Uskaltaisitko jo varata perheelle all inclusive -matkan Kreikkaan tai Turkkiin kesäkuun alkuun?
Ajatelin, että juhlistettaisiin perheen kanssa oikein kunnolla koronan päättymistä ja matkailun avautumista.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
voi varata mutta ei ensi kesälle
Voiko varata nyt hiihtolomaviikolla vaikka Kanarialle?
Kuka iriootti matkustaa suomesta mihinkään kaikista parhaaseen aikaan vuodesta?!
Miksi korona päättyisi? En suosittele.
Mikä hätä varaamisella on, jos matkaan on aikaa vielä viisi kuukautta? Pelkäättekö, että matkat loppuvat kesken?
Matkailija kirjoitti:
Mikä hätä varaamisella on, jos matkaan on aikaa vielä viisi kuukautta? Pelkäättekö, että matkat loppuvat kesken?
Sitten kun tämä helpottaa, tarjolla olevat matkat varatataan loppuun kalliiseen hintaan ja taivas on ruuhkainen matkailun patoutuneen kysynnän purkautuessa. Voi sitä kasvihuonepäästöjen määrää!
Miksi yleensää pitää lähteä noihin turistirysiin? Ennemmin sijoitan rahani kotimaahan, kotiin ja itseeni ihan muulla tavalla. Kerran käyny ulkomailla viikon reissun enkä nauttinu juuri yhtään, vaikka paikka oli muuten ihan mukava. Ei oo reissaaminen ainakaa mun juttu.
Mikään mahti maailmassa ei saisi mua matkustamaan ulkomaille tässä koronatilanteessa.
En ainakaan kumpaakaan noista maista. Kumpikin on sellainen köyhänmiehen Dubai.
Kotimaa kunniaan kirjoitti:
Miksi yleensää pitää lähteä noihin turistirysiin? Ennemmin sijoitan rahani kotimaahan, kotiin ja itseeni ihan muulla tavalla. Kerran käyny ulkomailla viikon reissun enkä nauttinu juuri yhtään, vaikka paikka oli muuten ihan mukava. Ei oo reissaaminen ainakaa mun juttu.
Sitten asia on sinulle helppo. Et varaa matkaa, koska et tykkää.
Moni muu tykkää ja siksi varaa.
Miksi kysymys on tässäkin lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Sitten kun tämä helpottaa, tarjolla olevat matkat varatataan loppuun kalliiseen hintaan ja taivas on ruuhkainen matkailun patoutuneen kysynnän purkautuessa. Voi sitä kasvihuonepäästöjen määrää!
Se on mennyttä aikaa, matkustushulluus ei enää palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Se on mennyttä aikaa, matkustushulluus ei enää palaa.
Matkustelu palaa samalle tasolle. Nyt jo myydään matja ja matkustellaan.
Mitä tarkoitat koronan päättymisellä?
Varaa, jos siltä tuntuu. Mä aion odottaa ihan kesän kynnykselle ja katsoa sitten mikä tilanne on. Italiaan tekisi mieli, mutta en kyllä vielä mitään itse aio varata.
En missään tapauksessa!
Matkan kyllä muuten ja muualle mutta mieti kun kaikki räpläävät AI buffetissa niitä ottimia, aivastelevat ja ryysivät jonossa, syljeskelevät ja kuseksivat altaisiin jne
Hyi h-tti!
Kotimaa kunniaan kirjoitti:
Olisiko sinulle sitten etelän rannan sijaan esimerkiksi Itä-Keskuksen uimahalli oikea paikka rentotua ja aistia kansainvälistä tunnelmaa?
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan kumpaakaan noista maista. Kumpikin on sellainen köyhänmiehen Dubai.
Jotkut tykkää matkustaa ja rentoutua siellä. Ei kaikkia jaksa kiinnostaa paikallinen kulttuuri ja tavat.
Uskaltaisin, turistien alueet ja paikat on rauhallisia ja hyvin putsattuja , sen verran tärkeä asia monille Turkissa että turistit saadaan takas.
voi varata mutta ei ensi kesälle