Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva nainen mutta ei mikään ruusu

Vierailija
16.01.2022 |

Ulkonäön vuoksi en halua seurustella/suhdetta (joo, olen pinnallinen paska), mutta seksi kelpaisi. Ehdotinkin seksisuhdetta. Etsin kuitenkin samalla myös vakavampaa suhdetta enemmän visuaalisesti miellyttävän naisen kanssa. Teenkö väärin? Pitääkö naiselle kertoa että ”kiitti panen sua mielelläni mutta ulkonäkösi ei riitä muuhun”?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan sieluni silmin kuvitella minkälainen "pakkaus" ap itse on! Epäilen kaljamahaa ja vähäistä älykkyysosamäärää. Taitaa olla vielä sinkkuajat alussa kun tuollaiset luulot itsestä. Toivottavasti ei tule hirveää pettymystä kun tajuaa, ettei naiset kijuen riennä apn tykö

Vierailija
42/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä olisi tietenkin että teet selväksi, että et halua sitoutua ja varmistat että nainen myös ymmärtää tämän. Seksisuhdehan on ihan ok jos se sopii molemmille osapuolille. Toki jos haluat sen seksisuhteen niin noilla sanoilla et sitä tule saamaan. Jos menet sanomaan naiselle että hän kelpaa vain seksiin, ei hän kelpuuta sinua elämässään enää mihinkään.

Miehet on just tollasia. Aika harva nainen oikeasti haluaa pelkän seksisuhteen. Sellainen on miesten keksintö alunperin. Sitten yritetään perustella omaa toimintaa sillä että se on naisellekin ok ja samalla teeskennellään, että kuitenkin tykätään vähän toisesta. Juuri niin paljon ettei seksihanat sulkeutu. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen nautinnollisesta seksistä siten, että siihen kuuluu molemminpuolinen viehtymys ja toisen kunnioittaminen.

Ap, ne piirtää joilla on liitua. Jos sinulla eivät rahkeet riitä heilastelemaan naisten kanssa, joita pystyisit suoraselkäisesti kunnioittamaan, niin sitten kannattaa olla ilman.

Vierailija
44/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin toi nainen joka olisi kelvannut pelkäksi patjaksi. Kun ilmaisin asian juuri näillä sanoilla niin mies oli aivan järkyttynyt siitä kuinka voin ilmaista asian niin karkeasti. Hän itse oli sitä mieltä että aika näyttää mitä meidän suhteesta tulee mutta että sillä välin voidaan paneskella kun hän kiireiltään ehtii. Joo ei kiitos.

Ehdotan että sanot asian naiselle suoraan, hän voi sitten kertoa oman näkemyksensä eikä kellekään jää mitään epäselvää.

Ai kauhea - ”aika näyttää” 😂

Vierailija
45/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pinnallinen paska

Joka ikinen YTM kaverini on sinkkuaikoinaan paneskellut rumia naisia samalla etsien kauniimpaa parisuhteeseen. Rumat naiset myös suostuvat rivompaan seksiin kuten Tuomas Enbuskekin totesi, joka seurstelee kuitenkin missin kanssa.

Eräs kaverini pani rumaa naista aina pimeässä.

Vierailija
46/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, minulle kävi juuri noin, olen siis nainen enkä kelvannut miehelle kuin seksisuhteeseen. Luonnollisesti en hyväksynyt tilannetta vaan jätin miehen. Nyt olen itse ollut naimisissa jo kolme vuotta ja tuo mies edelleen sinkkuna, tai siis somesta päätellen hänellä vaihtuu aika tiheään kumppanit. Oli minun onni, ettei mies "kelpuuttanut" minua. Nykyinen mieheni näki ilmeisesti pintaa syvemmälle.

Minäkin olen ollut tuon ruman naisen asemassa. Mies oli vielä törkeämpi tapaus kuin ap, sillä hän valehteli että on kiinnostunut minusta vakavasti., vaikka oikeasti pelkkä seksi kiinnosti. Jätti minut ylistäen luonnettani, mutta ulkonäöstä ei sanonut mitään. Tapailun aikana oli muka-hienovaraisesti vihjaillut puutteistani, joten selvää oli että parannettavaa olisi ja paljon.

En tiedä onko löytänyt sitä etsimäänsä täydellisyyttä vierelleen mutta jos on, säälin sitä naista.

Mulla on käynyt noin KOLMEN miehen kanssa. Ja nuo miehet oli kaikki ihan hirveän näköisiä, mutta ihastuin heihin luonteen puolesta, tai siis siihen mitä esittivät olevansa. Lopulta sain ihan komean miehen. Ensimmäinen joka kiinnostui minusta aidosti, vaikka "saisi paremman".

Joo no, ei tuokaan todellakaan ollut sellainen mies, jota yleensä pidetään komistuksena. Toki näin ihastuneena hänet sellaisena, mutta aika pian ne silmät aukenivat. Jatkossa tiedän millaiset miehet kierrän kaukaa.

Vierailija
47/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä olisi tietenkin että teet selväksi, että et halua sitoutua ja varmistat että nainen myös ymmärtää tämän. Seksisuhdehan on ihan ok jos se sopii molemmille osapuolille. Toki jos haluat sen seksisuhteen niin noilla sanoilla et sitä tule saamaan. Jos menet sanomaan naiselle että hän kelpaa vain seksiin, ei hän kelpuuta sinua elämässään enää mihinkään.

Miehet on just tollasia. Aika harva nainen oikeasti haluaa pelkän seksisuhteen. Sellainen on miesten keksintö alunperin. Sitten yritetään perustella omaa toimintaa sillä että se on naisellekin ok ja samalla teeskennellään, että kuitenkin tykätään vähän toisesta. Juuri niin paljon ettei seksihanat sulkeutu. Yök.

Tämä😂 ”Tykkään susta!”

Selevä!

Vierailija
48/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pinnallinen paska

Joka ikinen YTM kaverini on sinkkuaikoinaan paneskellut rumia naisia samalla etsien kauniimpaa parisuhteeseen. Rumat naiset myös suostuvat rivompaan seksiin kuten Tuomas Enbuskekin totesi, joka seurstelee kuitenkin missin kanssa.

Eräs kaverini pani rumaa naista aina pimeässä.

Sä nyt et pane ketään. Taisit ite kuolata niitä YTMI miehiä? ;)

Vierailija
49/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa selkeästi naisensa olevan vain jokin esittelykappale muiden silmissä. Mistä vetoa, että on vielä epävarmakin luonteeltaan sekä vähemmän komea ulkonäöltään... Ei jatkoon.

Näinhän se yleensä menee. Ei komean ja itsevarman miehen tarvitse valehdella rumille naisille saadakseen edes heiltä pillua.

Vierailija
50/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista on h...ria, jotka haluavat seksisuhteen, osa taas liina rumia tai vanhoja kelvatakseen muuhun ja tyytyvät siihen mitä saavat. Tinderissäkin rumat naiset ovat innokkaimpia seksin suhteen, mitä kauniimpi nainen sitä isompi ongelma on jos mies haluaa paneskella. Äläkä änkytä, että"komean"miehen kanssa ne kauniitkin naiset haluavat paneskella, eivät halua koska kauniin naisen seksi ma on huomattavasti korkeampi kuin komeimpienkaan miesten.

Vierailija
51/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 25 v treenattu blondi ja välillä tulee noita superrumia ylimielisiä miehiä vastaan jotka viestittelee että voitais nähdä ei tarvi mitään vakavaa olla. Sillon mietin miten vääristyneesti näkevät itsensä😁😅 ja näitähän miehissä riittää.

Vierailija
52/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista on h...ria, jotka haluavat seksisuhteen, osa taas liina rumia tai vanhoja kelvatakseen muuhun ja tyytyvät siihen mitä saavat. Tinderissäkin rumat naiset ovat innokkaimpia seksin suhteen, mitä kauniimpi nainen sitä isompi ongelma on jos mies haluaa paneskella. Äläkä änkytä, että"komean"miehen kanssa ne kauniitkin naiset haluavat paneskella, eivät halua koska kauniin naisen seksi ma on huomattavasti korkeampi kuin komeimpienkaan miesten.

Ja samaan aikaan valitatte naisten nirsoudesta. Joku ei nyt täsmää...

Vierailija
53/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut naiset haluaa pelkän seksisuhteen ja mieluiten saman miehen kanssa, eikä että vaihtuu mies aina. Mutta jos kyseessä on ruma nainen, sellaista on vaikea saavuttaa. Aina tulee näitä jotka esittää olevansa tosimielellä ja nusaisun jälkeen juostaan karkuun.

Vierailija
54/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni sinun pitää kertoa totuus. Että etsit kyllä suhdetta, mutta hän ei ole ulkoisesti mielestäsi tarpeeksi miellyttävä. Luultavasti sen jälkeen ei irtoa seksiäkään, mutta ainakin olit rehellinen.

Miksi se pitäisi sanoa noin? Eikö voisi sanoa, että etsii vain seksisuhdetta? Kyllä minä rumana naisena tiedän että kukaan ei minua halua vakavaan suhteeseen, mutta seksisuhde kelpaisi minullekin.

Itse olen ihan normaalinnäköinen, kovakuntoinen mies ja kun olen ehdottanut pelkkää kevyttä tapailua, on deitti poistanut heti kättelyssä, eli minulla on homma ihan päinvastoin, että kelpaisin alkuun kyllä suhteeseen, mutta seksisuhteeseen en :D Ja koska elämäntilanteeni vuoksi en kelpaa luultavasti tutustumisen jälkeen edes parisuhteeseen, olen tuomittu inceliksi. Nämä minut poistaneet ovat olleet melko epäviehättäviä, lihavia ja rumia, joten ounastelen, että näillä(kin) naisilla taitaa olla seksiseuranhakijoita jonoksi, mutta kukaan ei heitä vakavaan suhteeseen halua.

Vierailija
55/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni sinun pitää kertoa totuus. Että etsit kyllä suhdetta, mutta hän ei ole ulkoisesti mielestäsi tarpeeksi miellyttävä. Luultavasti sen jälkeen ei irtoa seksiäkään, mutta ainakin olit rehellinen.

Miksi se pitäisi sanoa noin? Eikö voisi sanoa, että etsii vain seksisuhdetta? Kyllä minä rumana naisena tiedän että kukaan ei minua halua vakavaan suhteeseen, mutta seksisuhde kelpaisi minullekin.

Itse olen ihan normaalinnäköinen, kovakuntoinen mies ja kun olen ehdottanut pelkkää kevyttä tapailua, on deitti poistanut heti kättelyssä, eli minulla on homma ihan päinvastoin, että kelpaisin alkuun kyllä suhteeseen, mutta seksisuhteeseen en :D Ja koska elämäntilanteeni vuoksi en kelpaa luultavasti tutustumisen jälkeen edes parisuhteeseen, olen tuomittu inceliksi. Nämä minut poistaneet ovat olleet melko epäviehättäviä, lihavia ja rumia, joten ounastelen, että näillä(kin) naisilla taitaa olla seksiseuranhakijoita jonoksi, mutta kukaan ei heitä vakavaan suhteeseen halua.

Ja lisään vielä, että näiden naisten profiileissa on usein lukenut tyyliin;

"en tiedä mitä haen, katsotaan mitä tulee vastaan",

jonka minä tulkitsen seuraavasti;

"Haen lähinnä seksiseuraa, mutta tarpeeksi tasokkaan voin huolia suhteeseenkin"

Vierailija
56/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma sitä, ruma tätä... Hohhoijaa.

Entäpä jos olisi ihan vain ihminen. Ja kohdattasiiin ihminen ihmisenä, ei esineenä, rumana, hu o rana jne.

Mulle on muuten heti nono, jos mies alkaa puhua jotain tuollaista misogyniaan viittaavaa. Saa kyllä heti rukkaset.

Vierailija
57/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan valitatte naisten nirsoudesta. Joku ei nyt täsmää...

Kuinka niin? Juurihan sanoin, että kauniille naiselle miehen panohalut ovat ongelma.

Vierailija
58/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa selkeästi naisensa olevan vain jokin esittelykappale muiden silmissä. Mistä vetoa, että on vielä epävarmakin luonteeltaan sekä vähemmän komea ulkonäöltään... Ei jatkoon.

Näinhän se yleensä menee. Ei komean ja itsevarman miehen tarvitse valehdella rumille naisille saadakseen edes heiltä pillua.

Älä valehtele itsellesi:D Tottakai"komean"miehen tarvitsee valehdella. 

Vierailija
59/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 25 v treenattu blondi ja välillä tulee noita superrumia ylimielisiä miehiä vastaan jotka viestittelee että voitais nähdä ei tarvi mitään vakavaa olla. Sillon mietin miten vääristyneesti näkevät itsensä😁😅 ja näitähän miehissä riittää.

Tottakai sitä kokeillaan kepillä jäätä, kyllä joku mukaan saattaa lähteä, ei olis eka kerta. Tiedämme kyllä olevamme rumia, mutta sydän saattaa olla paikallaan ja seksitaidot kunnossa.

Vierailija
60/73 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan sieluni silmin kuvitella minkälainen "pakkaus" ap itse on! Epäilen kaljamahaa ja vähäistä älykkyysosamäärää. Taitaa olla vielä sinkkuajat alussa kun tuollaiset luulot itsestä. Toivottavasti ei tule hirveää pettymystä kun tajuaa, ettei naiset kijuen riennä apn tykö

Nyt kolahti kovaa vähemmän kauniiseen naiseen:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi