Tuoksutko sinäkin hyvältä?
Minä tuoksun hyvältä, just sivelin itseni Body Shopin mangovoiteella. Ai että. Nyt tuoksun ihan tuoreelta hedelmältä.
Kommentit (14)
Kyllä. Lisäksi spermani maistuu erityisen hyvältä. Näin minulle on kerrottu.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:35"]
Kyllä. Lisäksi spermani maistuu erityisen hyvältä. Näin minulle on kerrottu.
[/quote]
Kielesikö kertoi?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:36"]
Tuoksun parsakaalilta <3
[/quote]
Mistä tiedät, ettei parsakaali tuoksu sinulta?
Jonnet pois tästä Body Shhopin mangoketjusta :)
Minä kyllä tuoksun useimmiten, mutta olenkin hoikka. Olen huomannut, että lihavat naiset harvemmin tuoksuvat kovin raikkaalle.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:32"]Minä tuoksun hyvältä, just sivelin itseni Body Shopin mangovoiteella. Ai että. Nyt tuoksun ihan tuoreelta hedelmältä.
[/quote]
Mutta onko hanuri puhdas?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:37"]
[/quote]
No sori. Sitä paitsi tämähän on mainontaa koko perkeleen ketju! Ap joku kalliolainen slangia puhuva ajatushautomo, jolla on huikeita idiksiä ja joka polkee Jopolla töihin.
Tuli juuri suihkusta, uusi shampoo ja suihkugeeli tuoksuvat ihanilta. :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:37"]
[/quote]
No sori. Sitä paitsi tämähän on mainontaa koko perkeleen ketju! Ap joku kalliolainen slangia puhuva ajatushautomo, jolla on huikeita idiksiä ja joka polkee Jopolla töihin.
[/quote]
Tuoksu sinäkin hyvältä ja on ilo polkea joka päivä töihin siitä töölönlahden ohitse ihanalta mangolta tuoksuen :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:36"]
Tuoksun parsakaalilta <3
[/quote]
Mistä tiedät, ettei parsakaali tuoksu sinulta?
[/quote]
Siitä, että tuoksuin joskus perunalta, mutta päätin vaihtaa parsakaaliin. Se on värikkäämpi.
Sain tästä inspiraation suihkauttaa hajuvettä.