IS: tältä näyttää nainen 164 cm 72 kg - keskikokoinen suomalainen nainen
https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html
Miten Lila ja Johanna näyttävät hoikemmilta kuin muut?
Kommentit (64)
24-vuotiaalla Fannilla on suolistosairaus, joka saa vatsan turpoamaan.
Ja tätä sairauttahan ei ole hankittu epäterveellisellä ruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
näyttävät äidiltä tai isosiskolta vaikka olivat nuorempia kuin minä
Sama havainto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä mielestäni hiukan pienempi kuin tuo Fanni mutten mahdu vaatekokoon M, enkä edes L. Sanottiinko hänen mittansa jossain?
Sehän riippuu ihan siitä, mistä vaatteensa ostaa, mitoitukset vaihtelevat niin paljon. On mullakin jopa S-kokoisia vaatteita, mutta pääasiassa kokoa L. Jonkun merkin S voi olla saman kokoinen kuin toisen merkin L.
-1
Ei tässä ketjussa ole kyse vaatekoosta. Minä olen 177 cm ja 65 kg, ja vaatekokoni on L. Kyse on siitä, miksi toiset näyttää paksummilta kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Eikö 72kg oo aika paljon tuon pituiselle? Olen mies 186cm ja mun ihannepaino on 75kg.
Sulla on aika matala lihasmassa jos noin on? Olen 177cm 85kg mies ja mulla näkyy tässä painossa ylävatsalihakset ja apollonvyö. Lumi kun sulaa ja alan juoksemaan niin muutamassa viikossa näkyy 4 pack.
Minusta Susanna 53, iida 28 ja Johanna 43 näyttävät ihan ikäisiltään.
Mielenkiintoista, miten erilaisilta vartalot näyttävät vaikka pituus ja paino ovat kutakuinkin samat.
Nykynuorten lihavuus on kyllä surullinen ilmiö.
Ja sairasta on sekin,että media suorastaan ihannoi sitä. 
Vierailija kirjoitti:
Ja sairasta on sekin,että media suorastaan ihannoi sitä.
Kas kun minä en ole huomannut median ihannoivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sairasta on sekin,että media suorastaan ihannoi sitä.Kas kun minä en ole huomannut median ihannoivan.
Kaikki eivät ymmärrä,mitä kehopositiivisuus tarkoittaa.
Täytyy suoraan sanoa, että järkytyin melkein kaikista kuvista. Sen jälkeen tuli huoli pintaan. Alkaa keskielinän odote laskea samoin kuin elämänlaatu suomalaisilla.
Ei varmasti tarkentaa kenellekään syitä....   
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sairasta on sekin,että media suorastaan ihannoi sitä.Kas kun minä en ole huomannut median ihannoivan.
Kaikki eivät ymmärrä,mitä kehopositiivisuus tarkoittaa.
Jaa, tarkoitit niitä juttuja. Niitä juttuja enemmän on laihdutusjuttuja.
Miksi uusi aloitus samasta aiheesta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä mielestäni hiukan pienempi kuin tuo Fanni mutten mahdu vaatekokoon M, enkä edes L. Sanottiinko hänen mittansa jossain?
Sehän riippuu ihan siitä, mistä vaatteensa ostaa, mitoitukset vaihtelevat niin paljon. On mullakin jopa S-kokoisia vaatteita, mutta pääasiassa kokoa L. Jonkun merkin S voi olla saman kokoinen kuin toisen merkin L.
-1
Ei tässä ketjussa ole kyse vaatekoosta. Minä olen 177 cm ja 65 kg, ja vaatekokoni on L. Kyse on siitä, miksi toiset näyttää paksummilta kuin toiset.
Vastasin tuolle, joka ihmetteli noita vaatekokoja. Olen vastannut ihan ensimmäisessä vastauksessa juuri siihen, mitä aloituksessa kysyttiin.
-1
Olen mies ja omat mitat 179cm ja 88kg
Tuleeko jollekin yllätyksenä, että ihmiset näyttävät erilaisilta? Mitä meidän tulisi tehdä uutisen informaatiolla?
Painan saman verran ja olen 177cm pitkä eikä mulle mitkään M tai S kokoiset vaatteet mahdu. Vaatekoko useimmiten L joskus XL.
Miksi nelikymppinen Terhi on stailannut itsensä eläkeläiseksi? Noi nuoret on kyllä jytkynoloisia. Löyhempää ihonalaiskudosta? Vai onko vaan nyt jonkinlaiset kehopositiivisuutta korostavat vaatteet kuuminta hottia?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy suoraan sanoa, että järkytyin melkein kaikista kuvista. Sen jälkeen tuli huoli pintaan. Alkaa keskielinän odote laskea samoin kuin elämänlaatu suomalaisilla.
Ei varmasti tarkentaa kenellekään syitä....
Huolitrolli bongattu! Halusit vaan päästä kiusaamaan terveyssyiden varjolla.
Jos tällä jutulla haettiin sitä miten erilaisia ihmiset voi samalla painoindeksillä olla, niin olisi ollut hyvä nähdä kaikki samassa vertailukuvassa samoin pukeutuneena ja samalla poseerausohjeella. Ryhdikkäällä asennolla ja olemattomalla mahan sisäänvedolla kuva muuttuu dramaattisesti.
Miten nuo kaikki näytti paljon ikäänsä vanhemmilta?