Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TÄTINI SOITTI!

Vierailija
14.05.2015 |

Tätini soitti ja sanoi: "pakkaa kamasi me tullaan hakemaan sinut meille!"

-Minä olin että: "siis täh? Miksi?"

-"Porukoiltas kuulin että poikaystäväsi on hakannut sinua taas!!"

-"Siis mitä?! Ei todellakaan ole hakannut!"

Ja keskustelu jatkuu..mutta siis taas vanhempani!!!
Tätini tuli äsken väkisin katsomaan että minulla on kaikki kunnossa, koska vanhempani olivat valehdelleet että minua on hakattu! Tämä menee jo aivan naurettavaksi!! Poikaystävä oli ihan ymmällään kun täti tuli "tarkastamaan tilanteen" Siis lähestymiskieltoko meidän pitää ottaa kaikkiin minun sukulaisiin??

Tässä taustatietoa (edellinen ketjuni):
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/kategoria/2/ketju/4469978/suku_sabotoi_suhdettani

Emme kestä enää. Pitää varmaan muuttaa toiselle puolelle maapalloa ja vaihtaa nimet.

-19v.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoo kuitenkin että "porvoosta päivää" niin ei, ei todellakaan ole provo.
-Ap

Vierailija
2/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki salainen numero. Muuttakaa ja salatkaa osoite. Tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta aina kun sellaista tapahtuu. Ellei muu auta, niin hanki lähestymiskielto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:22"]Hanki salainen numero. Muuttakaa ja salatkaa osoite. Tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta aina kun sellaista tapahtuu. Ellei muu auta, niin hanki lähestymiskielto.
[/quote]

Huomenna laitan numeron salaiseksi! Aikaisemmin vaihdoin numeron mutta unohdin laittaa salaiseksi. En olisi koskaan uskonut että pitäisi ihan oikeasti muuttaa salaa omalta suvulta..:( Taitaa olla pakko.
-Ap

Vierailija
4/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne :( Voimia sulle ja miehellesi, toivottavasti sukusi jättäisi teidät rauhaan <3

Vierailija
5/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se ongelmatapaus ?

Isä?
Äiti?

Vierailija
6/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet täysi-ikäinen.....?

Vierailija
7/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:24"]Kamala tilanne :( Voimia sulle ja miehellesi, toivottavasti sukusi jättäisi teidät rauhaan <3
[/quote]

Poikaystävä on täysin viaton kaikkeen, mutta aina suku löytää siitä jotain vikaa..minussakin on aina kaikki vikana. Työpaikasta lähtien olemme huonoja ihmisiä, ja minä en kuulemma pärjää ilman sukuani.
Tämä tilanne on kamala :(
-Ap

Vierailija
8/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:25"]Sähän olet täysi-ikäinen.....?
[/quote]

No se ei paljoa vaikuta kun suku TUNKEUTUU minun elämääni. Kaikkea on yritetty mutta mikään ei auta.
-Ap

Vierailija
9/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:25"]Kuka on se ongelmatapaus ?

Isä?
Äiti?
[/quote]

Äiti,mummo,ukki,eno...
-Ap

Vierailija
10/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:25"]Sähän olet täysi-ikäinen.....?
[/quote]

No se ei paljoa vaikuta kun suku TUNKEUTUU minun elämääni. Kaikkea on yritetty mutta mikään ei auta.
-Ap
[/quote]

Siis kun vanhempani syyttävät poikaystävääni kaikesta! Tekivät _poliisille_ ilmoituksen hänestä! Syyttävät häntä jopa minun syömishäiriöstä, vaikka se alkoi ennen meidän seurustelua..ja minua yritetään "suojella", mutta silti haukutaan ja huoritellaan. Minulla on ihana suku.
-Ap

Vierailija
11/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:22"]Hanki salainen numero. Muuttakaa ja salatkaa osoite. Tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta aina kun sellaista tapahtuu. Ellei muu auta, niin hanki lähestymiskielto. [/quote] Huomenna laitan numeron salaiseksi! Aikaisemmin vaihdoin numeron mutta unohdin laittaa salaiseksi. En olisi koskaan uskonut että pitäisi ihan oikeasti muuttaa salaa omalta suvulta..:( Taitaa olla pakko. -Ap

[/quote]

Muistathan sitten jos ja kun olet yhteydessä sukulaisiisi, teet sen vain soittamalla niin että numero ei näy.

Vierailija
12/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:22"]Hanki salainen numero. Muuttakaa ja salatkaa osoite. Tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta aina kun sellaista tapahtuu. Ellei muu auta, niin hanki lähestymiskielto. [/quote] Huomenna laitan numeron salaiseksi! Aikaisemmin vaihdoin numeron mutta unohdin laittaa salaiseksi. En olisi koskaan uskonut että pitäisi ihan oikeasti muuttaa salaa omalta suvulta..:( Taitaa olla pakko. -Ap

[/quote]

Muistathan sitten jos ja kun olet yhteydessä sukulaisiisi, teet sen vain soittamalla niin että numero ei näy.
[/quote]

Olen itse lopettanut yhteydenpidon kokonaan, mutta he aina soittavat minulle! kysyivät numeron kai 020202...pitää varmaan taas vaihtaa numero ja heti salaiseksi niin eivät saa sitä.
-Ap

Vierailija
13/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla oikeasti pakko muuttaa, muuten sukuni tulee tänne kun eivät saa muuta yhteyttä.
-Ap

Vierailija
14/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystäväsi ihan normaali? Onko yhtään sellainen huolestuttava tyyppi?

Vierailija
15/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä tädillä avain teille kun pääsi sisälle??

Vierailija
16/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sukusi mielestä miehessäsi on vikana? Onko mamu?

Vierailija
17/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:37"]Onko poikaystäväsi ihan normaali? Onko yhtään sellainen huolestuttava tyyppi?
[/quote]

Täysin normaali. Poikaystävällä on kyllä ollut masennusta (isänsä itsemurhan ja koulukiusaamisen takia), mutta minulla on myös ollut masennus ja tällä hetkellä olen parantumassa syömishäiriöstä. Joten ei taustoja voi syyttää. Vihaavat kyllä hänen ulkonäköään, tatuointeja on jonkun verran ja värjätyt mustat hiukset. Mutta minullakin on tatuointeja, joka on ymmärrettävää koska molemmat ollaan tatuointi-artisteja :D Poikaystävä on tosi kultainen ja hellä ihminen. Ollaan oltu yhdessä jo 4v.
-Ap

Vierailija
18/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:37"]Onko sillä tädillä avain teille kun pääsi sisälle??
[/quote]

No ei kun koputti oveen ja ei lopettanut ennen kuin avasin oven. Enkä voinut antaa koputella koska asutaan kerrostalossa.
-Ap

Vierailija
19/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:39"]Mikä sukusi mielestä miehessäsi on vikana? Onko mamu?
[/quote]

Vihaavat hänen (ja minun) ulkonäköä: mustat värjätyt hiukset ja tatuointeja. Molemmat ollaan tatuointi-artisteja, joten aika selvää että niitä on. Ja ihan suomalainen on. Ei ole mitään järkisyytä tähän. Yhdessä ollaan oltu 4v.
-Ap

Vierailija
20/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:37"]Onko sillä tädillä avain teille kun pääsi sisälle??
[/quote]

No ei kun koputti oveen ja ei lopettanut ennen kuin avasin oven. Enkä voinut antaa koputella koska asutaan kerrostalossa.
-Ap
[/quote]

Olisithan voinut ja hihkaista postiluukusta että soitat poliisit paikalle jos ei lopeta.