Minkä TV-sarjan muistat erityisesti lapsuudestasi?
Niin, että se oli erityisen pelottava tai muuten joku kohtaus jätti sinuun pysyvän jäljen.
Kommentit (78)
Kuuden miljoonan dollarin mies
Sheriffi McCloud
Avaruusasema Alfa
Pelottava oli Soittorasia pienenä alle kouluikäisenä. Vähän isompana Triffidit ja Safiuri ja teräs.
Käskijän merkki, italialainen tv-sarja, jota katsoin äidin kanssa. Sen mystinen tunnelma kiehtoi ja jakson alkuteema sai aikaan kylmiä väreitä. Salaperäinen nainen nimeltä Lucia, Rooman vanhat kujat, kynttilöiden valo.
Muistan Safiirin ja Teräksen häröilyn, Merilinjan musiikin ja sen että Marsin aikakirjat oli ihan hiton pelottava.
V, ihmisnaamaria käyttävät liskot. 😱
Hiidenvirran kammottava alkutunnari ja vedessä lilluneet nuket ovat varmasti syöpyneet monen sukupolveni mieleen.
Nyt kun MacGyvereita on tullut uusintana ja olen muutaman kerran niihin törmännyt kanavasurffaillessani, niin olen hämmästynyt miten väkivaltaisia ne ovat. Varhaisteininä niitä toljotettiin, eivätkä ne silloin tuntuneet mitenkään erityisen väkivaltaisilta.
Safiiri ja Teräs, etenkin sen intro oli todella kuumottava. Hyvä sarja silti, voisi tulla uusintana joskus.
Trifidien kapina oli lapsena ihan hiton jännä.
Hello hello hello ja Cecilin ja Cissyn karmea heh heh heh -nauru. Ja ne ilmeet ja Cissyn tzzztt-sihahdukset!
Taisteluplaneetta Galacticalla tulipalo. Twin Peaksin Bob.
Salaperäinen saari ja Omar Sharif kapteeni Nemona Nautiluksellaan...
Näkymätön mies oli aika jännä, ei pelottava. Olin ala-asteikäinen. Tapahtumia en muista yhtään, mutta muistan että joka jakso piti nähdä.
Taisteluplaneetta galactika oli kuumottava
Yöjuttu oli jännittävä. Ei mistään ohjelmasta sentään traumoja jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Safiiri ja Teräs, etenkin sen intro oli todella kuumottava. Hyvä sarja silti, voisi tulla uusintana joskus.
Se tulikin. Ei tehnyt lainkaan samaa vaikutusta kuin lapsena, sitä ei pystynyt vakavalla naamalla katsomaan.
Okeijoo. Lapsuuden TV-sarjojen perusteella Vauva-lehden foorumilla kävijät ovat vain marginaalisesti nuorempaa ikäluokkaa kuin ET-lehden lukijat. Jos vauvajutut ovat ajankohtaisia niin kyseessä ovat lastenlapset.
Lisäisin edellämainittuihin vielä Kapteeni nemon, Happy Days ja Myrskylinnut joka on ensimmäinen TV-sarja jota olen itse yrittänyt löytää lehden TV-ohjelmasivulta. Ei ollut vaikeaa kun kanavia oli kaksi ja kummallakin muutama tunti ohjelmaa päivässä