Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa kun olen näin herkkä?

Vierailija
14.05.2015 |

Alkaa itkettämään kaikki. Luin uutisen turkkiin menevän lentokoneen happinaamareiden putoamisesta, kone laskeutui latviaan ja alkoi itkettää kun luin että sairaanhoitajat menivät tarkistamaan matkustajat. Tuo sairaanhoitajien meneminen koneeseen sai liikuttumaan kyyneleet silmissä. Mitä helkuttia?! Sama juttu monessa muussa ihmeellisessä asiassa. Ja en ole raskaana

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta sana  SENSITIIVI

Vierailija
2/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nyt oot vaan niin erityinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana. Tässä maailmassa ei ole liikaa herkkyyttä. Ole onnellinen, että osaat tuntea vahvasti!

Vierailija
4/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin siskoni. Sinäkin varmaan paisuttelet pienintäkin asiaa suureksi murhenäytelmäksi? Esimerkiksi jos naapurin kissa jää auton alle, itket kuinka ihana kissa se oli, se kuului yhtäkkiä jokapäiväiseen elämääsi ja nyt sitä ei ole. Todellisuudessa saatoit kerran viikossa vähän silittää sitä kun se vieraili pihassasi.
Te ootte rasittavia ihmistyyppejä :D

Vierailija
5/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tulee mieleen se joku av-mamma, jota itkettää liikenteenohjaajat.

Vierailija
6/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Tulee itku kurkkuun monta kertaa päivässä ihan käsittämättömistä asioista. Siis ei surua vaan liikuttuneisuutta, esim miten kaunista on että on olemassa ihmisolento ja miten kaunista on geenit, joku varis saattaa liikuttaa mua kun mietin että silläkin on elämä, auton moottorin näkeminen "miten kaunista on että ihmiset ovat niin fiksuja" ym uhan tyhmää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan