Onko ihan yleistä käytöstä yli 30-v ihmisiltä?
Joo elikkä facebookhöpinöitä.
Minulla oli ystävä, jonka kanssa ilman syytä välit viilenivät joku puolisen vuotta sitten. Ehkä syy viilenemiseen olin minä, joka kyllästyin tämän ihmisen jatkuvaan valittamiseen ja takertuvuuteen.
Tämä ihminen poisti minut hyvin pian facebookista kavereistaan. Ihmettelin tätä, sillä ei meillä nyt riitaa ollut, en vaan jaksanut olla ihan yötä päivää tekemisissä. Meni pari kuukautta ja huomasin että KAIKKI yhteiset ystävämme (5) ovat myös poistaneet minut kavereistaan saman illan aikana. Näiden ihmisten kanssa ei siis koskaan mitään riitaa tai mitään!
Onko ihan normaalia touhua että joku akitoi tai pyytää ystäviäänkin poistamaan itselleen epämieluisat ihmiset ystävistään? Näitä poistajia ihmettelen kun tosiaan vielä toissa päivänä esim. yhden kanssa viestittelin ja onnittelin hyvistä uutisista joita facebookissa julkaisi. Ja ikää näillä kaikilla on yli 35-vuotta.
Kommentit (26)
Kannattaa varmaan kysyä puhelimella joltain näistä "ystävistä" että kuka puhuu paskaa? En usko että sullakaan on puhtaat lakanat. Et taida nyt kertoa kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:11"]
Face on Saatanasta!
[/quote]
Mua enemmän huolestuttaa, että jos et ole facebookissa niin "olet outo". No olen sitten outo, kun ei kiinnosta levitellä yksityisiä asioita maailmalle. Nyrkki perseeseen lampaille ja raivataan tilaa kaalille.
Eli kaveri johon kyllästyit puhui sinusta paskaa näille muille kavereille. Ei varmaan tuollaisia lusereita tarvitse murehtia. Mut sen oon kyllä huomannu, että täysi-ikäisyys pitäis nostaa reippaasti yli 30 vuoden puolelle. Miksi ihmiset aikuistuu nykyään niin hitaasti. Kaikki yli 20-vuotiaat naisbloggarit ja videoiden tekijät vaikuttaa niin helvetin lapsellisilta ja bimboilta. Onko nykyään liian helppoa elämä! Sitten vielä kehdataan valittaa kun Suomi on paska maa...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:28"]
Vaikutat ap vähän ärsyttävältä
[/quote]
Jep, ei enää olekaan mikään ihme, että poistivat listoilta.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:46"] Mielestäni kuulostaa oudolle eikä normaalille aikuisen ihmisen käytökselle. Tosin juuri tänä aamuna ihmettelin miksi ihmeessä jonkun yli 30-vuotiaan eli todellakin jo teini-iän ylittäneen ihmisen lähes kaikki face päivitykset on jotain "jee jee, huippuu olla kännissä" tai "aamujuomaksi märkää p*llua" ym perseilyä. Miten ihmeessä jengi ei yhtään mieti mitä facessa ja muualla somessa julkaisee? Avoimet profiilit pääsee näkemään kuka vaan, monella kavereina tuttuja työpaikalta/firman muista sidosryhmistä.. [/quote] No joo, tämä oli kanssa itseasiassa yhdistävä tekijä tässä "kavereissapoistamisfanissa", sen päivitykset olivat yksinomaan "KÄNNISSÄ JEE" Tyyppisiä aivan teini-ikäisten juttuja. Ja aina sai olla kauhusta kankeena kirjottaako se mun päivitykseen tai seinälle jotain typerää. Ilmeisesti jotkut ihmiset eivät vaan ajattele kahta sekuntia pidemmälle. Näillä känninylistys-päivittäjillä on usein koulunaan Elämän Kova Koulu Kanta Pään Kautta ja Hymy Huulien ah niin hassunhauskoja kuvia jaetaan päivät pitkät.. AP [/quote] Ehkä voit etsiä uusia ystäviä. Unohda elämäm koululaiset. Ja se on agitoi.
[/quote]
Ei niitä "uusia ystäviä" saa ainakaan korkeatasoisimmista piireitä noilla resursseilla. Kun itse on luokaton, niin vain luokattomista saa "ystävän".
Nyt en tarkoita pelkkää koulutusta, jolla oppii kirjoittamaan agitoida ja reagoida. Tarkoitan psykologista tajua. Aloitus on alkeellinen. Kuulostaa, että ihminen on korkeintaan 15-vuotias.