Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva nainen mutta ei mikään ruusu

Vierailija
16.01.2022 |

Ulkonäön vuoksi en halua seurustella/suhdetta (joo, olen pinnallinen paska), mutta seksi kelpaisi. Ehdotinkin seksisuhdetta. Etsin kuitenkin samalla myös vakavampaa suhdetta enemmän visuaalisesti miellyttävän naisen kanssa. Teenkö väärin? Pitääkö naiselle kertoa että ”kiitti panen sua mielelläni mutta ulkonäkösi ei riitä muuhun”?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että en huolinut sitä vähemmän ruusun näköistä, vaikka se olisi minusta tykännyt. Nyt hänellä on hyvä ammatti, hyvä kroppa ja kaikki mallillaan. Minun ruusuni kuihtui, niin kuin koko elämäkin. Harmittaa.

Vierailija
2/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako pistellä kakkoseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet väärin jos et tee selväksi että et ole kiinnostunut sitoutumaan. Ei nyt kannata noilla sanoilla jos haluaa sitä seksiä, mutta on tehtävä erittäin selväksi että muuta ei ole tarjolla.

Vierailija
4/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sinun pitää kertoa totuus. Että etsit kyllä suhdetta, mutta hän ei ole ulkoisesti mielestäsi tarpeeksi miellyttävä. Luultavasti sen jälkeen ei irtoa seksiäkään, mutta ainakin olit rehellinen.

Vierailija
5/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, niin ne tekee muutkin. T: rumilus

Vierailija
6/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet väärin.

Vierailija
7/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tää ketju sille, sillähän se ratkeaa :) 

Vierailija
8/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pinnallinen paska

Vierailija
9/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät tuon edestäsi. Joku päivä rakastut ja se rakkautesi kohde ajattelee sinusta juuri noin.

Usko vaan :) 

Vierailija
10/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse sanoa ääneen mitä mieleen tulee. Sanot vaikka että minulla on kivaa kanssasi, mutta pidetäänkö tämä vain seksisuhteena, tms. Ei sinun sitä tarvitse alkaa eritellä, että ei ole riittävän kaunis (haloo!), eikä edes sitä että jonkun muun kanssa voisit seurustella, riittää että olet rehellinen siitä mitä hänen kanssaan haluat. Ihmisillä on kyllä todella huonot sosiaaliset taidot tässä maassa.

Vierailija
11/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni sinun pitää kertoa totuus. Että etsit kyllä suhdetta, mutta hän ei ole ulkoisesti mielestäsi tarpeeksi miellyttävä. Luultavasti sen jälkeen ei irtoa seksiäkään, mutta ainakin olit rehellinen.

Miksi se pitäisi sanoa noin? Eikö voisi sanoa, että etsii vain seksisuhdetta? Kyllä minä rumana naisena tiedän että kukaan ei minua halua vakavaan suhteeseen, mutta seksisuhde kelpaisi minullekin.

Vierailija
12/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pinnallinen paska

Kerroin sen jo aloituksessa.

Ap

Vierailija
13/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvä sängyssä niin miksei. Mutta jos olet onneton nysvääjä niin siirry eteenpäin.

Vierailija
14/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mikä hurmaava kurkistus miehiseen sielunmaisemaan.... not.

Vierailija
15/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät tuon edestäsi. Joku päivä rakastut ja se rakkautesi kohde ajattelee sinusta juuri noin.

Usko vaan :) 

Ei löydä. Aloittaja on adonis jonka oven takana on missejä ja malleja jonossa ja jalkojen juureen naiset lakoavat. Kaikki naiset.

Vierailija
16/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi sanoa noin? Eikö voisi sanoa, että etsii vain seksisuhdetta? Kyllä minä rumana naisena tiedän että kukaan ei minua halua vakavaan suhteeseen, mutta seksisuhde kelpaisi minullekin.

Ja sitten tämä nainen näkee hetken päästä miehen seurustelevan, vaikka hän ”ei etsi mitään vakavaa”. Minä haluaisin ainakin kuulla etten riitä; vaikka sitten niin että ”olet ruma ja haluan ulkoisesti kauniin ihmisen jakamaan elämääni - se on minulle prioriteetti”.

Vierailija
17/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde säätämään hänen kanssaan. Hänelläkin on tunteet. Tuskin hänkään sinussa mitään varsinaista seksin jumalaa menettää. Keskity tulevaisuudessa rakasteluun parisuhteessa, rakastamasi kumppanin kanssa ja jätä muu säätäminen ja panokamut pois. Sen verran voi muita ihmisiä arvostaa, vaikka halut meillä kaikilla onkin.

Vierailija
18/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa hänelle, että hän on ”tavallisella tavalla kaunis”, mutta sinä etsit klassista kauneutta koska se hivelee visuaalisesti libidoasi ja estetiikan tajuasi?

Vierailija
19/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleekö mällit?

Vierailija
20/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen ulkonäköä pitäisi alkaa ruotimaan. Sen kun sanoo että ei ole tunteita herännyt, heippa. Mutta jos nainen haluaa niin voisi tehdä hänet tyytyväiseksi sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi