Ehdota miehellesi seksiä nyt ja kerro reaktio :D
Kommentit (181)
En ehtinyt ees ehdottaa, menin vaan lähelle, suutelin ja ojensin käteni kohti miehen alavatsaa, niin mieheni otti kädestäni kiinni ja totesi "ei nyt, katotaanko vaikka maanantaina?". Että näin meillä..aloitteet 95% minun osaltani, ja n.90% saan pakit. Tekis mieli huutaa tuolle ihmiselle, että kaipaan sen kosketusta ja läheisyyttä niin paljon! Mun kroppa tarvii seksiä! Argh!
Niin ja tais olla eka kerta kun hyppäs suosiolla monta päivää..yleensä tulee se "katotaan huomenna, nyt ei".
Heristi nyrkkiä ja kääntyi takaisin lätkän ääreen.
"Voidaan me tässäkin nussia samalla, kun katsotaan tätä peliä"
Joo... Kiitos, mutta ei kiitos.
Hymyili, suuteli pitkään ja kun sanoin ettet vastannut, niin "kuule käy!". :D kerroin sitten että oli AVn haaste ja kysyi "mut käyks silti?"
Pitää iha kattoa telkkarista peli ku av:laisten seksinsaanti on voitosta kii :D
Tiedän kysymättäkin, että vastaus ois ei.
"Ei jaksa" oli vastaus. Tuota samaa se sanoo aina, kun seksiä ehdotan. Seksiä ei oo ollu kohta puoleen vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:44"]
Pitää iha kattoa telkkarista peli ku av:laisten seksinsaanti on voitosta kii :D
[/quote]
Mut huonolta näyttää nyt flaksin kannalta. :s
"Ei kiinnosta" Itse olen 19, mies 26 ja yhdessä vuoden.Seksiä kerran viikossa tai kahdessa, kun itse haluaisin tuon verran päivässä :(
Minä vihaan sydämeni pohjasta teinejä, jotka kirjoittavat seksin harrastamisen-mestari ja sydämmellä. -96
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:33"]No kuiskasin poikaystävälleni ja vastaus oli "Mielellään, mutta mitenkä saadaan toi pikkusisko helvettiin täältä?" :D En voinut olla nauramatta. T.-99 [/quote] Teidän teinien säälittävää nylkytystä ei kai voi seksiksi kutsuakaan.
[/quote]
Mistä noin vihamielinen asenne teini-ikäisiä kohtaan? Ei uskois että aikuinen ihminen tuollaisten kommenttien takana
[/quote]
No tätä minäkin mietin :D Ihan kun vihaisi meitä teinejä sydämmensä pohjasta.
-99
[/quote]
Opettele kirjoittamaan vitun teinipelle.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:03"]Mä en osaisi ees kuvitella et meillä olis vastaus ei... Jos ei nyt heti voi niin heti kun tilaisuus tulee. Sympatiat teille joiden miehet on haluttomia. [/quote] Meilläkin kyllä molemmilla niin hyvät halut että kumpikaan ei ole koskaan kieltäytynyt :) En oikeastaan ymmärrä miksi jotkut ovat niin haluttomia. Mutta ei kai sitä välttämättä tiedä itsekään. N19v
[/quote]
Odotahan vaan kun ikää tulee lisää ja suhde ''vakinaistuu''.. minäkin 19 kesäisenä ihmettelin samaa :D huoh
[/quote]
Tuliko mieleen että kaikista ei tule haluttomia? (:D) Huoh.
[/quote]
Kyllä muuten tulee.
Rakas, juuri hoitelin itseni kädellä, joskus toiste.
En viitsi kun se on pihalla ja pitäisi huutaa koko naapuruston kuullen. Ja lapset leikkii tuossa viereisessä huoneessa.
Tiedän ehdottamattakin, että tämä olisi heti valmis.
"Juuri nyt on päänsärkyä, ehkä sitten viikonloppuna?"
Eikö me olla pantu tänään?