Isorintaiset?
Tuntuuko teistä siltä että miehet puhuvat kaula-aukkoon? Itseäni tuo huvittaa, mutta tuo omalla kohdallani on yleistä. Toisaalta söpön seksikästä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Varon etten puhu tisseille vaan ihmiselle. En ikinä anna itseni jäädä kiinni mistään tuijottelusta. Tuijotan silloin kun muut eivöt katso.
Huomioni ei kuitenkaan kiinnity niihin rouviin jotka mieltävöt itsensä "naisellisiksi" tai "runsaiksi" tai suorastaan "isotissisiksi" vaikks tosiasiassa ovat lähinnä ylipainoisia. Niiden hinkkien alla on yleensö roikkumaha.
Katselen mielummin kiinteitä. Solakka A on parempi kuin joku pyörykkä.
Kuinkas isotissinen itse olet kun tähän vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Varon etten puhu tisseille vaan ihmiselle. En ikinä anna itseni jäädä kiinni mistään tuijottelusta. Tuijotan silloin kun muut eivöt katso.
Huomioni ei kuitenkaan kiinnity niihin rouviin jotka mieltävöt itsensä "naisellisiksi" tai "runsaiksi" tai suorastaan "isotissisiksi" vaikks tosiasiassa ovat lähinnä ylipainoisia. Niiden hinkkien alla on yleensö roikkumaha.
Naisten nimittelijät minä kierrän kaukaa.
On se kumma, että jotkut eivät tällä saitilla pysty kirjoittamaan yhtäkään viestiä solvaamatta ja nimittelemättä muiden ulkonäköä. Se on rumempaa kuin mikään muu ihmisessä.
Mun korrekti esimies joskus jumittaa katseella ja nielaisee "klups". Täysin tahatonta selkeästi, ei ole mikään pervo vaan todella pidättyväinen. Enkä minäkään enää vuosiin pitänyt avokaulaisia paitoja enkä töissä ikinä. Joskus on joku tiukempi paita kyllä.
75G
Vaimolla on H95 ja onhan ne isot ja ihanat. Tummat isot nännipihat ja isot nännit. Olin ennen persemiehiä, mutta nuo on loistavat.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuvitellut että minulla kauniit sopusuhtaiset rinnat. Ne ovat pyoreät ja kiinteät , ei ole mitkään isot nännipihat, edellen kuin nuorella tytöllä. C tai D kupit. Eivöt siis roiuku vieläkään. En tiedä ovatko isot pienet vai keskikokoset. Mutta sama se. Eivä t roiku.
Kiva että olet itse tyytyväinen. Se on minusta ihan OK että rinnat riippuvat, varsinkin jos ovat isommat.
Vierailija kirjoitti:
Isojen rintojen näkeminen avoimesta kaula-aukosta saa miehen kuin miehen katseen hukkumaan ihanien rintojen väliin. Luonnonlaki.
Ei pidä paikkaansa. Kaikilla miehillä ei ole imetystraumaista lollofetissiä. Itseäni viehättää pienet/keskikokoiset ja terhakat rinnat paljon enemmän.
Näkisimpä uhkeita naisia useasti. Heitä, jotka uskaltavat pukeutua näyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isojen rintojen näkeminen avoimesta kaula-aukosta saa miehen kuin miehen katseen hukkumaan ihanien rintojen väliin. Luonnonlaki.
Ei pidä paikkaansa. Kaikilla miehillä ei ole imetystraumaista lollofetissiä. Itseäni viehättää pienet/keskikokoiset ja terhakat rinnat paljon enemmän.
Ei vaan sinua viehättää sen kokoiset tissit joita on yleensä lapsilla. Hyi.
Aikuisella naisella on ihan kunnolla muodostuneet kookkaat tissit.
Taas isorintaisia loukataan. Olen ylpeä omistani G-kupeistani. Ei ole selkäongelmia eikä kukaan haukkunut ole.
Käytättekö te runsaspoviset tytöt rintaliivejä rakastellessanne? Minua on aina kiihottanut rintaliivit; naisystäväni on usein minun mieliksi jättänyt liivit päälle.
Minä ainakin nautin kovasti huomattavan suurikokoisista riipppuvista rinnoistani. Tykkään ottaa tissini suuhun ja imeä nänniä vaikka suihkussa. Tai kävellä luonnon helmassa ilman rintaliivejä vaikka pelkkä verkkatakki ylävartalon peittona. Tai kun kukaan ei toivottavasti näe, juosta katseilta piilossa rinnat paljaana niin, että ne hyllyvät valtoimenaan puolelta toiselle kuin kaksi jättimäistä säkkiä täynnä maissitärkkelystä!
Tykkään myös netistä katsoa kuvia ja videoita uhkeista ja huomattavan suurikokoisista riippuvista rinnoista. Ja samalla saatan hyväillä myös omia megameijereitäni ja hihittää naisellisen kepeästi tokaisten, että voi miten suuret, suonikkaat ja hyvin riippuvaiset uhkeat utareeni ovatkaan!
Suuret rinnat kauniissa vaatteissa (miksei ilmankin) ovat todella upeita ja seksikkäitä.
Se on kivaa kun miehet katsovat. Tuijottaminen on sitten häiritsevää, vaikka pukeudunkin näyttävästi.
Olen itse hieman ujo, vaikka mielestäni rintani ovat kauniit ja koko on yli D. Toivoisin, että uskaltautuisin pukeutumaan julkisesti näyttävämmin. Ja toisaalta toivon, että uskaltautuisin pukeutumaan miehen kanssa niissä touhuissa todella rohkeasti. En vaan osaa.
Junttia, typerää ja antaa kuvan idioottimiehestä.
Kukaan oikeasti tasokas mies ei tuijota ja kuolaa avoimesti.
Käytöstavat pitää olla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Junttia, typerää ja antaa kuvan idioottimiehestä.
Kukaan oikeasti tasokas mies ei tuijota ja kuolaa avoimesti.
Käytöstavat pitää olla kuitenkin.
Olen johonkin vastaavanlaiseen keskusteluun kirjoittanut. Pidän kahden sekunnin säännön. Eli ei saa rintoihin kiinnittää huomiota liian pitkään. Katsoa toki saa, ei tuijottaa, ei kuolata. Seksin aikana voi sääntö olla toinenkin.
Kun nyt rintakeskustelu on. Minulla on isot silikonit. Ne ovat mielestäni kauniit ja tekevät minusta kokonaisuuden. Miksi suuria rintoja tulisi haukkua? Sitä en ymmärrä. Sen kyllä huomaan, että minut nähdään. Tai rintani.
Onhan isot rinnat kauniit. Niitä tuijottavat miehet ovat lähtökohtaisesti puolestaan esineellistäviä typeryksiä. En mäkään mollota miehen etumusta vaan katson silmiin kun puhun. T. Isorintainen nainen