Syöttekö yksin ollessa ne jotain sellaista mitä ette kehtaisi
syödä muiden aikana tai edes kertoa oudosta syömisestä ne kellekään muille? Mä itse tykkään syödä joskus maksalaatikkoa paistetulla kananmunaa
Kommentit (49)
Käytän ketsuppia paistetun kananmunan päällä. Perhettä naurattaa vaan.
Syön pullaa yksin ollessani mutta seurassa kieltäydyn ja esitän lujaluonteista.
Haarukalla sinappisilliä suoraan purkista.
Kylmää hernekeittoa haarukalla suoraan purkista ja paljon väkevää sinappia. Nam!
Ruisleivän päälle kylmää lenkkimakkaraa. En ikinä kehtaisi ottaa töihin sellaisia voileipiä evääksi.
Kylmää einesmaksalaatikkoa suoraan paketista.
Vierailija kirjoitti:
Kylmää hernekeittoa haarukalla suoraan purkista ja paljon väkevää sinappia. Nam!
Toi on hyvää😋
Einesruoka noin yleensäkin.. Oma bravuurini on lihaperunasoselaatikko ketsupilla.
Kylmää makaronilaatikkoa suoraan paketista. Mutta vain vähän.
Joskus jää kaikki kasvikset lautaselta pois, tätä en tekisi muiden nähden
Syön kahvilautaselta, ettei tarvitse tiskata niin isoa lautasta.
Vierailija kirjoitti:
Einesruoka noin yleensäkin.. Oma bravuurini on lihaperunasoselaatikko ketsupilla.
Mulla eines lihaperunasoselaatikko puolukkahillolla.
Syön vegeä yksin. Halvat vihannekset. Lisään paljon mausteita. Joskus tulee aika hyvää. Syynä on se, että olen köyhä, ja joskus vegellä säästää. Muutoin söisin kyllä lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruisleivän päälle kylmää lenkkimakkaraa. En ikinä kehtaisi ottaa töihin sellaisia voileipiä evääksi.
En minäkään naisena toimistolle veisi mutta jos olisin raksamies niin varmaan ihan ok kaikille?
Kahvilautaselta syömisen lisäksi jätän kasvikset ja salaatin syömättä. Jos tulee syyllinen olo, otan lautaselle kokonaisen tomaatin ja kurkkupalan. Mutta en tee salaattia.
Tonnikalaa suoraan purkista, että suupielet ovat aivan öljyssä.
Syön jauhelihaa ja sipulia vähän aina raakana, kun teen jauheliharuokia. Mun miesystävä ei sitä tiedä.