Asioita, joita nykynuoret eivät VARMASTI ole tehneet
Jonnet ja jonnettaret muistaa paljon asioita, mutta kukaan heistä ei ole varmasti mm. etsinyt kirjekaveria teksti-tv:stä.
Kommentit (249)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:39"]
Pelanneet kotonaan sitä mustavalkoista "tennis" tv-peliä.
:)
Tanssineet tiputanssia, syöneet Tom ja Jerry tikkujäätelöä, juoneet kunnon puolukkalimonadia, tehneet basic kielisiä tietokoneohjelmia, odottaneet kauppaautoa maitolaiturilla, nostaneet tonkkia laiturille,pelännet tsernobylin ydinlaskeumaa, hiihtänyt puusuksilla.näitä kaikkia itse tehnyt. S.70.vuonna.
Olleet toimistossa duunissa jossa ei ole tietokonetta ja jossa tyosopimukset naputeltiin IBM:n pallokirjoituskoneella hiilipaperi valissa, etta saatiin kaksi kappaletta. Pomoja teititeltiin ja kutsuttiin sukunimella.
212 puhuu asiaa, mutta kuinka olet nuo kaikki kokenut jos olet 70-lukulainen. Itse olen -66 ja hamarasti muistan pussimaidon, muut kylla hyvin tuttuja. Muistan myos kun Stockalla oli ne hissitytot ja pehmeaa jaateloa sai ainoastaan Sokoksella ja Stockalla. Etta oli hyvaa!!!
Ainakin Oulussa on vielä sellainen karkkikauppa, josta valikoidaan karkit niin kuin ennen vanhaan. Halvimmat karkit ovat sentin kappale, useimmat 3-4 senttiä/kpl. Siitä vain muistoja verestämään :D Sijaitsee Tuirassa samassa talossa kuin kirjasto, Jussin pyöräpisteen takana - ja en tajua, miten se pysyy pystyssä.
Messunneet BBS:ssä
Räjäytelleet puhelinkoppeja Thunder Kingeillä (Siis niillä, jossa tehoa oli 1/8 dynamiittipötköstä).
-kaventaneet farkkujen lahkeita ja / tai valkaisseet kloritilla
-joutuneet pitämään alussa 80 lätkää ajokortin saatuaan
-olleet kultapossukerhossa
Kytänneet autojen rekisterikilvistä, mistä maakunnasta ne ovat.