Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ammattisi likainen salaisuus

Vierailija
14.05.2015 |

Kiinnostaa kuulla tarinoita, miten asiakasta/potilasta tms. huijataan! Esim. näitä "en ole syönyt makkaraa sen jälkeen, kun olin makkaratehtaalla töissä ja näin makkaran todellisen sisällön"

Kommentit (365)

Vierailija
61/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun asiakkaita ja heidän elimiään, panotaitojaan yms. Jos he kysyvät, niin väitän, että rakastan työtäni yli kaiken ja haluan seksiä koko ajan ja että olen suorastaan nymfomaani. Annan jokaisen miehen ymmärtää, että hän on juuri päivän paras pano. Päivän jälkeen haukun miehiä ystävilleni. Seksi asiakkaiden kanssa on minulle yhdentekevää, en ole yhdenkään asikkaan kanssa nauttinut koska en ole koskaan ollut oikeasti kiihottunut ennen aktia.

Vierailija
62/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:23"]

Kehun asiakkaita ja heidän elimiään, panotaitojaan yms. Jos he kysyvät, niin väitän, että rakastan työtäni yli kaiken ja haluan seksiä koko ajan ja että olen suorastaan nymfomaani. Annan jokaisen miehen ymmärtää, että hän on juuri päivän paras pano. Päivän jälkeen haukun miehiä ystävilleni. Seksi asiakkaiden kanssa on minulle yhdentekevää, en ole yhdenkään asikkaan kanssa nauttinut koska en ole koskaan ollut oikeasti kiihottunut ennen aktia.

[/quote]

Tää on varmaan enemmän sääntö kuin poikkeus ilolintujen keskuudessa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 03:39"]Olin vuonna 1982 ranskan muukalaislegioonan palveluksessa afrikassa. Siellä me raiskattiin ja tapettiin naisia ja lapsia. Olimme milloin huumeissa tai joskus kännissä, usein miten huumeissa ja kännissä. Kotona Ranskassa sitten marsittiin cameronen muistopäivänä campelyseellä polletit kiiltäen.

Legio patria Nostra
[/quote]ihmishirviö.

Vierailija
64/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 03:39"]Olin vuonna 1982 ranskan muukalaislegioonan palveluksessa afrikassa. Siellä me raiskattiin ja tapettiin naisia ja lapsia. Olimme milloin huumeissa tai joskus kännissä, usein miten huumeissa ja kännissä. Kotona Ranskassa sitten marsittiin cameronen muistopäivänä campelyseellä polletit kiiltäen. Legio patria Nostra [/quote]ihmishirviö.

[/quote]

Nono, on maailmassa pahempiakin ihmisiä kuin av-trollit.

Vierailija
65/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:32"]

omavalvontasuunnitelman lämpötilamittauksissa huijataan. Välillä me kirjataan että kylmiö on ollut ok +4  C vaikka ois ollut lämmöt jotain +12 koko päivän. Ruokia seisotetaan buffetpöydässä lämpimänä yli 6 tuntia vaikka lakisääteinen raja on 2 tuntia. Tämänkin jälkeen ne voidaan ihan hyvin vielä lämmittää ja laittaa seuraavan päivän buffaan. Fiksataan vaan vähän eli sekoitetaan kastiketta ja heitetään päälle uudet persiljat. Mitään ei saisi heittää hävikkiin kun tulee pomolta sanomista.

[/quote]

Tämä on tavallaan huvittava, mutta myös todella kauhea ketju. En todellakaan voisi tehdä työtäni en työntekijänä enkä pomona tällaisella moraalilla! 

Toivottavasti tämä ketju vuotaa Iltasanomiin ja -lehteen ja sieltä otetaan yhteyttä isoihin firmoihin.

Aiva järkyttävää oli myös, että siivoojat käyttäisivät tahallaan likaisia rättejä, jos se nyt oi totta, eikä provoa.

Kuten joku jo laittoi (, ja heti häntäkin dissattiin), tästä ketjusta menee lähes usko ihmisyyteen ja moraaliin.
[/quote]

Provoja suurin osa, tai "kaverin tutulta" kuultuja jotka kerrotaan omina juttuina. :)

Vierailija
66/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksivan perdettä ja pyyhin myytäviin

Vierailija
67/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti ammatti mutta ison talon luottamusmiehenä näkee ja kuulee kaikenlaisia likaisia salaisuuksia. "Rosvoja" löytyy sekä työnantajan että työntekijöiden puolelta.

Vierailija
68/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketju joka kertoo syyn kansantalouden kuratilaan: suomalaisilla ei ole työmoraaloa.

Vierailija
69/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:50"]

Terveydenhuollon johtaminen on osaamatonta tupelointia. Hallintoa pyörittävät lääkärit ja sairaanhoitajat, joila ei ole ammattijohtajan eikä hallinnon osaamista, vaan "pätevyys" on hankittu omatoimisesti tai ns. ylemmästä amk-tutkinnosta. Monet on siirretty hallintoon siksi, ettei kunto tai luonto ole riittänyt koulutusta vastaavaan työhön. Terveydenhuollossa uskotaan kovasti, että sen johtaminen on perustavanlaatuisesti eri asia kuin minkään muun alan. Ei ihme että alan kustannukset ajaa Suomen konkurssiin. Sote-uudistus ei tätä asiaa muuta, vaan johtoon pitäisi saada oikeita talouden, prosessien ja henkilöstöjohtamisen ammattilaisia.

[/quote]

Allekirjoitan! Hain itse sairaalan hallintoon, tietojärjestelmäpuolelle, mutten päässyt, koska en ymmärrä kuulemma terveydenhuoltosektorista mitään. Heh. Ja sitten ihmetellään, miksi kaikki ostot tietojärjestelmiin kusee, kun hommaan valittiin sairaanhoitaja. Minulla oli taas kokemusta alihankinnasta ja järjestelmien ostamisesta, määrittelystä jne. No, ehkä he kokivat, että talossa on puutetta hoitoalan osaamisesta enemmän kuin tietotekniikkapuolesta.:)

Vierailija
70/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan istuisi työpaikan vessanpytylle desinfioimatta sitä ensin. Enkä vetäisi nupista suojaamatta kättäni vessapaperilla. Ja jos olisin ihminen, joka ei koskaan tervehdi siivoojia, vaan näpäyttelee heille joka asiasta, en uskaltaisi laskea mitään syötävää työpöydälleni ;)

t. Siivooja

Vierailija
71/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eihän tuossa ole mitään likaista salaisuutta. Ammattilaisen suhtautumistahan tuo on, työ työnä ja tunteet muualla. Jos käyttäisin maksullisia seksipalveluja, juuri tuolla tavalla odottaisin myyjän suhtautuvankin töihin. Miettisin korkeintaan, että onpa hyvä näyttelemään.

Loppujen lopuksi ei siinä kovin suurta eroa ole, myykö päätään, käsiään vai persettään. Samat perusasiat pätevät asiakkuussuhteissa aina. Eli onko asiakas niin tyytyväinen että kokee saaneensa rahoilleen vastinetta, ja tulee toistekin. Ja toisaalta onko asiakas sellainen, ettei myyjä haluaisi olla hänen kanssaan enää tekemisissä.  

Epäilen, ettei kenenkään seksialan ammattilaisen pää kestäisi tunnesiteitä jatkuvasti vaihtuviin asiakkaisiin. Kaikkea hyvää sinulle, duunissa ja elämässä.

Vierailija
72/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:28"]Noh, vihaan seksiä asiakkaiden kanssa eikä asiakkaat kiihota millään tavalla. Toki miehet kehuvat kuinka märkä ja halukas olen. Hehe, pruuttaan liukkaria ennen aktia pimppiin ja voihkin samalla kun mietin omia asioitani. Miehet luulevat olevansa koviakin panomiehiä.  t. maksullinen nainen [/quote] kyllä minä sen tiedän,mutta ei haittaa

[/quote]

Niin, monet seksin ostajathan ovat tunnevammaisia, kuten tämäkin kommentti todisti. :) Ei ole väliä vaikka seksikumppaniin sattuisi, kunhan itse saa tyydytyksen.

Vierailija
73/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:52"]

[/quote]

Eihän tuossa ole mitään likaista salaisuutta. Ammattilaisen suhtautumistahan tuo on, työ työnä ja tunteet muualla. Jos käyttäisin maksullisia seksipalveluja, juuri tuolla tavalla odottaisin myyjän suhtautuvankin töihin. Miettisin korkeintaan, että onpa hyvä näyttelemään.

Loppujen lopuksi ei siinä kovin suurta eroa ole, myykö päätään, käsiään vai persettään. Samat perusasiat pätevät asiakkuussuhteissa aina. Eli onko asiakas niin tyytyväinen että kokee saaneensa rahoilleen vastinetta, ja tulee toistekin. Ja toisaalta onko asiakas sellainen, ettei myyjä haluaisi olla hänen kanssaan enää tekemisissä.  

Epäilen, ettei kenenkään seksialan ammattilaisen pää kestäisi tunnesiteitä jatkuvasti vaihtuviin asiakkaisiin. Kaikkea hyvää sinulle, duunissa ja elämässä.

[/quote]

Voi :D Niin moni mies haluaa uskoa ja luulee oikeasti että seksin myyjä nauttii touhusta. Se on monella miehelle todella tärkeää ja kyllä, osa miehistä oikeasti uskoo, että nautin kun esitän. Tottakai se pitäisi kaikkien ymmärtää, että maksullinen nainen ei  touhusta nauti, mutta niin moni kuitenkin haluaa uskoa että juuri hänen kanssaa seksi on ihanaa. Sitten on niitä häiriintyneitä, jotka ei edes välitä nauttiiko toinen vai ei.

Vierailija
74/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:52"]

[/quote]

[/quote]

No mä voin näin maksullisena kertoa, että on todella suuri ero myyky käsiään vai persettään. Kyllä toi perseen myynti on näyttänyt mulle miehisyyden raadollisen puolen, suurin osa on oikeati niin tyhmiä että luulee, että nautin ja sitten on se osa, joka ei edes välitä. Molemmat aika pahoja. Seksuaalisuuteen työni on vaikuttanut todella paljon, en esim pysty nauttimaan enää siviiliseksistä ollenkaan kun on joutunut tarpeeksi jyystettäväksi haluttomana niin kyllähän se vaikuttaa vaikka sitä ei tiedostaisikaan.

Vierailija
75/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:51"]Ravintola-alalta voin kertoa muutamia juttuja. Jos kauha tai muu väline putoaa lattialle, se vaan nostetaan. Ruokia maistetaan samalla lusikalla. Jos ruoka, vähääkään arvokkaampi, kuten liha, putoaa, se nostetaan ja laitetaan lautaselle. Ja jos liha tulee takaisin vaikka liian raakana, sitä kypsennetään lisää, meillä kyllä parilalla, mutta uutta ei tehdä. Asiakkaan koskemattomiin ruokiin ei kosketa, ne menee aina roskiin. Ärsyttävistä asiakkaista puhutaan pahaa selän takana.
[/quote]Kait se asiakas huomaa jos on siitä pihvistä palan jo leikannut ja sitten sen palauttaa, että tulee sama pihvi takasin.. :D
[/quote]kiva kun tulisi puolikas pihvi "uudessa" annoksessa :D

Vierailija
76/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimittaja eräässä lehdessä ja joskus kun on vaikeuksia saada lehti täyteen, niin keksin uutisen omasta päästäni. En tietenkään laita juttuun mitään nimiä tai lähteitä joista paikkaansapitävyyden voisi tarkistaa. Tiedätte varmaan nämä pikku-uutiset tyyliin "Kiinassa syntyi kuusijalkainen lehmä". Ennen nettiä ole helpompaa. Vain kerran on joku valittanut, se oli joku professori joka valitti ettei ole fyysisesti mahdollista mutta ei vastattu siihen valitukseen mitään joten eipä siitä mitään seurannut.

Vierailija
77/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:48"]

Olen toimittaja eräässä lehdessä ja joskus kun on vaikeuksia saada lehti täyteen, niin keksin uutisen omasta päästäni. En tietenkään laita juttuun mitään nimiä tai lähteitä joista paikkaansapitävyyden voisi tarkistaa. Tiedätte varmaan nämä pikku-uutiset tyyliin "Kiinassa syntyi kuusijalkainen lehmä". Ennen nettiä ole helpompaa. Vain kerran on joku valittanut, se oli joku professori joka valitti ettei ole fyysisesti mahdollista mutta ei vastattu siihen valitukseen mitään joten eipä siitä mitään seurannut.

[/quote]

Harvinaisen typerän trollin väänsit.

t. oikea toimittaja

Vierailija
78/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:48"]

[/quote]

Harvinaisen typerän trollin väänsit.

t. oikea toimittaja

[/quote]

Mistä tiedät trolliksi, toimittaja? ei sillä, että olisin mitenkään ylpeä tekosistani mutta ei ne minun mielestöni tee minusta yhtään huonompaa toimittajaa.

Vierailija
79/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:30"]tä on niiiin totta, ne elukat tulee siis iha eurolavoilla kaupan pihaan paketeissa/pikkupikku terraarioissa.[/quote] Niin totta, että mitä?

Vierailija
80/365 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa:

- kuivahtanutta marjapiirakkaa uudistetaan surutta sivelemällä pinta kiiltäväksi ja houkuttelevan tuoreen näköiseksi liivatesokeriseoksella. Kuivat reunat leikattiin pois, mutta sama piiras saattoi olla vitriinissä tarjolla monta päivää.

- erikoiskahveihin kuumennettavat maidot jätetään pöydälle seisomaan, jos sitä jää yli, seuraavaa kahvia varten laitetaan vähän lisää kylmää maitoa mukaan ja kuumennetaan uudestaan... 

- pomolla oli myös tapana sekoitella eri maitoja keskenään (esim. soijamaitoa laktoosittoman/normimaidon sekaan), jos niitä oli jäänyt vaahdotuskannuihin. Näitä miksejä sitten lykättiin asiakkaiden kahveihin, mitäpä allergiatekijöistä...

- paikan lattiat pestiin korkeintaan kaksi kertaa vuodessa, pölyjä pyyhittiin jos jaksettiin.

- samat käsipyyhkeet ja eri työntekijöillä kiertävät essut olivat monta päivää putkeen käytössä, ai etta bakteerit tykkäsivät muhia lämpimässä ja kosteassa pyyhkeessä...

- kauppojen halpisleivonnaisia (sellaisia pieniä) myytiin parin euron kappalehintaan ja jengi ostaa. No, jos kauppa käy niin mikä ettei!

- joskus huomasin myytävänä olleessa kakussa hometta, joten heitin sen pois. Pomo huomasi kakun roskiksessa ja alkoi napista, että kyllähän tuota vielä voisi syödä, leikkaa vain homeiset kohdat veke.

Onneksi on nykyään eri duunit!