Rasmuksen Jezebel, mitä pidätte?
Kommentit (213)
On se kumma, jos tällä ei voittoa heru. Yhtä kova kuin Hard cock halleluja aikoinaan!
Mikä raamatun hahmo toi Jezebel oli? Sehän on joku vanhan testamentin hemmo(tar)?
Aina kosiskellaan ulkomaalaisia. Ihan hyvin laulun nimi olisi voinut olla Kaarina tai Jannica.
Sekunnin jaksoin kuunnella. Kuulostaa samalta, kun kaikki Rasmuksen biisit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä raamatun hahmo toi Jezebel oli? Sehän on joku vanhan testamentin hemmo(tar)?
Joo se oli se syntinen lunttu. Isebel.
Ei oikein lähde. Kuulostaa kyllä perusrasmukselta, mutta mitään hittibiisiltä vaadittavaa mieleenpainuvuutta ei tässä ole. Sanat on liian selvä silmänisku euroviisufaneille. Jeesuksesta puhumalla menettää etelä-euroopan äänet, tosin eihän tämä tule suomen edustaja olemaan.
Video on hieno mutta biisi vähän njääh-osastoa. Desmond Childilta on tai olisi lupa odottaa vähän enemmän kuin tällaista suht perushumppaa. Harmi bändin kannalta, heissä olisi potentiaalia ja tunnettavuutta viisuedustajaksi.
On vähän siinä ja siinä että heltiääkö tällä edustuspaikka.. Ei ihan niin ässäveto kuin Rasmukselta odottaisi, biisistä jää uupumaan "se jokin" joka räjäyttää tajunnan heti kättelyssä.
Odotin paljon mutta täytyy sanoa että petyin. Aika pliisu, juuri tuollainen täytebiisi. Minusta tässä on sama ongelma kuin Cyan Kicksin Hurricanessa - kyllähän tuollaista kuuntelee radiosta mutta ei se mieleen jää.
Täyttä paskaa, Rasmuksen mukan voittaja matskua 😁, Finland 0 poing
Vähän tylsä. Ei mitään erityistä, mikä koukuttaisi tai sykähdyttäisi.
Koukuttava biisi. Kuuntelin monta kertaa putkeen. Eiköhän tällä voitto irtoa jos Måneskin tyyli vielä puree tämän vuoden kisoissa. Nyt ymmärrän miksi bändiin piti saada naispuolinen jäsen.
Tuo Desmond Child on kyllä melkonen kultasormi kun katsoo diskografiaa niin äijä on tehny mm. Bon Jovin, KISSin, Ricky Martinin ja Alice Cooperin kaupallisesti isoimmat hitit
Minulle jäi kertsistä korvamato. Olihan siinä koukku. Ei nyt ollut heidän paras biisi, mutta kyllä tuolla finaaliin pääsee.
Minä tykkään rasmuksesta. Mielelläni lähettäisin kokeneen esiintyjän, joka osaa ottaa tilan haltuun.
Ihan kiva mutta ei euroviisumainen millään tavalla. Jos tämä lähtee kisoihin niin toivottavasti pääsisi finaaliin. Mutta...voi olla ettei riitä
Odotin vähän enemmän Rasmukselta, mutta oon kuunnellut vasta kerran, ja monet sanovat että biisi paranee joka kuuntelulta. Joka tapauksessa huomattavasti parempi kuin muut tähän asti julkaistut.
Esitykseen panostamalla tällä voisi tulla sija 15.-20.
Tylsä. Lisäksi inhoan tuota ristiteemaa ja yleensäkin uskonnon liittämistä tämmöisiin. Mutta jotainhan se on keksittävä, kun ei kai ihan gayksikaan voi julistautua.
Ihmettelen kanssa eikö ameriikassa ole hänellä vientiä kun tänne tuppaa.Ei jatkoon.
Mua suututti niiden muiden bändim jäsenten puolesta (jotka soittaneet 15 v ajan bändissä) että videossa näkyi vain tää UUSI tyttökitaristi. Ihan kuin se olisi pääosassa nyt ja muut vaan statisteja. Ei se nyt niin erikoinen ole taidoiltaan.