Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA mieheni antoi minulle ehkä käytetyn kaulakorun lahjaksi

Vierailija
14.05.2015 |

Hän oli jo aikaisemmin antanut kukkia ja toivottanut hyvää vuosipäivää kun annoin lahjaksi lennot hänen valitsemaansa Euroopan kaupunkiin. Sen jlk hän oli ihan vau ja toi jostain korun vielä kaulaani. Korulla ei ollut mitään laatikkoa ja olin nähnyt sen jo monta viikkoa aikasemmin hänen laatikoissaan.. Voiko olla jonkun exän koru

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, sillä eräälläkin Englannin herttuattarella on vanha ja käytetty sormus! Olen aivan varma siitä, että olen nähnyt sen jollakin jo 1980-luvulla.

Vierailija
2/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se minustakin vähän kiusallista saada jonkun exän vanha koru. Millainen se on? Vähän haisee siltä, että miehelle iski morkkis kun annoit niin kalliin lahjan, joten haki äkkiä lahjan, jonka on jo kerran antanut toiselle ja perinyt erossa takaisin. Se korun alkuperäinen omisraja varmasti tunnistaa omansa jos näkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että mies olisi kertonut jos olisi perintökoru tms. Vai mistä te jotka olette jonkun perintökorun saaneet, tiedätte että se on perintökoru?

Vierailija
4/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystäväni mielestä minun koruni olivat liian vaatimattomia, joten kerran hän toi minulle järkälemäisen, värikkäillä tekotimanteilla kuorrutetun pukukorun käytettäväksi pikkumustan kanssa. Yhdeksi illaksi, sitten koru katosi jonnekin piiloon. Toisella kerralla sain ihan lahjaksi oikein kivan kultaisen (siis aidon) ranneketjun, mutta muutaman päivän kuluttua mies pyysi sen minulta pois tosi huonon tekosyyn varjolla (oli muuten ainoa häneltä koskaan saamani lahja). Totta kai minä lopulta etsin piilon käsiini. Pukukoruja oli aika monta, aitoja pari kappaletta ja seassa myös miehen vanha vihkisormus, josta näkyi syy edestakaisin kulkeviin koruihin: pihiys ja mieltymys näyttäviin tavaroihin. Sormuksessa oli leveyttä ainakin 13 mm ja se näytti suurelta ja painavalta, mutta ei ollut edes ontto vaan puolipyöreäksi muotoiltua niin ohutta kultasiivua, että olisin voinut puristaa sen etusormella ja peukalolla littanaksi.

Perintökorut oikeasti lahjaksi annettuna voivat olla kyllä hienoja. Exien jämiä en ottaisi enää edes kohteliaisuudesta.

Vierailija
5/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi olla perintökoru. Kunhan ei ole varastettu, niin kaikki ok. Mikset kysy suoraan, tai vaikka sitten kaarrellen? Tuskin se täällä av-palstalla selviää.

Vierailija
6/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kenen koru se on? Miehes halus antaa sen nyt sulle..

Vierailija
7/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat.

Vierailija
8/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku juttu. Mun EX antoi mulle vaatteita pelastusarmeijalta. Tietenkin oli ensin moittinut pukeutumistyyliäni. Ihan ihme riepuja oli löytänyt. Samoin kihla ja vihkisormus varmaan samasta kaupasta

Vierailija
9/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joku vanha perintökoru

Vierailija
10/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin olen saanut mieheltäni kaksi kertaa "käytetyn"korun. Nimittäin eräät todella arvokkaat ja vanhat timanttikorvikset ja uniikin käsikorun, molemmat rakkaan anopin jäämistöstä. Ei tullut mieleen valittaa.. ;)

Vierailija
11/11 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut mieheltäni paljon hienoja koruja lahjaksi ja jos joskus tulisi ero, niin yhtä ainoaa niistä ei kukaan muu naikkonen tule saamaan, vaan jaan ne kaikki lapsillemme ja lastenlapsillemme. Heille ne kuuluvat, eivät kenenkään vieraan naikkosen käyttöön. Olen tämän lapsille luovuttamisen jo kertonut miehelleni tyyliin, että jos minä joskus en itse ole näitä pitämässä, tuo menee sille ja tuo sille ja tuo sille jne.