Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentteja Fiat Puntosta

Vierailija
20.09.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puntolla on helppo liikkua kaupungissa, sillä sen saa tosi helposti pieneenkin parkkiin

mittarissa on 50 000 ja mitään vikoja ei ole ollut

Vierailija
2/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalikokoinen hujoppi ei tahdo mahtua ratin taakse:o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen ajaa, mahtuuko mieään, pysyykö sillä liikenteen rytmissä...niin ja kestääkö se kuinka pitkään? Eli mitkä on sen max kilometrit?

Vierailija
4/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajalla ei ole ollut kuin määräaikaishuolloissa. yllättävän tilava niin pieneksi autoksi, siihen saa mahtumaan tosi paljon tavaraa. Ketterä kaupunkiajossa, pieni parkeerattavaksi, helppo käsitellä, hyvä ajaa.

Sitten kun rahavarat sallivat, vaihdan samanlaiseen. Katsastusmies muuten sanoi, että näissä nyt ei yleensä ole ollut vikoja :-)

Vierailija
5/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakohihna paukahti kun oli ajettu 60 000 km, jäin keskustaan liikennevaloihin :(, sen pitäisi kuulemaa kestää 100 t, mutta mulla tosiaan kävi noin. Nyt se on ollut mulla viis vuotta ja ml on nyt 95 000

Yleensä joka tammikuu pakkasilla paukahtaa joku osa (no sehän on kyl jo vanha!), viimeks akun laturi. Korjauslasku 450 e :(((.

Joka vuosi mulla siinä on joku vika ollut, jostain syystä aina pakkasilla tapahtuu. Sitten sivuikkunat jäätyvät, oiskohan puhallussysteemi menny. Muuten tosi tilava sisältä ja kiihtyy ihan reippaasti, moottoritiellä painelen 120 km/h kuten muutkin.

Ajattelen kyl, et ei enää Puntoa. Seuraavaksi haluan Toyota Yariksen. Kellään kokemusta Yariksesta???