Rasmuksen Jezebel, mitä pidätte?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Virallisessa viisuketjussa tämän päätettiin jo lähtevän Torinoon ja voittavan koko kisat.
Lolololololol ei ikinä.
Viisukuppilan sivuilla tämä on tällä hetkellä saanut eniten kannatusta. Mutta monta biisiähän on vielä näkemättä. Samoin livet. Uskoisin Viisukuppilan kävijöiden olevan myös potentiaalisia äänestäjiä. Täällä ei heitä varmaan paljon ole.
Vasemmalla kädellä hutaistu sävellys. Desmond Child kaivanut roskakoristaan miettien "kyllä tämä Laurille kelpaa".
Vierailija kirjoitti:
No, mulle kelpaa. En ole Rasmus-fani, mut on huonompiakin ollut aiemmin tyrkyllä. Muita nyt ehdolla olevia en ole kuullut.
Mä tykkäsin kanssa vaikken ole minäkään ollut ikinä rasmus-fani ja onhan tämä nyt ihan eri tason biisi kuin ne kaksi aiemmin julkaistua ehdokasta.
Kivan satanistinen. Tulihan tuonkin muusikon saatananpalvonta julki.
Vierailija kirjoitti:
Virallisessa viisuketjussa tämän päätettiin jo lähtevän Torinoon ja voittavan koko kisat.
Lolololololol ei ikinä.
Ainakin todennäköisemmin kuin muut suomalaisehdokkaat.
Ei lähde nousuun, tasapaksu. Sanatkaan ei jää mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten ysäribiisi.
Mitä sitten? Onko keski-ikäiset jotenkin huonompia kuin nykyparikymppiset?
Aikooko suomi oikeasti mennä euroviisuihin ylistämään demonia? Mitä ihmettä??
Valitettavasti oli suuri pettymys, olen aina ollut Rasmus-fani mutta tuo ei ollut hyvä :(
Useat euroopan maat on kristittyjä ja konservatiivisia. Ei pääse pistesijoille tällä moskalla. Ellei niitä fixata.
Kaksi kertaa olen kappaleen kuullut ja kuulosti itseasiassa toisella kertaa paremmalta. Kertsi jää kivasti mieleen ja on jotenkin kivan pehmeä ja sulavakulkuinen. Extraplussaa siitä ettei tässä biisissä uikuta eikä huokaile kukaan nykyelliloora.
Mä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti oli suuri pettymys, olen aina ollut Rasmus-fani mutta tuo ei ollut hyvä :(
Oli tämä ainakin parempi kuin se mikä f-f-f-f-f-f-f-f-f-falling...
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde nousuun, tasapaksu. Sanatkaan ei jää mieleen.
Kyllä tästä korvamadon sai.
Ei tule pärjäämään viisuissa, kitaristilla liian pienet tissit.
Ihan ok. Odotin enemmän. Tän bändin aika on jo ohi. Viisuissa nippa nappa finaaliin ja siellä sijat 18-26. Jos Suomi haluaa menestyä, ihan ok ei riitä.
Toivottavasti parempaa olisi vielä tulossa. 4 jäljellä ;). Tätä en halua viisuihin.
Miks Rasmus palkkasi jonkun jenkin säveltämään biisin? Ei jenkeillä ole mitään tajua euroviisujen luonteesta ja eurooppalaisesta mausta ylipäätään. Varmaan tuo Desmond nyt hykertelee studiokopissaan nyt, että "jee kyllä tuli tehtyä raju biisit ja vallankumoukselliset sanat, kyllä mä oon vttu rohkee ja edistyksellinen". Eurooppalaisiin korviin tuo kuulostaa keskilännen pienen radiokanavan täytekipaleelta.
Laulu on ihan ok, mutta en ole koskaan saanut Rasmuksen musiikista mitään selvää. Tuota kohdan 1,24 löysää pierua ihmettelen, miksi sen pitää olla mukana?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että AV on täynnä boomereita kun tykätään Bessistä ja ei olla päästy yli kasaritangon ajoista.
Kaikki nykyaikainen haukutaan lyttyyn. Pitäisi ottaa AV-palstalaisilta UMK-äänioikeus pois.
Häh?! Itse olen keski-ikäisenä ilmeisesti tällainen boomeri ja se bessin biisihän oli ihan hirveä.
Kuka sitä muka fanittaa. Ne sanatkin oli ihan superlapselliset ja nolot.
:D