myöskäään yleensä tykkää vaikka voimakkaista meikeistä, niin onko se
meikkaaminen silti miehiä varten?

Miehillä on eri makuja ja kaikkia ei kiinnosta klassisen kauniit ja samasta muotista valetut naiset eikä bilebarbit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän