Olin treffeillä kolmekymppisen naisen kanssa
Ihan mukava oli, ja tulimme hyvin juttuun. Vähän silti oudoksutti, kun hänellä oli selvästi aknea meikin alla. Kuinka yleistä on, että naisella on finnitautia vielä yli 30-v:na? Kertooko tuo jostain elintavoista tmv, ja onko se yleensä pysyvää sorttia vai onko iho vain hetkellisesti huonompi esim. stressin takia? Olen ehkä vähän pinnallinen, mutta kyllähän tuo hieman häiritsee.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:00"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:54"]Hyvin huomaa eron ketjuihin jossa nainen ruotii treffikumppania. Peukut täysin toisinpäin ja miehen dumaamiseen riittää aivan mikä hyvänsä. Näin se menee, naiset kokee että heillä on oikeus arvostella miehiä ja jättää heidät mitä typerimpien syiden takia, mutta ottavat nokkiinsa jos mies tekee samalla tavalla. [/quote] Minä täällä olen ainakin ehdottanut ap:lle nimenomaan seuraavaan naiseen siirtymistä. Jos toisen ulkonäkö häiritsee, ei ole reilua jatkaa, mutta tämä vaihtoehto ei kelpaa ap:lle. Toisen finneistä uliseminen nyt on vähän teiniä, oli kyseessä sitten mies tai nainen, mutta se on toinen juttu. [/quote]Toki, minäkään en ole pinnallinen. On vain mielenkiintoista huomata tälläinen laumasieluisuus ja ihmisten kaksinaismoraali. Se on ihan normaalia, koetaan että itsellä on oikeus arvostella ja olla kuinka pinnallinen hyvänsä, mutta jos joku muu on niin siitä vedetään herneitä nenään, varsinkin jos se on mies eli väärät sukupuolielimet. [/quote] Mielestäni täällä kyllä yleensä haukutaan toisen ulkonäön haukkujia, olivatpa he naisia tai miehiä. Ehkä olemme lukeneet eri ketjuja. Pinnallisia idiootteja että kaksinaismoralisteja löytyy molemmista sukupuolista, enkä miehenä rupeaisi näissä asioissa kauheasti sädekehää kiillottamaan.
[/quote]Ilmiönä kuitenkin mielenkiintoinen, jos nainen laittaa jonkun avauksen tyyliin kävin treffeillä ja miehessä on joku typerä pinnallinen vika niin ihmeen ymmärtäväisiä naiset ovat ei toki kaikki, mutta aika moni kuitenkin.
[/quote]
Linkkaa joku ketju? Tietenkin pinnallisia ja tyhmiä naisia on olemassa, mutta arviosin kuitenkin, että toisen ulkonäön arvostelu on yhä pääosin enemmän miesten harrastus. Tyhmää touhua, oli jalkovälissä mitä vain.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:12"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:00"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:54"]Hyvin huomaa eron ketjuihin jossa nainen ruotii treffikumppania. Peukut täysin toisinpäin ja miehen dumaamiseen riittää aivan mikä hyvänsä. Näin se menee, naiset kokee että heillä on oikeus arvostella miehiä ja jättää heidät mitä typerimpien syiden takia, mutta ottavat nokkiinsa jos mies tekee samalla tavalla. [/quote] Minä täällä olen ainakin ehdottanut ap:lle nimenomaan seuraavaan naiseen siirtymistä. Jos toisen ulkonäkö häiritsee, ei ole reilua jatkaa, mutta tämä vaihtoehto ei kelpaa ap:lle. Toisen finneistä uliseminen nyt on vähän teiniä, oli kyseessä sitten mies tai nainen, mutta se on toinen juttu. [/quote]Toki, minäkään en ole pinnallinen. On vain mielenkiintoista huomata tälläinen laumasieluisuus ja ihmisten kaksinaismoraali. Se on ihan normaalia, koetaan että itsellä on oikeus arvostella ja olla kuinka pinnallinen hyvänsä, mutta jos joku muu on niin siitä vedetään herneitä nenään, varsinkin jos se on mies eli väärät sukupuolielimet. [/quote] Mielestäni täällä kyllä yleensä haukutaan toisen ulkonäön haukkujia, olivatpa he naisia tai miehiä. Ehkä olemme lukeneet eri ketjuja. Pinnallisia idiootteja että kaksinaismoralisteja löytyy molemmista sukupuolista, enkä miehenä rupeaisi näissä asioissa kauheasti sädekehää kiillottamaan. [/quote]Ilmiönä kuitenkin mielenkiintoinen, jos nainen laittaa jonkun avauksen tyyliin kävin treffeillä ja miehessä on joku typerä pinnallinen vika niin ihmeen ymmärtäväisiä naiset ovat ei toki kaikki, mutta aika moni kuitenkin. [/quote] Linkkaa joku ketju? Tietenkin pinnallisia ja tyhmiä naisia on olemassa, mutta arviosin kuitenkin, että toisen ulkonäön arvostelu on yhä pääosin enemmän miesten harrastus. Tyhmää touhua, oli jalkovälissä mitä vain.
[/quote]Katotaan jos jaksaa huomenna ettiä, meen nyt nukkumaan, öitä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:26"]
Ihan mukava oli, ja tulimme hyvin juttuun. Vähän silti oudoksutti, kun hänellä oli selvästi aknea meikin alla. Kuinka yleistä on, että naisella on finnitautia vielä yli 30-v:na? Kertooko tuo jostain elintavoista tmv, ja onko se yleensä pysyvää sorttia vai onko iho vain hetkellisesti huonompi esim. stressin takia? Olen ehkä vähän pinnallinen, mutta kyllähän tuo hieman häiritsee.
[/quote]
Pane perseseen, niin ei tarvitse katsoa sitä rumaa naamaa
Oletko varma, että kyseessä oli finnit eikä esim. aknen jättämät arvet ihossa? Molemmista vaikea päästä eroon, arvista miltei mahdoton.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:49"]
Minulla on ollut akne teini-ikäisestä. En tiedä mistä johtuu. Ei mikään auta.
[/quote]
Sama homma. Nyt 35v. On kokeiltu kaikki rasvat ja lääkkeet ja ruokavaliot ja rasvat ja rasvattomuudet. Roaccutan auttoi kahden kuurin jälkeen selkäakneen, mutta naamaan jäi. Mitään lääkkeitä en enää suostu itseeni enkä naamaani tunkemaan, koska lähes aina ne vain aiheuttavat lisävaivoja mutta akne jää (esim. ihoa kuorivat lääkkeet kuivattaa ihan hirveästi ja sitten on naamassa akne PLUS kuiva iho). Tämän kanssa eletään, onhan tässä jo 25 vuotta osattu elää aiemminkin.
Tosi "kiva" jos joku ap:n kaltainen arvostelee asiasta joka itsellekin on arka ja jolle ei yksinkertaisesti mahda yhtään mitään :(. Niin ja hei, todellakaan en ole kenenkään finnejä ikinä arvostellut! Eiköhän ne ole ihan eri ihmiset jotka toisten ihoa arvostelee kuin me, jotka itsekin ongelmista kärsitään. Ei tunnu reilulta että sitten tullaan sanomaan että ihan oikein sulle, kun (jotkut ihan toiset) naiset arvostelee poikia finninaamoista. Enpä mahda mitään muiden naisten toiminnalle, ja voin kertoa että osani olen naistenkin arvostelusta saanut etenkin nuorempana. Tuli ne "rasvaturvat" ja "pizzanaamat" oikein tutuksi, kiitos vaan.
Jessus. Miten akne voi olla niin iso juttu ap:lle? Ihmettelen vain. Omaa miestäni ei haittaa minun näppyni, onnellisesti yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta.
todennäköisimmin treffikumppanisi on lähiaikoina lopettanut e-pillerien syömisen.