Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko ystävälle?

Vierailija
30.06.2015 |

Jos epäilisit, että hänen miehellään on selviä narsistisia piirteitä. Ovat menossa avioon ja huomaan että ystäväni hieman epäröi. En ole ainoa, jonka mielestä mies ei ole ihan ok. Pyrkii rajoittamaan menoja, ohjailee, manipuloi, on valmis pettämään koska tahansa... Mutta kun ei varsinaisesti mitään konkreettista ole... Pelkään vaan että avioliiton jälkeen ystävän elämä pahenee. Talon jo ostivat "koska mies halusi"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ystäväs tunne miehensä paremmin kuin sinä

Vierailija
2/5 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ystäväsi uskoisi, vaikka puhuisitkin hänelle asiasta, saattaisi jopa suuttua sinulle, vaikka hyvää tarkoitatkin. :/ Kuka muu on tietoinen noista tän miehen ominaisuuksista, voisitteko yhdessä miettiä, miten saisitte asiasta kerrottua tuolle ystävälle, niin että hän ei kuitenkaan koe teitä ikäänkuin uhkana suhteelle. Jokainen kuitenkin on vastuussa omista valinnoistaan elämässä, perin vaikeaa on toisen parisuhteeseen puuttua, vaikka tietäisi, että miesvon ihan täysi kusipää. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi läheisintä ystävää sekä eräs sukulainen, voi toki muitakin olla mutta me olemme asiaa miettineet. Tämä miehen pettämistaipumus on se pahin ja sen pystyisimme todistamaankin, mutta luulen että ainakin jollain tasolla ystävä on tästä jo tietoinen.

Vierailija
4/5 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse haluaisi ennen häitä kuulla ettei sulhanen olekkaan kavereiden mieleen... Kaverisi on aikuinen ja (ilmeisesti) täysjärkinen ihminen, anna olla...

Vierailija
5/5 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:22"]En ainakaan itse haluaisi ennen häitä kuulla ettei sulhanen olekkaan kavereiden mieleen... Kaverisi on aikuinen ja (ilmeisesti) täysjärkinen ihminen, anna olla...
[/quote]
Mä kyllä haluaisin, etenkin jos jollain tasolla itsekin epäröisin. Tiedän kuitenkin ettei kaikki halua, mutta miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä