Nappia painamalla ihmiskunta häviäisi maapallolta, painaisitko?
Minä painaisin, se olisi vaan parempi niin. Oikein planeettaa ja eläimiä kohtaan. Mun mielestä tää ihmiselämä on vaan lähtenyt ihan lapasesta. Ei me vaan ansaita olla täällä.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:09"]Haluat siis kuolla, mikset tapa itseäsi? Mutta älä muita tapa, suurin osa meistä kyllä haluaa elää ja on ihan hyviä ihmisiä. Sun kannattaia harkita terapiaa jos sulla on noin synkkä katsantokanta ihmisiin ja elämään.
[/quote]
Oon ihan onnellinen ja pienen ihanan pojan äiti, en haluaisi tietenkään ketään tappaa. Mutta ihminen on vaan iso virus maapallolla, tuhoamme vaan ympäristön ja kaiken. Koko ajan tapahtuu ihan kamalia juttuja.
Mutta en odottanutkaan, että moni ymmärtäisi näkökulmaani. Onneksi edes jotkut.
Ap
[/quote]
Jos ihan oikeasti ja rehellisesti olet tuota mieltä että mielelläsi jättäisit elämäsi ja tappaisit lapsesikin niin taidat kyllä olla masentunut. Idean ymmärrän mutta minä pidän kyllä elämästäni sen verran etten olisi valmis luopumaan siitä.
Joskus masentuneena haaveilin siitä, miten ihan kaiken kärsimyksen, surun, kivun ja nälänhädän voisi lopettaa jos maailman voisi räjäyttää. Nykyään en kuitenkaan lopettaisi edes vain meitä ihmisiä, vaikka maailma olisikin varmasti parempi paikka muille jos meitä ei olisi. Meissäkin on kuitenkin myös hyviä tyyppejä, eikä elämä ole pelkkää kärsimystä.
En usko, että voisin olla jumalan asemassa silloinkaan.
Ihmiskunta on jo sössinyt, otetaanpa sitten se vastuu ja eletään sen kanssa. Olemme niin ansainneet sen, mitä tuleman pitääkin. Napin painallus olisi liian helppo ratkaisu.
Kaikki loppuu hetkessä, jos Vogonit tekee valtatiensä valmiiksi.
En. Ihan vaan koska ei kiinnosta kuolla itse. Ja hetki täällä kuitenkin vaan ollaan. Ihmiset, eläimet, maa, planeetat, aurinko. En näe ihmisten poistolla olevan mitään erityistä hyötyä pitkällä tähtäimellä. Ja ihminenhän saattaa vielä tulevaisuudessa kyetä pelastamaan meidän tuntemamme elämän jonnekin muualle. Tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 03:19"]
En. Ihan vaan koska ei kiinnosta kuolla itse. Ja hetki täällä kuitenkin vaan ollaan. Ihmiset, eläimet, maa, planeetat, aurinko. En näe ihmisten poistolla olevan mitään erityistä hyötyä pitkällä tähtäimellä. Ja ihminenhän saattaa vielä tulevaisuudessa kyetä pelastamaan meidän tuntemamme elämän jonnekin muualle. Tai sitten ei.
[/quote]
Ja lisäksi eiköhän kohta joku apinalaji tms olisi jo ihmisen tilalla. Elämä kehittyy ja muuttuu kuitenkin jatkuvasti.
Mikä helvetti teitä kaikkia vaivaa? "Ihminen on syöpä", ihan yhtälailla ihminen on kehittynyt täällä kuin kaikki muukin elollinen ja ansaitsee siis olla täällä.
Ei maapallon kohtalo ole pelkästään ihmisistä kiinni.
Kuinka kävi dinosaurusten? Ja sitä ennen monen muun valtalajiston.
Jos yhdellä napilla haihduttaisi ihmiset, niin mikähän laji täyttäisi vapautuneen ekologisen lokeron? Tuhoaisiko sekin laajetessaan ympäristöä kuten ylisuuret populaatiot tapaavat tehdä.
Mitä tapahtuisi ydinvoimaloille operaattoreiden kadottua? Toivottavasti ajaisivat itsensä automaattisesti alas...
En tiedä onko sillä väliä. Jos vaikka muutama maa taas napilla lähtisi niin olisi jo vaikeampi valinta.
Ai että tosi tosi laajennettu itsemurha? En missään nimessä. Ihmiselämä on ihmeelline ilmiö.
En tunne mitään yleismaailmallista tuskaa, en mitään olemassaolon tuskaa tnäillä ikävuosikymmenillä, vaan suhtaudun kaikkeen suurella uteliaisuudella.
Haluat siis kuolla, mikset tapa itseäsi? Mutta älä muita tapa, suurin osa meistä kyllä haluaa elää ja on ihan hyviä ihmisiä. Sun kannattaia harkita terapiaa jos sulla on noin synkkä katsantokanta ihmisiin ja elämään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:09"]Haluat siis kuolla, mikset tapa itseäsi? Mutta älä muita tapa, suurin osa meistä kyllä haluaa elää ja on ihan hyviä ihmisiä. Sun kannattaia harkita terapiaa jos sulla on noin synkkä katsantokanta ihmisiin ja elämään. [/quote] Oon ihan onnellinen ja pienen ihanan pojan äiti, en haluaisi tietenkään ketään tappaa. Mutta ihminen on vaan iso virus maapallolla, tuhoamme vaan ympäristön ja kaiken. Koko ajan tapahtuu ihan kamalia juttuja. Mutta en odottanutkaan, että moni ymmärtäisi näkökulmaani. Onneksi edes jotkut. Ap
[/quote]
Human beings are a disease, a cancer of this planet. - YouTube