Isorintaiset?
Tuntuuko teistä siltä että miehet puhuvat kaula-aukkoon? Itseäni tuo huvittaa, mutta tuo omalla kohdallani on yleistä. Toisaalta söpön seksikästä.
Kommentit (44)
Toki puhun aiheen vierestä tavallani, mutta naiset saisivat näyttää kaula-aukkoaan useammin.
Minulla 75G-H kokoa olevat tisut. Muuten Normaali vartalolla oleva. Huomaan tosi usein että miehet puhuvat rinnoilleni vaikken käytä niitä paljoa paljastavia asuja. Olen sinut niiden kanssa mutta tunnen mielihäpeää kun mies huomaa jääneensä jumiin rintoihini ja minäkin tiedän sen. Nuorempana oli ok mutta nyt varttuneena usein jopa häiritsee ellei mies muuten ole kiinnostava... Niin eipähän tarvi käyttää push up liivejä. Helposti varmaan saisin seuraa sillai siihen asiaan.
Kyllä olen opetellut pukeutumaan niin, että rintani näkyvät. Tarkoitan siis kaula-aukkoa. Ja kiinnittäähän tuo miesten huomion. E-kuppi itselläni.
Huomannut olen jo aikoja sitten. Varustukseni ollut iso murrosiästä lähtien. Aikuisiällä vakiintunut kokoon G. En tyrkytä niitä enkä peittelekään. Mutta tiedän, mitä mieltä niistä ollaan
Isoista tisuista tulee selkä kipuja vanhemiten ja eivät mitenkään parempia, kuin muunkaan kokoiset ja muotoiset.
Joillain on fetissejä vaikka nuolla wc pönttöjä yleisissä käymälöissä, joten kyllä noi tisut joitain kiinostaa ja joitain ei...
Minulla on isot rinnat, mutta en ole ajatellut, että niihin kiinnitetään huomiota positiivisessa mielessä, vaan vain siinä mielessä, että "onpa tuolla isot", pannaan siis vain asia merkille. Kaikkihan eivät isoista rinnoista myöskään pidä. Tilanteesta riippuen pukeudun väljästi, ettei niihin kiinnitettäisi turhaan huomiota.
Harvemmin tulee mietittyä mitä joku minulle merkityksetön mies ajattelee rinnoistani, mutta aivan äskettäin kun olin bikineissä, yksi mies katsoi niitä hypnoottisen nälkäisesti. Se suorastaan nauratti, koska aivan kuin ne olisivat hypnotisoineet hänet hetkeksi eikä hän kyennyt kätkemään reaktiota. Naisille ei tapahdu koskaan tuollaista, ei ainakaan minulle. Kaiken lisäksi tuo mies oli tuttava eli ei mikään satunnainen pervertti, vaan fiksu mies.
Isot korvaa älyn sanoo vaimoke aina minulle
Ai jaa. Meillä päin on sanonta: ”Hauiksen ympärysmitta kerrottuna ÄO:lla on vakio”
Suuririntaisten mollaamien on kyllä suosittua. Sanokaa yksikin elokuva saati tv-sarja jossa olisi isorintainen älykäs päätähti. Ei ole! A-kuppisten maailma tämä onkin? Heitä riittää julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Suuririntaisten mollaamien on kyllä suosittua. Sanokaa yksikin elokuva saati tv-sarja jossa olisi isorintainen älykäs päätähti. Ei ole! A-kuppisten maailma tämä onkin? Heitä riittää julkisuudessa.
Totta
-mrs G
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Heitän lonkalta sekä elokuvan että sarjan:
Desperado, Salma Hayek
Moderni perhe, Sofia Vergara
Äläkä vaan vastaa mitään niimutku sitä ja tätä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Heitän lonkalta sekä elokuvan että sarjan:
Desperado, Salma Hayek
Moderni perhe, Sofia Vergara
Äläkä vaan vastaa mitään niimutku sitä ja tätä...
Mikähän lista tuo on?
-mrs. G
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isot rinnat, mutta en ole ajatellut, että niihin kiinnitetään huomiota positiivisessa mielessä, vaan vain siinä mielessä, että "onpa tuolla isot", pannaan siis vain asia merkille. Kaikkihan eivät isoista rinnoista myöskään pidä. Tilanteesta riippuen pukeudun väljästi, ettei niihin kiinnitettäisi turhaan huomiota.
Minusta isoissa rinnoissa on pelkkää positiivista. Onhan ne nyt hyvän näköiset vaatteilla tai ilman. Kiinnitän huomiota isoihin rintoihin siinä missä kauniisiin kasvoihin, vaatteisiin, hiuksiin tai vaikka laukkuun. Isojen rintojen piilottaminen on kuin kantaisi Chanelin laukkua Alepan muovikassin sisällä, ettei vaan kukaan huomaisi. Toki Chanel on hyvä välillä jättää kotiin, samoin kuin olla vähemmän tissikäs toisinaan. Silti - mitään piiloteltavaahan niissä ei lähtökohtaisesti ole. Hypnotisoitunut tuijotus sen sijaan ei kuulu normaaleihin käytöstapoihin.
Isojen rintojen näkeminen avoimesta kaula-aukosta saa miehen kuin miehen katseen hukkumaan ihanien rintojen väliin. Luonnonlaki.
Suuret rinnat ovat kyllä kaunista katseltavaa ja kosketeltavaa. Niistä tulee olla ylpeä.
Rade kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta isoissa rinnoissa on pelkkää positiivista. Onhan ne nyt hyvän näköiset vaatteilla tai ilman. Kiinnitän huomiota isoihin rintoihin siinä missä kauniisiin kasvoihin, vaatteisiin, hiuksiin tai vaikka laukkuun. Isojen rintojen piilottaminen on kuin kantaisi Chanelin laukkua Alepan muovikassin sisällä, ettei vaan kukaan huomaisi. Toki Chanel on hyvä välillä jättää kotiin, samoin kuin olla vähemmän tissikäs toisinaan. Silti - mitään piiloteltavaahan niissä ei lähtökohtaisesti ole. Hypnotisoitunut tuijotus sen sijaan ei kuulu normaaleihin käytöstapoihin.
Olipa miellyttävä vertaus tuo Chanel, kiitos meidän isorintaisten puolesta. Minä pidin tuota "hypnoosia" vahinkona vain, käytöstavat hänellä kyllä hyvin hallussa. Miesten ja naisten väleissä olen huomannut sen vanhan sanonnan paikkansapitävyyden, että miehet rakastavat silmillään, kun taas naiset korvillaan. Kiitos siis kohteliaisuudesta.
Olen aina kuvitellut että minulla kauniit sopusuhtaiset rinnat. Ne ovat pyoreät ja kiinteät , ei ole mitkään isot nännipihat, edellen kuin nuorella tytöllä. C tai D kupit. Eivöt siis roiuku vieläkään. En tiedä ovatko isot pienet vai keskikokoset. Mutta sama se. Eivä t roiku.
Rinnat ovat kauniita, varsinkin isot!
Mikään ei ole kauniimpaa naisessa kuin huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat. Tai onhan leveä lantio myös kaunis. Mutta mitä suuremmat nämä feminiiniset kehon osat, sitä kauniimpi nainen!
Toisaalta saattaa näyttää siltä, kun minä kaksi metrisenä puhun jollekkin metri kuuskymppiselle. Ainakin niinä muutamina kertoina kun en katso sinne kaula-aukkoon.