Nappia painamalla ihmiskunta häviäisi maapallolta, painaisitko?
Minä painaisin, se olisi vaan parempi niin. Oikein planeettaa ja eläimiä kohtaan. Mun mielestä tää ihmiselämä on vaan lähtenyt ihan lapasesta. Ei me vaan ansaita olla täällä.
Kommentit (38)
Kuvittelepa, kuinka monta miljardia eläintä kuolisi nälkään koteihin, maatiloille ja eläintarhoihin, kun eivät osaisi avata ovia. Ja jos osaisivat, kuolisivat silti nälkään ja kylmään.
Ai että murhaisin miljardeja ihmisiä? Onpa kysymys! En todellakaan murhaisi!
Pakkohan sitä olis kokeilla kun jäis muuten vaivaamaan, että toimiiko se nappi oikeasti.
Jos kaikki vain häviäisi tuhkana tuuleen, ilman kipua, niin sitten. Jos siitä seuraisi kärsimystä ihmisille, niin en.
En, mutta voisin painaa nappia, jossa kaikki paha poistuisi maailmasta vaikka heti!
Todellakin painaisin, ihminen on lajina epäonnistunut, riistää ja tuhoaa maapallon kuoliaaksi.
En. Ansaitsemme olla täällä yhtä paljon kuin vaikka ruusupuskat tai harmaakarhut. Samalla lailla mekin olemme kehittyneet.
Kyllä painaisin. Ihmiset ovat ala-arvoista sakkia, sotkevat, saastuttavat ja tuhoavat kaunista ympäristöä ja tappavat eläimet sukupuuttoon. Jokaisen meistä sietäisi hävetä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:09"]Haluat siis kuolla, mikset tapa itseäsi? Mutta älä muita tapa, suurin osa meistä kyllä haluaa elää ja on ihan hyviä ihmisiä. Sun kannattaia harkita terapiaa jos sulla on noin synkkä katsantokanta ihmisiin ja elämään.
[/quote]
Oon ihan onnellinen ja pienen ihanan pojan äiti, en haluaisi tietenkään ketään tappaa. Mutta ihminen on vaan iso virus maapallolla, tuhoamme vaan ympäristön ja kaiken. Koko ajan tapahtuu ihan kamalia juttuja.
Mutta en odottanutkaan, että moni ymmärtäisi näkökulmaani. Onneksi edes jotkut.
Ap
Harkitsisin pitkään ja en kyllä osaa sittenkään sanoa, painaisinko. Mieli kyllä kovasti tekisi ja harkinta kohdistuisikin enimmäkseen siihen, millaisen maailman jättäisin jäljelle jääville elämänmuodoille. Hyvin moni niistä joutuisi kärsimään ja kuolemaan, mutta toisaalta myös ihminen aiheuttaa eläimille jatkuvasti kärsimystä ja kuolemaa. Ehkä parasta kuitenkin olisi poistaa ihminen, minkä jälkeen loput pallomme asukkaat pääsisivät sentään muutamassa vuodessa takaisin tasapainoon. Tarpeeton kärsimys katoaisi sentään edes joskus.
Mutta voisinko luottaa, ettei esim. vaarallista ydinjätettä pääsisi ympäristöön ja tuhoaisi kaikkea lopullisesti, jos ihminen ei enää koskaan puuttuisi asioiden kulkuun? Jos minulla olisi aikaa tehdä valinta, pyrkisin selvittämään tällaiset asiat mahdollisimman hyvin ja päättäisin vasta sitten.
Kesälomat pitäis ensin pitää. Sitten painaisin.