Oliko lapsesi vahinko, toivottu vai suorastaan ihme?
Kommentit (37)
Vaimon vuosien väsytystaistelun, jankkauksen ja heikon hetken tulos.
Kaduttaa, mutta mun elämä meni nyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kummassa joku voi katua lapsen hankkimista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kummassa joku voi katua lapsen hankkimista?
Helposti. Jos toinen osapuoli painostaa niin varmasti kaduttaa myöhemmin.
Ihme. Mies sanoi ettei voi saada lapsia. Sanoin etten turhaa viitsi sitten pillereitä syödä ja poks olin paksuna. Äijä lähti livohkaan samoin tein. Pidin tyttäreni joka nyt 21v
En tunne ketään jolla olisi oikea vahinko. Niitä on pari, jotka ei ole ehkäisseet mutta ei ole varsinaisesti yrittäneetkään, en laske näitä vahingoiksi kun kuitenkin on koko ajan ynmärretty ja hyväksytty että lapsi saattaa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme. Mies sanoi ettei voi saada lapsia. Sanoin etten turhaa viitsi sitten pillereitä syödä ja poks olin paksuna. Äijä lähti livohkaan samoin tein. Pidin tyttäreni joka nyt 21v
Taisi ennemmin olla vahinko kuin ihme!
Vierailija kirjoitti:
Eli huijasit miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli huijasit miestä.
Mieshän tässä huijasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli huijasit miestä.
Lukemisen ymmärtäminen. Joskus se saattaa olla haasteellista varsinkin jos äo pakkasella kuten sinulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi ennemmin olla vahinko kuin ihme!
No ainakin ihmeparantuminen tapahtui kun pystyi siittämään terveen lapsen.
Toivottu oli ja ihmeeksi muuttui kun ei onnistunutkaan ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli huijasit miestä.
Lukemisen ymmärtäminen. Joskus se saattaa olla haasteellista varsinkin jos äo pakkasella kuten sinulla
Jos olisit käynyt edes peruskoulun loppuun niin tietäisit, että äo ei voi olla miinuksella. Menehän takaisin keitiöön, vai olitko siivoamassa?
Vierailija kirjoitti:
Meniköhän kuitenkin niin, että yritit saada vaimostakin velaa kieltäytymällä puhumastakaan lapsista ja odotit, että hän tyytyy elämään epätietoisuudessa, kunnes iän tullessa vastaan vain hyväksyy lapsettomuuden. Sitten jossain vaiheessa vaimo taisi ehdottaa, että tehdään lapsi parin vuoden sisään, tai hän lähtee tekemään sen jonkun muun kanssa ja sinä hätiköiden päätit, että olet mieluummin perheenisä, kuin sinkkuvela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meniköhän kuitenkin niin, että yritit saada vaimostakin velaa kieltäytymällä puhumastakaan lapsista ja odotit, että hän tyytyy elämään epätietoisuudessa, kunnes iän tullessa vastaan vain hyväksyy lapsettomuuden. Sitten jossain vaiheessa vaimo taisi ehdottaa, että tehdään lapsi parin vuoden sisään, tai hän lähtee tekemään sen jonkun muun kanssa ja sinä hätiköiden päätit, että olet mieluummin perheenisä, kuin sinkkuvela
Mitä sinä oikein sekoilet? On parempi, että sinä et puutu tähän aiheeseen koska et tunnu tajuavan siitä mitään.
Vahinko, tulin yhden yön jutusta raskaaksi. Mutta odotettu ja toivottu silti, kunhan pääsin alkujärkytyksestä. Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut.
Ihan täysi vahinko, ehkäisy petti tapailukumppanin kanssa pari viikkoa lukiosta valmistumiseni jälkeen. Poika on nyt reipas ekaluokkalainen ja elämäni paras moka
Ihan toivottu oli.