Miksi jotkut laittavat auton tuulilasin päälle suojapeiton?? Tyhmää koska sivulasit jäävät ilman ja ne pitää raapia kuitenkin....
Näkyy että jotkut jaksavat viritellä tuulilasin suojapeitteitä paikoilleen, sivulasit ja takalasi jäävät kuitenkin ilman ja niitä on raaputettava kuitenkin ja siinä samassa menisi se etulasikin niin mikä hyöty ja idea tuossa on?
Aikaa ja vaivaa kuluu kun sitä virittää siihen ja ottaa pois. Ja kun otat sen pois niin mihin laitat sen jäisen peiton... No autoon, takakonttiin missä se sulaa ja kastelee konttia ..
Kommentit (45)
Et ajaessa katsele naarmuisen sivulasin kautta eteesi, joten SIKSI. Yksikin raaputtelu kaupunkin hiekkapölyistä jäätä etulasista saa sen aivan naarmuille. Vastaa siis sama kuin hankaisit hiekkapaperilla lasiasi, joten jos et halua vaihtaa lasiasi vuoden välein, niin "katupöly" alueilla tuota ON PIDETTÄVÄ.
Joo, naurattaa nämä peiton kanssa tuhraajat, niillä on kohta konttikin homeessa 😂
auton peittely on turhaa. auto käyntii puol tuntii enne ku pitää lähtee ni varmasti on sulanu kaikki ikkunat
Vierailija kirjoitti:
Sisätilalämmitin on parempi.
Autotallikin on keksitty.
Tuulilasi jäätyy herkemmin, koska se on kohti kylmää taivasta.
Viistolle lasille sataa myös tavaraa, joka jäätyy kiinni.
Sivulasit on myös helpompi raaputella puhtaaksi.
Peitteellä voi suojata myös auton sisäilmanoton.
En jaksa viritellä. Jos aina kotiintullessa olisi kaveri, voisin harkita. Tehokas on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, naurattaa nämä peiton kanssa tuhraajat, niillä on kohta konttikin homeessa 😂
Miten se kontti on homeessa kohta ? Minä vietän kyllä suojapeiton, aikaa siihen menee alle minuutti. Sitten kun lähden ei pidä tuulilasia rapata tai lumia harjata pois, parhaimmillaan pitäisi harjata ja rapata. Nätisti siitä suojasta voi lumet puistella ja sitten vain kääritään ja laitetaan kuljettajan penkin taakse lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Sisätilalämmitin on parempi.
Sähkö on kallista. Minulla alkaa olla halvempaa lämmittää auto bensalla. Eli auto käyntii vaa, parin röökin aikana hyvin on jo lämmenny.
Vierailija kirjoitti:
Etulasi on ainakin lyhyelle ihmiselle veemäisin skrapata.
Kasva ihmisenä, pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisätilalämmitin on parempi.
Sähkö on kallista. Minulla alkaa olla halvempaa lämmittää auto bensalla. Eli auto käyntii vaa, parin röökin aikana hyvin on jo lämmenny.
Maksan lämmitystolpasta vaikken käyttäisi. On mukava lähteä lämpimällä autolla.
Vierailija kirjoitti:
Etulasi on ainakin lyhyelle ihmiselle veemäisin skrapata.
Jos on vaikka isompi tila-auto, se on inhottava keskimittaisellekin.
kyllä ne sulaa kun painaa sisäällä ollen webaston käyntiin varttitunniksi, jollei jostain syystä talliin ole ajanut
Vierailija kirjoitti:
Et ajaessa katsele naarmuisen sivulasin kautta eteesi, joten SIKSI. Yksikin raaputtelu kaupunkin hiekkapölyistä jäätä etulasista saa sen aivan naarmuille. Vastaa siis sama kuin hankaisit hiekkapaperilla lasiasi, joten jos et halua vaihtaa lasiasi vuoden välein, niin "katupöly" alueilla tuota ON PIDETTÄVÄ.
BINGO !
no ehkä pari minuuttia menee viritellä se, kun sen osaa. sivupeilit raapii minuutissa. helppo lähteä ajamaan, kun lämmin auto ja kaikki muut lasit aina puhtaat :D samalla kun naapuriautoja skrapaavat vittuuntuneina.