Kiva nainen mutta ei mikään ruusu
Ulkonäön vuoksi en halua seurustella/suhdetta (joo, olen pinnallinen paska), mutta seksi kelpaisi. Ehdotinkin seksisuhdetta. Etsin kuitenkin samalla myös vakavampaa suhdetta enemmän visuaalisesti miellyttävän naisen kanssa. Teenkö väärin? Pitääkö naiselle kertoa että ”kiitti panen sua mielelläni mutta ulkonäkösi ei riitä muuhun”?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olisi tietenkin että teet selväksi, että et halua sitoutua ja varmistat että nainen myös ymmärtää tämän. Seksisuhdehan on ihan ok jos se sopii molemmille osapuolille. Toki jos haluat sen seksisuhteen niin noilla sanoilla et sitä tule saamaan. Jos menet sanomaan naiselle että hän kelpaa vain seksiin, ei hän kelpuuta sinua elämässään enää mihinkään.
Miehet on just tollasia. Aika harva nainen oikeasti haluaa pelkän seksisuhteen. Sellainen on miesten keksintö alunperin. Sitten yritetään perustella omaa toimintaa sillä että se on naisellekin ok ja samalla teeskennellään, että kuitenkin tykätään vähän toisesta. Juuri niin paljon ettei seksihanat sulkeutu. Yök.
Osa naisista on h...ria, jotka haluavat seksisuhteen, osa taas liina rumia tai vanhoja kelvatakseen muuhun ja tyytyvät siihen mitä saavat. Tinderissäkin rumat naiset ovat innokkaimpia seksin suhteen, mitä kauniimpi nainen sitä isompi ongelma on jos mies haluaa paneskella. Äläkä änkytä, että"komean"miehen kanssa ne kauniitkin naiset haluavat paneskella, eivät halua koska kauniin naisen seksi ma on huomattavasti korkeampi kuin komeimpienkaan miesten.
Ja samaan aikaan valitatte naisten nirsoudesta. Joku ei nyt täsmää...
Kuinka niin? Juurihan sanoin, että kauniille naiselle miehen panohalut ovat ongelma.
Minkä takia kauniin naisen tulisi huolia sisältä sekä ulkopäin oleva ruma mies? Kyllä kauniille naiselle kelpaa seksi.
Miksi ap haluaa seksiä naisen kanssa, joka ei miellytä häntä ulkoisesti? Miksi hän ei harrastaisi seksiä sellaisen/sellaisten naisten kanssa jotka viehättävät häntä?
Ota vain se ruusu, niin se ruusu menee sitten
vieraisiin. Tai pidä ruusu piilossa !
Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla resursseja tavoitella noita kauniimpia naisia? Tarkoitan, että oletko itse tarpeeksi komea ja tavoiteltava. Olen itse huomannut, että monet suorastaan rumat ja lihavat miehet näkevät itsensä peilistä komeana. Varmaan äitinsä sanoneet, että ovat komeita ja eivät kyseenalaista asiaa. Sitten ihmettelevät, kun ne alfanaaraat ei kiinnostu heistä.
mutta kun se "alfanaaras"on silmänräpäyksen päästä keski-ikäinen haaska.
Harva mies on mikään George Clooney.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla resursseja tavoitella noita kauniimpia naisia? Tarkoitan, että oletko itse tarpeeksi komea ja tavoiteltava. Olen itse huomannut, että monet suorastaan rumat ja lihavat miehet näkevät itsensä peilistä komeana. Varmaan äitinsä sanoneet, että ovat komeita ja eivät kyseenalaista asiaa. Sitten ihmettelevät, kun ne alfanaaraat ei kiinnostu heistä.
No niin on ne miehetkin. Joten turha kuvitella, että koko loppuelämän saa hyvän näköistä seuraa. Ihminen on isoimman osan elämästään kulahtanut kurppa. Joten jos pelkästään ulkonäköön liittää koko seksuaalisuutensa, tulee todella yksinäinen elämä. Suurin osa ihmisistä ei ole mitenkään hyvän näköisiä, vaan yhdessä ollaan ihan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa hänelle, että hän on ”tavallisella tavalla kaunis”, mutta sinä etsit klassista kauneutta koska se hivelee visuaalisesti libidoasi ja estetiikan tajuasi?
Tää on paha.
Harvinaisen tyhmä mies, kun luulee että hyvällä seksillä ja pillulla on jotain tekemistä naisen ulkonäön kanssa. Kauniit kuoret ei paljoa kerro. Näyttää nuo monet missitason naiset olevan kiertopalkintoja. Parinvalinta tehty täysin väärin perustein.
Naisena en ymmärrä tuota, että seksiä voi harrastaa puolivillaisen kumppanin kanssa. Naisena mulle kelpaa vain hyvä luonteen, ulkonäön, seksin ja vetovoiman yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olisi tietenkin että teet selväksi, että et halua sitoutua ja varmistat että nainen myös ymmärtää tämän. Seksisuhdehan on ihan ok jos se sopii molemmille osapuolille. Toki jos haluat sen seksisuhteen niin noilla sanoilla et sitä tule saamaan. Jos menet sanomaan naiselle että hän kelpaa vain seksiin, ei hän kelpuuta sinua elämässään enää mihinkään.
Miehet on just tollasia. Aika harva nainen oikeasti haluaa pelkän seksisuhteen. Sellainen on miesten keksintö alunperin. Sitten yritetään perustella omaa toimintaa sillä että se on naisellekin ok ja samalla teeskennellään, että kuitenkin tykätään vähän toisesta. Juuri niin paljon ettei seksihanat sulkeutu. Yök.
Osa naisista on h...ria, jotka haluavat seksisuhteen, osa taas liina rumia tai vanhoja kelvatakseen muuhun ja tyytyvät siihen mitä saavat. Tinderissäkin rumat naiset ovat innokkaimpia seksin suhteen, mitä kauniimpi nainen sitä isompi ongelma on jos mies haluaa paneskella. Äläkä änkytä, että"komean"miehen kanssa ne kauniitkin naiset haluavat paneskella, eivät halua koska kauniin naisen seksi ma on huomattavasti korkeampi kuin komeimpienkaan miesten.
Ja samaan aikaan valitatte naisten nirsoudesta. Joku ei nyt täsmää...
Kuinka niin? Juurihan sanoin, että kauniille naiselle miehen panohalut ovat ongelma.
Minkä takia kauniin naisen tulisi huolia sisältä sekä ulkopäin oleva ruma mies? Kyllä kauniille naiselle kelpaa seksi.
Koska se nainen on silmänräpäyksen päästä itsekin ruma. Ja ei kelpaa ellei kyseessä ole top5% mies ja silloinkin vain jos valmis sitoutumaan koska ei kaunis nainen halua hu...ran maineella itseään pilata.
Vierailija kirjoitti:
Naisena en ymmärrä tuota, että seksiä voi harrastaa puolivillaisen kumppanin kanssa. Naisena mulle kelpaa vain hyvä luonteen, ulkonäön, seksin ja vetovoiman yhdistelmä.
Hyvä, että myönnät että vain top5% miehen kanssa harrastettu seksi on naiselle seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin on ne miehetkin. Joten turha kuvitella, että koko loppuelämän saa hyvän näköistä seuraa. Ihminen on isoimman osan elämästään kulahtanut kurppa. Joten jos pelkästään ulkonäköön liittää koko seksuaalisuutensa, tulee todella yksinäinen elämä. Suurin osa ihmisistä ei ole mitenkään hyvän näköisiä, vaan yhdessä ollaan ihan muista syistä.
Älä valehtele itsellesi. Mies komistuu vanhetessaan ja nainen rupsahtaa todella paljon nopeammin kuin mies. 40v mies on vielä kakara, mutta samanikäinen nainen on jo vanha raakki. Tästä aiheesta ovat Hollywoodin naistähdetkin viime aikoina rutisseet, roolit menevät nuorille naisille ja miehille.
Outo ongelma. Itse ajattelisin että jos joku kelpaa seksiin, ei se voi olla niin ruma että sitä kaupungilla häpeäisi. - Mies-