Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä kolmekymppisen naisen kanssa

Vierailija
15.05.2015 |

Ihan mukava oli, ja tulimme hyvin juttuun. Vähän silti oudoksutti, kun hänellä oli selvästi aknea meikin alla. Kuinka yleistä on, että naisella on finnitautia vielä yli 30-v:na? Kertooko tuo jostain elintavoista tmv, ja onko se yleensä pysyvää sorttia vai onko iho vain hetkellisesti huonompi esim. stressin takia? Olen ehkä vähän pinnallinen, mutta kyllähän tuo hieman häiritsee.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:39"] Jos sinun ihmissuhteesi on tästä kiinni, niin jätä se nainen. Hänellä on taatusti tarpeeksi ongelmia ihonsa kanssa ilman sellaista miesystävää, joka tarkkailee ja tulevaisuudessa varmaan ikävästi huomauttelee asiasta. Sinulla itselläsi ei tietysti ole mitään ongelmia eikä piilotettavaa. [/quote] Mulla ei ole tapana hylätä hyvää parisuhdekumppaniehdokasta yhden vian takia, mutta kai sitä nyt saa kysyä, että onko tässä kyseessä väliaikainen vai jatkuva kauneusvirhe. Oletin täältä löytyvän kokemusperäistä tietoa aiheesta. Ja mistä ihmeestä sä päättelet, että mä alkaisin ko. asiasta huomauttelemaan? Ap [/quote] Ette te sovi yhteen, sinä et ole hänelle hyvä kumppaniehdokas. Pinnallinen ei sovi yhteen iho-ongelmista kärsivän kanssa. Etsi suosiolla joku muu.

[/quote]

Kiitos mielipiteestä. Harmi ettet kyennyt kertomaan mitään hyödyllistä tai vastaamaan kysymyksiini. Ap
[/quote]
Ei kiinnosta vastata kysymyksiisi, ne ovat irrelevantteja kokonaiskuvassa. Kerrot olevasi pinnallinen ja olet jo ensitapaamisen jälkeen huolissasi toisen ulkonäöstä = yhtälö, joka ei tule toimimaan. Harmi, ettet itse tätä ymmärrä, mutta ole hyvä mielipiteestä. :)

Vierailija
22/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:49"]

Minulla on ollut akne teini-ikäisestä. En tiedä mistä johtuu. Ei mikään auta.

[/quote]

Oletko spironolaktonia kokeillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:52"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:39"] Jos sinun ihmissuhteesi on tästä kiinni, niin jätä se nainen. Hänellä on taatusti tarpeeksi ongelmia ihonsa kanssa ilman sellaista miesystävää, joka tarkkailee ja tulevaisuudessa varmaan ikävästi huomauttelee asiasta. Sinulla itselläsi ei tietysti ole mitään ongelmia eikä piilotettavaa. [/quote] Mulla ei ole tapana hylätä hyvää parisuhdekumppaniehdokasta yhden vian takia, mutta kai sitä nyt saa kysyä, että onko tässä kyseessä väliaikainen vai jatkuva kauneusvirhe. Oletin täältä löytyvän kokemusperäistä tietoa aiheesta. Ja mistä ihmeestä sä päättelet, että mä alkaisin ko. asiasta huomauttelemaan? Ap [/quote] Ette te sovi yhteen, sinä et ole hänelle hyvä kumppaniehdokas. Pinnallinen ei sovi yhteen iho-ongelmista kärsivän kanssa. Etsi suosiolla joku muu. [/quote] Kiitos mielipiteestä. Harmi ettet kyennyt kertomaan mitään hyödyllistä tai vastaamaan kysymyksiini. Ap [/quote] Ei kiinnosta vastata kysymyksiisi, ne ovat irrelevantteja kokonaiskuvassa. Kerrot olevasi pinnallinen ja olet jo ensitapaamisen jälkeen huolissasi toisen ulkonäöstä = yhtälö, joka ei tule toimimaan. Harmi, ettet itse tätä ymmärrä, mutta ole hyvä mielipiteestä. :)

[/quote]

Ei kiinnosta vastata kysymyksiisi, koska olen surrealistisen intellektuelli entiteetti ja olen jo päättänyt että olet pinnallinen koska kysyit jotain naisen ulkonäköön liittyvää. Aion siis päättää tämän passiivisaggressiiviseen lauselmaan ja jatkaa ylemmyydentunnettani ":)"

Vierailija
24/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:07"Ei kiinnosta vastata kysymyksiisi, ne ovat irrelevantteja kokonaiskuvassa. Kerrot olevasi pinnallinen ja olet jo ensitapaamisen jälkeen huolissasi toisen ulkonäöstä = yhtälö, joka ei tule toimimaan. Harmi, ettet itse tätä ymmärrä, mutta ole hyvä mielipiteestä. :)

[/quote]

Luet viestejäni kuin piru Raamattua. Kerroin aloituksessa olevani pinnallinen, ja viittasin sillä siihen, että ylipäätään kyselen tällaisesta asiasta. Vai ymmärsitkö tahallasi väärin?

Miten niin JO ensitapaamisen jälkeen olen "huolissani"? Nimenomaan ensitapaamisellahan sillä ulkonäöllä eniten merkitystä on, kun ei vielä toista kunnolla tunne. Valehtelisinhan minä, jos väittäisin ettei sillä ole merkitystä kuinka paljon tulehdusta kasvoilla on. Enkä usko olevani ihan yksin tässä asiassa. Ei se silti sitä tarkoita, että se mikään ylitsepääsemätön este suhteelle olisi. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
25/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:35"]

Hormoneista johtuu, ei elintavoista.

[/quote]

Eivätkö elintavat vaikuta hormoneihin?

[/quote]

Kyllä, mutta eivät yksiselitteisesti. Osa hormoniasioista on hyvin voimakkaasti geneettistä perua. Hyvinkin terveellisesti ja kaikin tavoin "hyvin" elävä keski-ikäinenkin nainen saattaa kärsiä aknesta.

[/quote]

Ja toisaalta jonkun sokeria ahmivan stressimamman hormonaalinen akne johtuu nimenomaan huonoista elintavoista.
[/quote]

Harva varmaan syö epäterveellisemmin kuin minä, eikä minulla ole ollut edes murrosiässä finnejä. Voisin varmaan kuorruttaa naaman suklaalla ja paketoida juustolla, eikä iho reagoisi mitenkään. Joten tuskin on akne "elintapasairaus".

Vierailija
26/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:52"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:39"] Jos sinun ihmissuhteesi on tästä kiinni, niin jätä se nainen. Hänellä on taatusti tarpeeksi ongelmia ihonsa kanssa ilman sellaista miesystävää, joka tarkkailee ja tulevaisuudessa varmaan ikävästi huomauttelee asiasta. Sinulla itselläsi ei tietysti ole mitään ongelmia eikä piilotettavaa. [/quote] Mulla ei ole tapana hylätä hyvää parisuhdekumppaniehdokasta yhden vian takia, mutta kai sitä nyt saa kysyä, että onko tässä kyseessä väliaikainen vai jatkuva kauneusvirhe. Oletin täältä löytyvän kokemusperäistä tietoa aiheesta. Ja mistä ihmeestä sä päättelet, että mä alkaisin ko. asiasta huomauttelemaan? Ap [/quote] Ette te sovi yhteen, sinä et ole hänelle hyvä kumppaniehdokas. Pinnallinen ei sovi yhteen iho-ongelmista kärsivän kanssa. Etsi suosiolla joku muu. [/quote] Kiitos mielipiteestä. Harmi ettet kyennyt kertomaan mitään hyödyllistä tai vastaamaan kysymyksiini. Ap [/quote] Ei kiinnosta vastata kysymyksiisi, ne ovat irrelevantteja kokonaiskuvassa. Kerrot olevasi pinnallinen ja olet jo ensitapaamisen jälkeen huolissasi toisen ulkonäöstä = yhtälö, joka ei tule toimimaan. Harmi, ettet itse tätä ymmärrä, mutta ole hyvä mielipiteestä. :)

[/quote]

Ei kiinnosta vastata kysymyksiisi, koska olen surrealistisen intellektuelli entiteetti ja olen jo päättänyt että olet pinnallinen koska kysyit jotain naisen ulkonäköön liittyvää. Aion siis päättää tämän passiivisaggressiiviseen lauselmaan ja jatkaa ylemmyydentunnettani ":)"
[/quote]
Mutta sinähän (jos nyt olet ap), mainitsit itsekin olevasi ehkä vähän pinnallinen, eli pakkohan se on uskoa, jos kerran itsekin olet sitä mieltä. :)

Vierailija
27/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnejä tulee kun tarvii laittaa naamaan hirveet pakkelikerrokset. Ite en käytä pakkelia naamassa ollenkaan ja siksi olenkin babyface. Eri asia sitten jos on aknea.

Vierailija
28/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huomaa eron ketjuihin jossa nainen ruotii treffikumppania. Peukut täysin toisinpäin ja miehen dumaamiseen riittää aivan mikä hyvänsä. Näin se menee, naiset kokee että heillä on oikeus arvostella miehiä ja jättää heidät mitä typerimpien syiden takia, mutta ottavat nokkiinsa jos mies tekee samalla tavalla.

Vierailija
29/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:42"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:38"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:35"] Hormoneista johtuu, ei elintavoista. [/quote] Eivätkö elintavat vaikuta hormoneihin? [/quote] Kyllä, mutta eivät yksiselitteisesti. Osa hormoniasioista on hyvin voimakkaasti geneettistä perua. Hyvinkin terveellisesti ja kaikin tavoin "hyvin" elävä keski-ikäinenkin nainen saattaa kärsiä aknesta. [/quote] Ja toisaalta jonkun sokeria ahmivan stressimamman hormonaalinen akne johtuu nimenomaan huonoista elintavoista. [/quote] Harva varmaan syö epäterveellisemmin kuin minä, eikä minulla ole ollut edes murrosiässä finnejä. Voisin varmaan kuorruttaa naaman suklaalla ja paketoida juustolla, eikä iho reagoisi mitenkään. Joten tuskin on akne "elintapasairaus".

[/quote]

Niin, kyllähän se vaatii geneettisen alttiuden, että aknesta tulee ongelma. Itsestä yleistäminen on argumentointivirhe ja suoraan sanottuna melko typerä sellainen. Vaikka sinun ei tarvitsisi pitää hyvistä elintavoista kiinni aknelta välttyäksesi, se ei tarkoita etteikö monen muun tarvitsisi.

Vierailija
30/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pian 27 ja olen kärsinyt aknesta siitä asti, kun täytin 8... Suurimmaksi osaksi mun kohdalla se johtuu hormoneista, tosin esim. e-pillerit auttoivat vain osittain. Nykyään näppytilanne on aika vaihteleva, joskus menee muutama päivä ettei niitä ole yhtään, mutta iho on silti loppuiän pilalla arpien yms. takia. Elintavat on hyvät, mun kohdalla vaikkapa ruokavalio ei ole vaikuttanut ihoon mitenkään.

Joskus teininä sitä vielä kuvitteli, että kyllä se viimeistään parikymppisenä helpottaa... juu ei.

Vierailija
31/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on harmillista että aikuinen nainen kärsii aknesta. Oletan että ap tarkoitti sitä eikä yksittäistä näppylää? Akne on ihon tulehdussairaus. Toki runsaalla veden juonnilla, sokerin ja tupakoinnin välttämisellä saattaa olla vaikutusta ihon kuntoon, mutta joillekin käy vaan paska mäihä ja akneen auttaa vain joku roaccutan. En tiedä mistä ihmeestä tämä johtuu, mutta nyt 24-vuotiaana mulle on alkanut pukata näppyjä selkään. Joskus vaan käy niin.

Vierailija
32/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:54"]Hyvin huomaa eron ketjuihin jossa nainen ruotii treffikumppania. Peukut täysin toisinpäin ja miehen dumaamiseen riittää aivan mikä hyvänsä. Näin se menee, naiset kokee että heillä on oikeus arvostella miehiä ja jättää heidät mitä typerimpien syiden takia, mutta ottavat nokkiinsa jos mies tekee samalla tavalla.

[/quote]
Minä täällä olen ainakin ehdottanut ap:lle nimenomaan seuraavaan naiseen siirtymistä. Jos toisen ulkonäkö häiritsee, ei ole reilua jatkaa, mutta tämä vaihtoehto ei kelpaa ap:lle. Toisen finneistä uliseminen nyt on vähän teiniä, oli kyseessä sitten mies tai nainen, mutta se on toinen juttu.

Vierailija
33/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:07"Ei kiinnosta vastata kysymyksiisi, ne ovat irrelevantteja kokonaiskuvassa. Kerrot olevasi pinnallinen ja olet jo ensitapaamisen jälkeen huolissasi toisen ulkonäöstä = yhtälö, joka ei tule toimimaan. Harmi, ettet itse tätä ymmärrä, mutta ole hyvä mielipiteestä. :)

[/quote]

Luet viestejäni kuin piru Raamattua. Kerroin aloituksessa olevani pinnallinen, ja viittasin sillä siihen, että ylipäätään kyselen tällaisesta asiasta. Vai ymmärsitkö tahallasi väärin?

Miten niin JO ensitapaamisen jälkeen olen "huolissani"? Nimenomaan ensitapaamisellahan sillä ulkonäöllä eniten merkitystä on, kun ei vielä toista kunnolla tunne. Valehtelisinhan minä, jos väittäisin ettei sillä ole merkitystä kuinka paljon tulehdusta kasvoilla on. Enkä usko olevani ihan yksin tässä asiassa. Ei se silti sitä tarkoita, että se mikään ylitsepääsemätön este suhteelle olisi. Kukaan ei ole täydellinen.
[/quote]

Huutelen sivusta. Minä olen nainen, joka on viastaan huolimatta huolittu suhteeseen. Varmaan se mies ajatteli samoin, kuin sinä, ettei yhden vian takia kannata olla yrittämättä. Nyt ajattelen, että hänen ei olisi pitänyt yrittää. Viasta vihjailu yms. vaikutti minun itsetuntoon. Onneksi suhde päättyi. Meille viallisillekin kun on olemassa kumppaneita, jotka näkevät ne viat vain ominaisuuksina.

Vierailija
34/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:54"]Hyvin huomaa eron ketjuihin jossa nainen ruotii treffikumppania. Peukut täysin toisinpäin ja miehen dumaamiseen riittää aivan mikä hyvänsä. Näin se menee, naiset kokee että heillä on oikeus arvostella miehiä ja jättää heidät mitä typerimpien syiden takia, mutta ottavat nokkiinsa jos mies tekee samalla tavalla.   [/quote] Minä täällä olen ainakin ehdottanut ap:lle nimenomaan seuraavaan naiseen siirtymistä. Jos toisen ulkonäkö häiritsee, ei ole reilua jatkaa, mutta tämä vaihtoehto ei kelpaa ap:lle. Toisen finneistä uliseminen nyt on vähän teiniä, oli kyseessä sitten mies tai nainen, mutta se on toinen juttu.

[/quote]Toki, minäkään en ole pinnallinen. On vain mielenkiintoista huomata tälläinen laumasieluisuus ja ihmisten kaksinaismoraali. Se on ihan normaalia, koetaan että itsellä on oikeus arvostella ja olla kuinka pinnallinen hyvänsä, mutta jos joku muu on niin siitä vedetään herneitä nenään, varsinkin jos se on mies eli väärät sukupuolielimet.

Vierailija
35/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aknea vieläkin vaikka kolmeenkymppiin ei kovin monta vuotta aikaa ookkaan. Onneks mulla on mies jonka rentoutustekemistä on nyplätä mun selkänäppyjä (vaikka ei se niille näpyille varmaan hyvää teekkään, mutta se rentouttaa myös mua, ah!).

Vierailija
36/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:01"]

Huutelen sivusta. Minä olen nainen, joka on viastaan huolimatta huolittu suhteeseen. Varmaan se mies ajatteli samoin, kuin sinä, ettei yhden vian takia kannata olla yrittämättä. Nyt ajattelen, että hänen ei olisi pitänyt yrittää. Viasta vihjailu yms. vaikutti minun itsetuntoon. Onneksi suhde päättyi. Meille viallisillekin kun on olemassa kumppaneita, jotka näkevät ne viat vain ominaisuuksina.

[/quote]

Miten aknen voi nähdä ominaisuutena? Sehän on ihon tulehdussairaus. Ei se ole mikään pysyvä osa ihmisen persoonallisuutta, vaan (monesti) hoidettavissa oleva asia. Onko tosiaan niin, että aknesta kärsivien naisten kanssa ei kannata edes yrittää päästä parisuhteeseen, jos ei näe aknea ominaisuutena? Kyllä minussa itsessänikin on vikoja, mutta en todellakaan ajattele, etteikö tuleva kumppanini saisi nähdä niitä vikoina. Eihän minulle löytyisi yhtään ainutta naista tuolla logiikalla. Ap

Vierailija
37/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:54"]Hyvin huomaa eron ketjuihin jossa nainen ruotii treffikumppania. Peukut täysin toisinpäin ja miehen dumaamiseen riittää aivan mikä hyvänsä. Näin se menee, naiset kokee että heillä on oikeus arvostella miehiä ja jättää heidät mitä typerimpien syiden takia, mutta ottavat nokkiinsa jos mies tekee samalla tavalla.   [/quote] Minä täällä olen ainakin ehdottanut ap:lle nimenomaan seuraavaan naiseen siirtymistä. Jos toisen ulkonäkö häiritsee, ei ole reilua jatkaa, mutta tämä vaihtoehto ei kelpaa ap:lle. Toisen finneistä uliseminen nyt on vähän teiniä, oli kyseessä sitten mies tai nainen, mutta se on toinen juttu.

[/quote]Toki, minäkään en ole pinnallinen. On vain mielenkiintoista huomata tälläinen laumasieluisuus ja ihmisten kaksinaismoraali. Se on ihan normaalia, koetaan että itsellä on oikeus arvostella ja olla kuinka pinnallinen hyvänsä, mutta jos joku muu on niin siitä vedetään herneitä nenään, varsinkin jos se on mies eli väärät sukupuolielimet.
[/quote]
Mielestäni täällä kyllä yleensä haukutaan toisen ulkonäön haukkujia, olivatpa he naisia tai miehiä. Ehkä olemme lukeneet eri ketjuja. Pinnallisia idiootteja että kaksinaismoralisteja löytyy molemmista sukupuolista, enkä miehenä rupeaisi näissä asioissa kauheasti sädekehää kiillottamaan.

Vierailija
38/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ap, kun sinä nyt tiedät hoidon akneen, niin kerro toki minullekin. Mieluusti otan toimivat ohjeet vastaan. Olen nyt tosiaan yli 25 vuotta tästä kärsinyt ja varmasti kaikki mahdolliset ja mahdottomat "niksit" ja hoidot kokeillut, eikä vieläkään ole parantunut, mutta ehkä sinun vinkeillä käy näin. T. Nr. 20

Vierailija
39/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 32-vuotias ja minulla on jatkuvasti näppyjä (ei tuhottomasti kerralla, mutta silti liikaa) selässä, joskus leuan alueella ja rintakehässä. Minulla ei ollut teini-iässä aknea, näpyt tuli vasta yli kaksikymppisenä. Ei ole stressiä, en käytä e-pillereitä, liikun, huolehdin hygieniasta, käytän hajusteettomia tuotteita ja syön terveellisesti. Muuten olen mielestäni tosi kaunis, mutta huono iho häiritsee kyllä itseänikin. Se rajoittaa sen verran elämää, etten halua mielellään pitää avoselkäisiä mekkoja/toppeja tai bikinejä. En myöskään halua miesten koskevan minua, koska häpeän huonoa ihoani ja siksi olenkin ollut pitkään sinkku. Kaikenlaisia rohtoja ja niksejä olen kokeillut ja niihin käyttänyt omaisuuden. En enää jaksa pettyä, siksi on helpompi elellä yksin huonoine ihoineni.

Vierailija
40/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:00"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:54"]Hyvin huomaa eron ketjuihin jossa nainen ruotii treffikumppania. Peukut täysin toisinpäin ja miehen dumaamiseen riittää aivan mikä hyvänsä. Näin se menee, naiset kokee että heillä on oikeus arvostella miehiä ja jättää heidät mitä typerimpien syiden takia, mutta ottavat nokkiinsa jos mies tekee samalla tavalla.   [/quote] Minä täällä olen ainakin ehdottanut ap:lle nimenomaan seuraavaan naiseen siirtymistä. Jos toisen ulkonäkö häiritsee, ei ole reilua jatkaa, mutta tämä vaihtoehto ei kelpaa ap:lle. Toisen finneistä uliseminen nyt on vähän teiniä, oli kyseessä sitten mies tai nainen, mutta se on toinen juttu. [/quote]Toki, minäkään en ole pinnallinen. On vain mielenkiintoista huomata tälläinen laumasieluisuus ja ihmisten kaksinaismoraali. Se on ihan normaalia, koetaan että itsellä on oikeus arvostella ja olla kuinka pinnallinen hyvänsä, mutta jos joku muu on niin siitä vedetään herneitä nenään, varsinkin jos se on mies eli väärät sukupuolielimet. [/quote] Mielestäni täällä kyllä yleensä haukutaan toisen ulkonäön haukkujia, olivatpa he naisia tai miehiä. Ehkä olemme lukeneet eri ketjuja. Pinnallisia idiootteja että kaksinaismoralisteja löytyy molemmista sukupuolista, enkä miehenä rupeaisi näissä asioissa kauheasti sädekehää kiillottamaan.

[/quote]Ilmiönä kuitenkin mielenkiintoinen, jos nainen laittaa jonkun avauksen tyyliin kävin treffeillä ja miehessä on joku typerä pinnallinen vika niin ihmeen ymmärtäväisiä naiset ovat ei toki kaikki, mutta aika moni kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän