Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko menneisyys lupa halveksia ihmistä loputtomiin?

Vierailija
14.05.2015 |

Kyse on mun äidistä, joka haukkuu mua sen takia koska olin lapsuudessa sijoitettuna laitoksiin. Tänään se kuuli yhestä tuntemastaan tytöstä, joka on joutunut toiseen laitokseen, jossa ei saa mitään tehdä, kun tulee sanktioo pienestäkii jutusta. Mun veli siihen tokas että pitäähän ne ongelmanuoret sellasiin paikkoihin pistää kun ei ne kouluja muuten käy. Äiti katto mua halveksivasti ja sano että eihän nuo käy laitoksestakaan.

Vittu oikeesti! Siitä, kun olin viimeisimmän kerran laitoksessa on jo 5-vuotta! Mitenkä kauan nuo aikoo siitä jankata! Aina tietyin väliajoin kun äiti ja veli on samassa paikassa ni puhuvat haukkuen ja halveksuen, haukkuvat mua siinä samalla, puhuvat niinku mä en olis kuulemassa!!! Vieläpä kun ne ei tiedä mistään laitoselämästä tai vastaavasta mitään!

Ja sit se on varmaan 2-vuoden ajan jankannu sitä että "kyllä minä olin jo sinun iässäs töissä." Joo, kun nykyään ei oo sama työtilannekaan kun sillon joskus vuonna nakkiperuna. Se ite vertaa mua itteensä. "Minä tein sitä ja tätä jo sun iässäs, mut sä et osaa koskaan tehdä mitään." Ite se kokee olevansa niin h**vetin täydellinen joka kohdassa. 

Kaikkien mun sisarusten ja JOPA siskojen lasten kuullen haukkuu ja arvostelee. Joka ikisessä asiassa. Se kuulemma hoitaa kissatkin paremmin. (Joo, ei tiiä ees kissojen oikeeta luovutusikää, kun siitäkin tuli puhetta...) Ja sit jos se joskus tulee käymään mun luona, ni jättää kaikki jälkensä siivoomatta. Keittää kahvia, ni se kahvi jää siihen keittimeen ja sit seur.kerralla valittaa ku onpa p*skaa kahvia. (Olis ed.kerralla pessyt homehtuneen keittimensä paremmin!) Ja kun mä en oo sitä kahvinkeitintä tänne ostanut, äiti sen tänne toi että voi joskus kahvilla käydä. (Onneks ei oo ihan hetkeen ainakaan tulossa..)

Tätä sotatannerta on jatkunut varmaan jo 5-vuotta, vaikka 3-vuotta oon asunut omillani. Keväällä kun tein yhteishaun, ni äiti vaan kyseli että mihinkäpä hait. Sit sanoin mihin hain, ni vastaus oli että älä ees alota sitä koulua kun et sinä kuitenkaan sitä käy. Ai jos on joskus lopettanut koulun kesken, ni se tarkoittaa sitä että niin tekee aina!

Alkaa tuntua taas siltä että ainoo vaihtoehto on laittaa välit poikki joksikii aikaa tuohon taas. Ei vaan toisaalta jaksa sitä, kun vaikka sanois että älä soita, en jaksa kuunnella v'ttuiluas, haluan olla rauhassa. Ni menee 2-3 päivää, ni äiti soittaa häkeen kun on huolissaan. Miks se on huolissaan jos se vaan haukkuu ja halveksii? Jopa käskenyt itsemurhan tekee. Miks se välittää jos sen elämän tehtävä on vaan haukkua??

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahan puhuminen tulee aina sieltä omasta huonosta olosta. Kaikille ei ole kauhalla annettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi