Hei oon laihtunut 31,8kg,
oon niin tyytyväinen. Pakko hehkuttaa, kun kukaan muu ei asiasta kehu.
Kommentit (23)
Onneksi olkoon sinulle ja myös minulle!
Olen alle puolessa vuodessa tiputtanut 20 kg. Alkupaino oli 75. Liikuin todella paljon eli eri tekniikka täysin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:17"]
oon niin tyytyväinen. Pakko hehkuttaa, kun kukaan muu ei asiasta kehu.
[/quote]
Miksei kehu?
Oletko laihtunut liikaa ja ei voi kehua huonoa ulkonäköä? Yleensä ihmiset kehuvat vähän liikaakin nolouteen asti.
-13
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:27"]
Miksei kehu?
Oletko laihtunut liikaa ja ei voi kehua huonoa ulkonäköä? Yleensä ihmiset kehuvat vähän liikaakin nolouteen asti.
-13
[/quote]
Minä taas en kommentoi kenenkään ihmisen ulkomuodon laihtumista tai lihomista koska se voi olla herkkä paikka toiselle, myös se laihtuminen.
Onnea upea saavutus!!
itsellä tuli -10kg täyteen. Toinen mokoma vielä edessä.
En ole liikaa laihtunut. En tiedä miksei kehu, ehkä mennyt niin hitaasti, että lähellä olevat ei huomaa. Yksi ihminen muuten kyllä heti huomasi, ei oltu nähty pariin vuoteen. Eniten vituttaa ettei oma äiti kehu. En tosiaankaan ole kiinni äidissä, mutta on sillä näköjään jotain merkitystä.
Ehkä olet yhä niin läski, ettei kukaan kehtaa sanoa mitään, koska olet vielä niin blösö.
Voihan olla että ihmiset on huomannut laihtumisesi mutta eivät kehtaa sanoa mitään laihtumisestasi. Jos eivät tiedä miten suhtaudut, laihtumisen huomaaminen voi tuntua myös siltä kuin huomauttaisin liikalihavuudesta. Näin olen itse tämän päätellyt. Ei minullekaan kukaan vieraampi esim työkaveri ole sanonut mitään vaikka ihan selvästi jo näkee.
t. Se joka on laihtunut -10 kg.
Kehujat on rasittavia. Ex mieheni piti tauotonta pajatusta painonpudotuksestaan sen jälkeen kun ekat 10kg oli tippunut. Aina kun oli joku kylässä niin minäminä minä...ja pitkiä saarnoja vieraille mun läskeistä ja kuinka mun pitäisi laihtua. Siitä alkoi jo ihmiset ilmoitella että ootpas törkeä vaimolles. Välillä oikein koko miehen suku sukujuhlissa pohti mun läskejä. Että millaista lukkoa jääkaappiin jne...Mies haaveili naapurin naisesta ja kuolasi jatkuvasti muitten naisten perään. Sitten yhtenä päivänä mulla tuli mitta täyteen siitä jatkuvasta läskihuomauttelusta. Ajattelin että nyt saat kyllä samalla mitalla takaisin. Ja minäpä laihduin nopeasti ja ihan raivon ja kiukun voimalla ja tietty yli 10 tuntia viikossa treeniä auttoi asiaan. Eipä sitten ukko ollut tullut ajatelleeksi, että siellä läskin alla saattaa olla nätti nainen. Oli kova yllätys sitten kun ympäristöstä tuli huomautteluu et hyvännäköinen vaimo sulla. Niinpä sitten tuli vieras ja vei vaimon mennessään ja nykyään exällä on sellainen hiirulaisen näköinen harmaavarpunen ja hänen nykyisin helvetin seksikkääksi tituleerattu eksänsä elää uuden miehensä kanssa ja hätistelee ihailioita. Kyllä sitä otti ihan sumeasti päähän kun eron jälkeen ihmiset kävi sille kehumassa kuinka uskomattoman hyvältä ja hoikalta näytän ja kuinka kaunis ja sädehtivä olen. Siitäs sai. Vuosien kiusaamisestä. Ha!
Ei yksi suklaalevy vie turmioon, syön minäkin välillä, enkä ole ylipainoinen.
Onnea :) Kyllä ihmiset huomaa laihtumisesi, mutta ei kehtaa mainita kun yleensä painoa ei ole tapana huomautella, hyvässä tai pahassa mielessä :)
Toiset eivät kommentoi,koska ovat kateellisia :)
Mä en oo ikinä ollu ylipainoinen. Kukaan ei koskaan onnittele tai hehkuta mua. .. ;)
Ap eli 8 jatkaa. Jos vähänkin lipeen hiilareihin, niin elimistö oikein huutaa niitä lisää. Välillä toki lipsun ja voin huonosti. Ei tämä helppoa ole, vuosien jojoilun myötä olen oppinut tajuamaan elimistöni toiminnan. Vituttaa suoraan sanoen, että se toimii noin. On vaan pakko hyväksyä totuus.
Iho on vielä tullut perässä. .
Liikkunut en ole yhtään, se on mulle niin vastenmielistä. Tiedän, että pitäisi.
Paljonko painat nyt? Kuinka pitkä olet?
Onnea isosta urakasta :) Tiedän tunteen, itsekin pari vuotta sitten pudotin noin paljon. Hienoa :)
Upeaa! Toivottavasti pääset tavoitteeseesi!
Voi perse, vedin just suklaalevyn. Ylipainoni syy on juuri toi ahmiminen. Nyt tsempit mulle, että pääsen taas ruotuun. T.ap