onko noloa 23 v nainen + vasta yo lakin saanut poika
Poju täyttää 20 tänä vuonna.
Naisella jo amk-tutkinto.
??
Kommentit (21)
Aikuisilla 3 v ikäero, noloa kenelle?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:36"]Hähh? Toivottavasti et oo kumpikaan niistä.
[/quote]
Siis tietty olen. Eihän asia muuten minua kiinnostaisi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:37"]Aikuisilla 3 v ikäero, noloa kenelle?
[/quote]
Elämänkokemuksessa tässä ikäkaudessa on iso ero.
Toisella ammatti, opiskelijareivit reivattu. Toisella ei vielä edes parta kunnolla kasva.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:37"]Aikuisilla 3 v ikäero, noloa kenelle?
[/quote]
Toisella ammatti, opiskelijareivit reivattu. Toisella ei vielä edes parta kunnolla kasva.
[/quote]
Tai siis kummallakaan ei parta kasva.
Ei tuosta kertomasta vielä voi päätellä onko noloa. Riippuu ihan ihmisistä ovatko noloja vai ei. Tuo tilanne ei sinällään ole yhtään nolo =)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:37"]Aikuisilla 3 v ikäero, noloa kenelle? [/quote] Elämänkokemuksessa tässä ikäkaudessa on iso ero. Toisella ammatti, opiskelijareivit reivattu. Toisella ei vielä edes parta kunnolla kasva.
[/quote]
Oisko vielä jotain kivoja kliseitä heittää?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:36"]Hähh? Toivottavasti et oo kumpikaan niistä.
[/quote]
Siis tietty olen. Eihän asia muuten minua kiinnostaisi.
Ap
[/quote]
Niin mikä se asia oli? :D
Äh, muistan kyllä että tuon ikäisenä nuo ikäjutut oli tosi tärkeitä, mutta ei sit vanhempana kukaan edes moista huomaa - siis muutaman vuoden ikäeroa suuntaan tai toiseen. Jos jätkä on kiva, niin älä murehdi tuollaista epäolennaista vaan keskity suhteeseen.
Onhan tuo ihan liikaa. Jahtaa oman ikäisiäsi, älä teinejä
No jos se tuntuu sinusta nololta, niin sitten se on noloa. Nolous on tunne.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:37"]Aikuisilla 3 v ikäero, noloa kenelle? [/quote] Elämänkokemuksessa tässä ikäkaudessa on iso ero. Toisella ammatti, opiskelijareivit reivattu. Toisella ei vielä edes parta kunnolla kasva.
[/quote]
Oisko vielä jotain kivoja kliseitä heittää?
[/quote]
Ikävä kyllä kliseet on moneen kertaan koeteltuja faktoja elämästä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:37"]Aikuisilla 3 v ikäero, noloa kenelle?
[/quote]
[/quote]
Ja pöh! Mä olin 24 ja mun mies 20, kun tavattiin. Nyt jo 20 v yhdessä ja edelleen polttaa...mielummin nuorempi, kuin...no lerppa..
Jos kumpikin on aikuisia, ja tunne on molemmin puolista, mitä väliä muiden mielipiteellä on? Jos itseä ei häiritse, ei muitakaan pitäisi häiritä. (Sitä paitsi 3 vuotta on aika normaali ikäero)
Sain kuulla, että pomollani on vaimonsa kanssa 7 vuotta ikäeroa. Ei se outoa nykyää ole, mutta pomo on ollut 17,kun ovat alkaneet seurustella. Se tuntuu vähän lapseen sekaantumiselta. 20+ ikäisten kohdalla sanoisin, että ihan sama.
Eikö Aku Hirviniemi ollut 16v kun se aloitti seukkaan Ninan kanssa? Nina on muistaakseni joku 4-5 vuotta Akua vanhempi.
Nainen? Tyttöhän tuo vasta! Alle 28 ei ole naista nähnytkään. Itseäsi tuntuu häiritsevän, ketään muuta tuskin kiinnostaa edes.
Esim mun isovanhemmilla on 13v ikäeroa, eipä sitäkään eroa enää edes huomaa myöhemmällä iällä. Nuorena toi muutama vuosikin tuntuu paljolta, mutta se on vaan numero, jos suhde toimii niin mikäs siinä :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:49"]
Eikö Aku Hirviniemi ollut 16v kun se aloitti seukkaan Ninan kanssa? Nina on muistaakseni joku 4-5 vuotta Akua vanhempi.
[/quote]
juu ja sehän onkin sujunut tosi hyvin, mitä nyt Aku vaan kännissä unohtaa koko Niinan :D
Hähh? Toivottavasti et oo kumpikaan niistä.