Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helatorstai on niin turha päivä!

Vierailija
14.05.2015 |

Siis ihan oikeasti. Mikään paikka ei ole auki ja huomenna on taas työpäivä, eli ei tosiaan ole mikään pitkä viikonloppu, jollei satu saamaan lomapäivää. Ei myöskään ole mitään juhlapyhäperinteitä tyyliin vappu tai pääsiäinen.

Viettäisin mieluummin normaalia arkipäivää. Kuka vapauttaisi meidät helatorstain ikeestä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:59"] Ei ole turha päivä jo senkin takia, että minulla olisi muutenkin ollut torstai töitä, mutta pyhän takia saankin siitä tuplaliksan. [/quote] Mä voisin tylsyyksissäni mennä ihan tavallisella liksalla tänäänkin töihin, kunhan vain olisi normaali arkipäivä. Meillä kaikki nämä kirkolliset on vapaita. [/quote]mikä sun elämästä noin tylsön tekee

[/quote]

Helatorstai.
[/quote] mutta ettet kykene järjestämään vapaalle mitään mukavaa. Masennus?

Vierailija
22/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulle kyllä vapaapäivä kelpaa. En ymmärrä kitinää, jos kaupat on kiinni yhden päivän. Sitä paitsi moni paikka on auki tänään pyhästä huolimatta.

Jotkut ihmiset ei vaan kestä edes tällaista rutiinien rikkomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:59"] Ei ole turha päivä jo senkin takia, että minulla olisi muutenkin ollut torstai töitä, mutta pyhän takia saankin siitä tuplaliksan. [/quote] Mä voisin tylsyyksissäni mennä ihan tavallisella liksalla tänäänkin töihin, kunhan vain olisi normaali arkipäivä. Meillä kaikki nämä kirkolliset on vapaita. [/quote]mikä sun elämästä noin tylsön tekee

[/quote]

Helatorstai.
[/quote] mutta ettet kykene järjestämään vapaalle mitään mukavaa. Masennus?
[/quote]
Tätä mäkin ihmetteleb

Vierailija
24/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu ei ole mitään tekemistä. Onko Motonet auki? Pois nämä turhat pyhät.

Vierailija
25/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala mikä katastrofi! Oon ihan paniikissa, kun työpaikka kiinni ja lähikauppakin! Siis tosi kauheeta ja tylsää. Tekisin vaikka ilmaiseks töitä, että selviäisin tästä kamalasta helatorstaista. Mun elämä on ihan sekasin! Kriisiapua pakko hakee, kun arki tälla lailla sekoittui!

Vierailija
26/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:13"]

Jaa, mulle kyllä vapaapäivä kelpaa. En ymmärrä kitinää, jos kaupat on kiinni yhden päivän. Sitä paitsi moni paikka on auki tänään pyhästä huolimatta. Jotkut ihmiset ei vaan kestä edes tällaista rutiinien rikkomista.

[/quote]

En tosiaan kestä rutiinien väkisin rikkomista, kun tilalle tarjotaan kotona kyhjäämistä. Saa sitä tehdä ihan tarpeeksi viikonloppuisinkin. Joulut, pääsiäiset, vaput on helpompia, koska niissä on aina se oma juttunsa. Helatorstaissa ei ole mitään.

Vierailija
27/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:17"]Ai kamala mikä katastrofi! Oon ihan paniikissa, kun työpaikka kiinni ja lähikauppakin! Siis tosi kauheeta ja tylsää. Tekisin vaikka ilmaiseks töitä, että selviäisin tästä kamalasta helatorstaista. Mun elämä on ihan sekasin! Kriisiapua pakko hakee, kun arki tälla lailla sekoittui!
[/quote]

Sama täällä. Hengittelen paperipussiin, kun kaupan ovet on säpissä. Elämä pilalla.

Vierailija
28/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:17"]

Ai kamala mikä katastrofi! Oon ihan paniikissa, kun työpaikka kiinni ja lähikauppakin! Siis tosi kauheeta ja tylsää. Tekisin vaikka ilmaiseks töitä, että selviäisin tästä kamalasta helatorstaista. Mun elämä on ihan sekasin! Kriisiapua pakko hakee, kun arki tälla lailla sekoittui!

[/quote]Sen pyhän voisi pitää lomapäivänä ja vieläpä silloin kun itseä huvittaa. Nämä hihhulipyhät ovat turhia.

Vierailija
29/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:13"]

Jaa, mulle kyllä vapaapäivä kelpaa. En ymmärrä kitinää, jos kaupat on kiinni yhden päivän. Sitä paitsi moni paikka on auki tänään pyhästä huolimatta. Jotkut ihmiset ei vaan kestä edes tällaista rutiinien rikkomista.

[/quote]

En tosiaan kestä rutiinien väkisin rikkomista, kun tilalle tarjotaan kotona kyhjäämistä. Saa sitä tehdä ihan tarpeeksi viikonloppuisinkin. Joulut, pääsiäiset, vaput on helpompia, koska niissä on aina se oma juttunsa. Helatorstaissa ei ole mitään.
[/quote]

Toi on kyllä harmi, jos elämä on noin kaavoihin kangistunutta.

Vierailija
30/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannassa näyttää olevan kaupat auki, samoin jumpat on ihan normaalisti. Ei tunnu minkäänlaiselta pyhältä tämä, roskisautokin kävi aamulla.

Vierailija
31/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettaisiin vaikka helaperjantaiksi, niin olisi jotain järkeä.

Kehtaan muuten väittää, että suurin osa evankelis-luterilaisista ei edes tiedä miksi helatorstaita vietetään.

Vierailija
32/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:32"]

Vaihdettaisiin vaikka helaperjantaiksi, niin olisi jotain järkeä.

Kehtaan muuten väittää, että suurin osa evankelis-luterilaisista ei edes tiedä miksi helatorstaita vietetään.

[/quote]

Ap kannattaa helaperjantaita!

Vierailija
33/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tylsä tyyppi kun ei yhtä päivää jaksa olla omassa seurassa.

Vierailija
34/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei ylimääräinen alaa kelpaa ? Ketuttaa muakin kun kaikki on kiinni, tää päivä olis hyvä shoppailu, parturi ym päivä mut ei haittaa välillä laiskotella ja levätä. 

Suomi sais muuttaa lakejaan niin että kaupat ja kaikki olisi auki juuri tämmöisenä päivinä jolloin ma-pe työskentelevät pääsis tekemään ostoksiaan ym, ostovoimalla taloutta parannetaan edes vähän mutta kun ei täällä sitäkään tajuta

englannissa nämä viikolla olevat vapaat on paras myyntipäivä kaupoille joulun jälkeen.

Vierailija
35/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan turha, kun siitä saa töissä pyhälisät ja listaan yhden ylimääräisen vapaapäivän.

Vierailija
36/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä tämä on siinä missä tämän viikon maanantai tai tiistaikin. Minusta hyvä, ettei tarvitse mennä kauppaan tai minnekään. Mutta kyllä täällä olisi ollut parikin tapahtumaa iltapäiväksi, jos olisi kiinnostanut kokoontua jonnekin.

Vierailija
37/37 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:13"]

[/quote]

[/quote]Niin. Minä, itsenäinen nainen, tahdon olla tärkeänä työssä aina kun mahdollista.