Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: tältä näyttää nainen 164 cm 72 kg - keskikokoinen suomalainen nainen

Vierailija
17.01.2022 |

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Miten Lila ja Johanna näyttävät hoikemmilta kuin muut?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy suoraan sanoa, että järkytyin melkein kaikista kuvista. Sen jälkeen tuli huoli pintaan. Alkaa keskielinän odote laskea samoin kuin elämänlaatu suomalaisilla.

Ei varmasti tarkentaa kenellekään syitä....

Mun on pakko ihmetellä, että järkytytpä sä pienestä!

Oot varmaan elänyt aika  suojattua elämää ja ekaa kertaa avasit  jonkun uutisen.

Vierailija
42/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta itse pitkänä ihmisenä pitäisin ainakin itseäni painoindeksissä 27 mitä kuvan naisilla on niin isona. Toisaalta pitkät on keskimäärin hoikempia. Mun bmi 22 ja koen olevani vielä ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan hyvän ja terveen näköisiä naisia. Panisin.

Vierailija
44/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nelikymppinen Terhi on stailannut itsensä eläkeläiseksi? Noi nuoret on kyllä jytkynoloisia. Löyhempää ihonalaiskudosta? Vai onko vaan nyt jonkinlaiset kehopositiivisuutta korostavat vaatteet kuuminta hottia?

Tai siis Lila näyttää heistäkin olevan ihan erilainen kuin Fanni ja Iida.

Vierailija
45/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm pitkä ja painan 79kg, mutta näytän sotanorsulta.

Niin näyttävät nuokin naiset.

Jos on alle 170, painon olisi hyvä olla reippaasti alle 60kg.

170+ pituiselle 52-61 sopiva.

Vierailija
46/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni ja Iida valehtelevat. Ovat taatusti yli 90kg molemmat.

Vierailija
47/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana julkisesti arvostella ihmisten ulkonäköä nimeltä mainiten. Mutta yleisellä tasolla on mielenkiintoista, kuinka ihmiset vartalosta puhuessaan katsovatkin naamaa. Kahdesta täysin samankokoisesta nuorempi on hoikempi.

Vierailija
48/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista katsoa miten nuoremmat on huonommassa hapessa kuin vanhemmat.

Vierailija
49/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun tyyppiä noilla mitoilla. Kävin äsken terveystarkastuksessa ja 180/70 on omat mitat. Treenaan kyllä.

Sun tyyppis ei kiinnosta, sorry. Eikä sitä edes kysytty.

Vierailija
50/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesti yllättävä artikkeli. Joukossa oli kolme pantavan näköistä naista, vaikka noilla spekseillä ei pitäisi teoriassa olla yhtään. Silmäni avautuivat, olen ehkä kasvanut ihmisenä.

Pertti53

Vierailija
51/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä huikea ero.

http://urly.fi/2pOE

Vierailija
52/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on suomalaisten naisten keskikoko, niin aika pönäkkää kansaa ollaan. Onneksi kadulla näkyy edelleen myös hoikkia ihmisiä.

Vierailija
53/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi stna.

M18

Mitä tarkoittaa M18?

18 v on teinipoika. Ei todellakaan mies.

Vierailija
54/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanni ja Iida valehtelevat. Ovat taatusti yli 90kg molemmat.

Jutun mukaan sama painoindeksi ja lievä lihavuus terveydenhuollon määritelmien mukaan. Kuvassa Lila näyttää lähinnä normaalipainoiselta tai -vartaloiselta. Fanni ja Iida näyttävät selkeästi lihavilta.

Vierailija
55/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta itse pitkänä ihmisenä pitäisin ainakin itseäni painoindeksissä 27 mitä kuvan naisilla on niin isona. Toisaalta pitkät on keskimäärin hoikempia. Mun bmi 22 ja koen olevani vielä ylipainoinen.

Sä voisit kyllä harjoitella kielioppia. "Pitäisin ainakin itseäni isona painoindeksissä 27."

Noin. Ei kestä kiittää.

Vierailija
56/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila ainakin on sopusuhtainen, eli hänellä ei kilot tartu yhteen tiettyyn paikkaan kuten vaikka Fannilla (lantio) tai Susannalla (keskikroppa, tällä on hoikat jalat). Johanna osaa pukeutua ja poseerata siten, että pyöreys peittyy, näyttää, että hänellä on kuitenkin vähän mahaa. Iida näyttäisi hoikemmalta eri vaatteissa, nuo leveät farkut leventävät entisestään hieman isokokoista.

(itsekin olen 161 cm / 71 kg eli vähän painavampi pituuteen suhteutettuna kuin jutun naiset)

Lilalla on hirveän hyvä vartalo, lihaksikas, muttei vatsaläskiä. Johannalla juuri mustaan pukeutuminen peittää vatsan.

Kun itse painoin reilusti enemmän kuin nyt, sitä painoa ei uskottu, koska en ole vatsalihava ja pukeuduin hameeseen.

Vierailija
57/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko vesipaastoa, niin pääset ihannepainoosi.

Vierailija
58/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten nuo nuoret näyttävät pyöreämmiltä suunnilleen samoilla mitoilla. Onko silmä tottunut siihen, että nuoremman pitäisi olla hoikempi, vai mistä on kysymys. Itse olen nelikymppinen.

Pitäis olla rivissä samanlailla vaikka kireissä farkuissa, vaikka tuleehan jutun pointti aika selväksi nytkin.

Vierailija
59/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy suoraan sanoa, että järkytyin melkein kaikista kuvista. Sen jälkeen tuli huoli pintaan. Alkaa keskielinän odote laskea samoin kuin elämänlaatu suomalaisilla.

Ei varmasti tarkentaa kenellekään syitä....

Jenkeissä on eliniänodote laskenut jo kymmenen vuotta ja sama tulee Suomeenkin. Nykynuoret tulee olemaan ensimmäinen sukupolvi joka elää keskimäärin lyhyemmän elämän kuin vanhempansa.

Vierailija
60/64 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166/61 ja muutama kilo pitäisi tiputtaa. Tykkään olla solakka. Jos painaisin 70-72 olisin ihan tosiaankin tukeva/pullea kun nytkin ylimääräistä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi