Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tämän palstan kaikkien aikojen isoimman provon kirjoittaja :)

Vierailija
14.05.2015 |

Aloitin kirjoittamaan tätä provoa jo pari vuotta sitten ja sain jokaisen uskomaan tarinaani. Ketjut löytyvät edelleen. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille, joka arvaa minkä provon takana olen :)

Kommentit (229)

Vierailija
1/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:44"]

Mikä rikos tässä on nyt tehty? Pahoitettu jonkun mieli?

[/quote]

Siinä vaiheessa kun solvattu ja identiteettiriistetty (jo valmiiksi aika kestämättömässä tilanteessa pakon edessä elävä nainen) äiti, joka on hakenut ja saanut kohtuuttomaan tilanteseensa lohtua anonyymeilta  -> tämä nimenomainen palsta. Samalla käynyt ammattilaisen vastaanotolla jatkuvasti, jossa kertonut av-palstan hyödyn menetystensä käsittelyyn. Kertonut avoimesti kysyttäessä elämänsä asioista. Identifioinut vahvasti itsenään jatkuvasti.

Sitten joku muu esiintyy hänenä samalla forumilla,valehdellen, tavoitteena selkeästi vahingoittaa asianosaista. Vain sokea ei näe rikossyytteen mahdollisuutta tässä.

[/quote]

Miten anonyymiltä voi viedä identiteetin?

Vierailija
2/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/229 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:44"]

Mikä rikos tässä on nyt tehty? Pahoitettu jonkun mieli?

[/quote]

Siinä vaiheessa kun solvattu ja identiteettiriistetty (jo valmiiksi aika kestämättömässä tilanteessa pakon edessä elävä nainen) äiti, joka on hakenut ja saanut kohtuuttomaan tilanteseensa lohtua anonyymeilta  -> tämä nimenomainen palsta. Samalla käynyt ammattilaisen vastaanotolla jatkuvasti, jossa kertonut av-palstan hyödyn menetystensä käsittelyyn. Kertonut avoimesti kysyttäessä elämänsä asioista. Identifioinut vahvasti itsenään jatkuvasti.

Sitten joku muu esiintyy hänenä samalla forumilla,valehdellen, tavoitteena selkeästi vahingoittaa asianosaista. Vain sokea ei näe rikossyytteen mahdollisuutta tässä.
[/quote]
Näen moraalittomuuden, mutta sitä en tiedä täyttyykö minkään rikoksen tunnusmerkit.

Vierailija
4/229 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:31"]

Noniin :) Aloitin provoni kertomalla huolestani nuorempaa lastani kohtaan; epäilin hänellä olevan INCL. Tauti "todettiin" ja jätin vanhemman lapseni vähälle huomiolle menetyksen pelon vuoksi. Myöhemmin jatkoin kertomalla mieheni itsemurhasta. Mittasin provollani nettikäyttäytymistä; sympatiaa, myötäileviä tunteita, lukijoiden ahdistusta ja muutenkin uskoa tuntemattoman anonyymikäyttäjän tekstiin. Ap

[/quote]

Ei mitään havaintoa että olisin tuollaista ikänä nähnytkään.

t. JSSAPin keksijä

Vierailija
5/229 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokos on rikosilmoitus tehty? :)

Vierailija
6/229 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko? Mitä poliisista sanottiin? Mikä rikosnimike täyttyi?

Vierailija
7/229 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hyvin asiaton provo mielestäni. Ap on tunnekylmä ihminen, sillä tuollaisia tapahtuu ihmisille oikeasti ja he.kyllä ansaitsevat kaiken hyvyyden, mitä ap vääryydelä itselleen haali.

Vierailija
8/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:34"]

Mitähän ne mammat riehuu taas. Menkää vaikka päiväunille ja jättäkää netti vähemmälle, jos se noin koville ottaa.

En ole näitä ketjuja kokonaan lukenut, mutta mitään perusteita millekään rikosilmoituksille ei ole, jos ihmiset kirjoittelee nimettöminä keskenään.

[/quote]

Kylläpä vaan voi olla silloin kun toinen esiintyy toisena väittäen häntä valehtelijaksi isossa ja vakavassa asiassa ja aiheuttaa uhrille näin suurta henkistä kärsimystä. Foorumilla josta uhri on hakenut apua aiemmin. Ja tämä kirjoittaja on kyllä hyvin tunnistettavissa tekstien perusteella täällä paikkakunnalla missä asuu. Oon varma, että poliisi reagoi jotenkin.

Vierailija
9/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit sitten mahdollisille lapsenlapsille kertoa meriittejäsi, oijoi silloin aikanaan kirjoitin av-palstalle kaikkein aikojen isoimman provon voivoi, oi niitä aikoja. Tulosta provoilut ja kehystä ne olohuoneen seinälle.

Vierailija
10/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valittaja, saitko jo "kaverisi" kiinni puhelimitse? :DD

Vierailija
11/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:38"]

Mitähän ne mammat riehuu taas. Menkää vaikka päiväunille ja jättäkää netti vähemmälle, jos se noin koville ottaa.

En ole näitä ketjuja kokonaan lukenut, mutta mitään perusteita millekään rikosilmoituksille ei ole, jos ihmiset kirjoittelee nimettöminä keskenään.

[/quote]

Kylläpä vaan voi olla silloin kun toinen esiintyy toisena väittäen häntä valehtelijaksi isossa ja vakavassa asiassa ja aiheuttaa uhrille näin suurta henkistä kärsimystä. Foorumilla josta uhri on hakenut apua aiemmin. Ja tämä kirjoittaja on kyllä hyvin tunnistettavissa tekstien perusteella täällä paikkakunnalla missä asuu. Oon varma, että poliisi reagoi jotenkin.

[/quote]

Anonyymi kirjoittelija voi kyllä olla kovin surullinen ja tuskissaan toisen anonyymin kirjoittelusta, mutta mitään rikosta ei siinä tapahdu. Jos anonyymien kirjoittelu ottaa noin koville, niin silloin on parempi pysyä pois tällaisilta palstoilta.

Vierailija
12/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitun ketjun alkuperäinen kirjoittaja on aito. OOn aika varma että joku rikosnimeke tälle löydetään silloin kun toinen esiintyy toisena väittäen häntä valehtelijaksi isossa ja vakavassa asiassa ja aiheuttaa uhrille näin suurta henkistä kärsimystä. Foorumilla josta uhri on hakenut apua aiemmin. Ja tämä kirjoittaja on kyllä hyvin tunnistettavissa tekstien perusteella täällä paikkakunnalla missä asuu. Oon varma, että poliisi reagoi jotenkin. Vähintään puhuttelupuhelu trollipennulle, ja sitähän se nyt pelkää. Mut hyvä opetus, en voi paljon mauttomampaa keksiä kuin tän idiootin tempaus herättää huomiota toisen tragedian varjolla, HÄPEÄ!

Vierailija
13/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihmettelen minäkin, mikä on rikos, jos joku tunnustaa aloittaneensa provoketjun. Ottaakohan joku nämä liian tosissaan.

Vierailija
14/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se karhukävelijä, jonka jumppasalilla kärysi paskaiset perseet. Sama tyyppi kai infosi aiemmin siitä, kun miehen jäljiltä oli jäänyt sohvaan kamala perseen käry. Ja varmaan oli myös se naisten tummien peräreikien ihmettelijä.

Vierailija
15/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:47"]Mainitun ketjun alkuperäinen kirjoittaja on aito. OOn aika varma että joku rikosnimeke tälle löydetään silloin kun toinen esiintyy toisena väittäen häntä valehtelijaksi isossa ja vakavassa asiassa ja aiheuttaa uhrille näin suurta henkistä kärsimystä. Foorumilla josta uhri on hakenut apua aiemmin. Ja tämä kirjoittaja on kyllä hyvin tunnistettavissa tekstien perusteella täällä paikkakunnalla missä asuu. Oon varma, että poliisi reagoi jotenkin. Vähintään puhuttelupuhelu trollipennulle, ja sitähän se nyt pelkää. Mut hyvä opetus, en voi paljon mauttomampaa keksiä kuin tän idiootin tempaus herättää huomiota toisen tragedian varjolla, HÄPEÄ!
[/quote]

Mene muualle trollaamaan läski

Vierailija
16/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:47"]

Mainitun ketjun alkuperäinen kirjoittaja on aito. OOn aika varma että joku rikosnimeke tälle löydetään silloin kun toinen esiintyy toisena väittäen häntä valehtelijaksi isossa ja vakavassa asiassa ja aiheuttaa uhrille näin suurta henkistä kärsimystä. Foorumilla josta uhri on hakenut apua aiemmin. Ja tämä kirjoittaja on kyllä hyvin tunnistettavissa tekstien perusteella täällä paikkakunnalla missä asuu. Oon varma, että poliisi reagoi jotenkin. Vähintään puhuttelupuhelu trollipennulle, ja sitähän se nyt pelkää. Mut hyvä opetus, en voi paljon mauttomampaa keksiä kuin tän idiootin tempaus herättää huomiota toisen tragedian varjolla, HÄPEÄ!

[/quote]

Hih, tämä jos mikä on hyvä trolli :D

Vierailija
17/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mamma ottaa ihan rauhassa vaan ja keittää vaikka kahvit ja katselee hetken aikaa  ikkunasta kuinka tuuli huojuttelee puiden oksia.

Jos nimetön esiintyy toisena nimettömänä niin siinä ei mitään identiteettivarkautta ole tapahtunut. Silläkään ei ole merkitystä jos sinä luulet tietäväsi kuka alkuperäinen nimetön on. Se, että jonkun nimettömän kirjoittelijan tunteet ovat loukatut ei ole mikään rikos. Voit tarkistaa tämän asian vaikka siltä poliisilta jos haluat.

Vierailija
18/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:51"]

[/quote]

Hih, tämä jos mikä on hyvä trolli :D

[/quote]

Tai ap jatkaa tutkimustaan edelleen ja hämmentää itse ketjua näillä rikosviesteillä ja tarkkailee, miten ihmiset näihin suhtautuu ja lähteekö matkaan

Vierailija
19/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko linkin ketjuun, jotta voin lukea?

Vierailija
20/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:51"]

[/quote]

Mamma ottaa ihan rauhassa vaan ja keittää vaikka kahvit ja katselee hetken aikaa  ikkunasta kuinka tuuli huojuttelee puiden oksia.

Jos nimetön esiintyy toisena nimettömänä niin siinä ei mitään identiteettivarkautta ole tapahtunut. Silläkään ei ole merkitystä jos sinä luulet tietäväsi kuka alkuperäinen nimetön on. Se, että jonkun nimettömän kirjoittelijan tunteet ovat loukatut ei ole mikään rikos. Voit tarkistaa tämän asian vaikka siltä poliisilta jos haluat.

[/quote]

Tarinankehittely jatkuu hyvin :) Kohta varmaan ilmestyy se aito ja ainoa oikea äiti kirjoittamaan tänne ja sitten seurataan mielenkiinnolla, kuka uskoo ketä ja kuka kivitetään ja kenelle menee empatiapisteet. Varmaan poliisikin lopulta ilmestyy tähän ketjuun.

Aitoa popparikamaa :)