Palautetta lyhyille naisille!
Teette maailmastani huomattavasti miellyttävämmän paikan, kuin mitä se olisi ilman teitä! :) T: Pitkä mies
Kommentit (93)
Olisiko teidän mielestä oikein jos joku pikkuisen kouluttaisi tuota syljeskelijää, vetäisi vaikka pari avokasta päähän. En yleensä kannata väkivaltaa, mutta muutama avokas naamaa voi tehdä yllättävän hyvää ja opettaa joillekin käytöstapoja.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:25"]
Jos nyt et kuitenkaan sylkisi, sillä se henkilö jolle "kostat", ei luultavasti ole minä. Miksi haluaisit laittaa viettoman lyhyen ihmisen kärsimään jonkun random av-mamman mielipiteen takia? [/quote] No, se on jäänyt jo tavaksi. Ei olisi kannattanut haukkua. Ja voithan se olla sinäkin, ellen ole jo joskus sylkäissyt päällesi.
[/quote]
Mitä jos hankkisit itsellesi ammattiapua, niin ei tarvi syljeskellä kenenkään päälle? Selvästikään et ole terve ihminen, jos syljeskelet/provoat tällaisella asialla. Sinuakin voidaan auttaa, että pääset tuosta vihastasi eroon. Elämä on liian lyhyt vihaamiseen. Hanki vaikka joku uusi kiva harrastus!
[/quote]
Olen miettinyt että aloitan kilpajuoksun, sillä jalkani ovat niin pitkät, että nopeasti talsin voittoon. Ja haluaisitko itse kuunnella _joka_ päivä esim. Jättiläinen, hujoppi, pilvenpiirtäjä, hirvi, tuuleeko huipulla tms. Empä usko. Olen saanut kuulla sitä jo alakoulusta lähtien.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:06"]Jaa, taasko täällä on tää sama 190-senttinen nainen, joka sylkee kassajonossa lyhyempien naisten niskaan. Mene jo hoitoon! [/quote] En vieläkään kyllä ymmärrä mikä teillä oli hätänä sen kanssa, että syljen toisten niskaan. Olen perustellut kantani ja pituuteni on oikeasti 180-190 välill, mutten kerro tarkkaa tietoa ettei tutut tunnista :D [/quote] Kyllä siinä kuule pitää ihmisellä pahasti olla jotain korvien välissä vialla, kun ihmisten niskoihin kokee tarvetta sylkeä, oli motiivi mikä tahansa. Oletko jotenkin vajaa vai vaan saatanan tyhmä? [/quote] Oletko itse tyhmä, sillä olisi vain maailman kannalta parempi jos ihmiset sylkisivät toistensa päälle, koska ne eivät jää satuttamaan niinkuin sanat.
[/quote]
Onhan se aika iljettävää ja osoittaa suurta halveksintaa. Minua koulukiusattiin m.m sylkemällä päälle, ja se oli paljon ikävämpää ja satuttavampaa kuin mikään verbaalinen kiusaaminen, joka toki sekin satutti
[/quote]
No olen pahoillani tilanteestasi. Mutta en itse jaksa kuunnella jokapäiväistä vittuilua jopa sukulaisiltani kuinka hujoppi olen. Ja edelleenkin syljen niin ettei kukaan huomaa sitä, vaan teeskentelen että katto vuotaa tms :D ei tulisi mieleenikään julkisesti sylkäistä niin että joku huomaisi. Ja minusta sanat satuttavat paljon enemmän. Toki fyysinenkin (hakkaaminen) on pahaa mutta sellaiseen putää puuttua heti. Syljestä kun jää vain pieni läntti vaatteeseen tai päälakeen
[/quote]
Voi, pitkäkin nainen on näemmä suloinen. Tekisi mieli hakata ne, jotka huomauttelevat sinulle.
[/quote]
Tietenkin. Aivoista se on kiinni. Lyhyet naiset näyttävät defaulttina söpöiltä ja suloisilta, mutta eivät välttämättä ole sitä oikeasti, kun taas joku pitkä nainen saattaa olla tosi herkkä sisältä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:35"]
Ihan uskomaton meininki tällä palstalla. Joka asiasta saa sodan aikaseksi.
[/quote]
Ei liity sinänsä palstaan vaan ämmien keskinäiseen vihanpitoon. Ihmettelevät vielä miksi miehet jyräävät. :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:25"] Jos nyt et kuitenkaan sylkisi, sillä se henkilö jolle "kostat", ei luultavasti ole minä. Miksi haluaisit laittaa viettoman lyhyen ihmisen kärsimään jonkun random av-mamman mielipiteen takia? [/quote] No, se on jäänyt jo tavaksi. Ei olisi kannattanut haukkua. Ja voithan se olla sinäkin, ellen ole jo joskus sylkäissyt päällesi. [/quote] Mitä jos hankkisit itsellesi ammattiapua, niin ei tarvi syljeskellä kenenkään päälle? Selvästikään et ole terve ihminen, jos syljeskelet/provoat tällaisella asialla. Sinuakin voidaan auttaa, että pääset tuosta vihastasi eroon. Elämä on liian lyhyt vihaamiseen. Hanki vaikka joku uusi kiva harrastus! [/quote] Olen miettinyt että aloitan kilpajuoksun, sillä jalkani ovat niin pitkät, että nopeasti talsin voittoon. Ja haluaisitko itse kuunnella _joka_ päivä esim. Jättiläinen, hujoppi, pilvenpiirtäjä, hirvi, tuuleeko huipulla tms. Empä usko. Olen saanut kuulla sitä jo alakoulusta lähtien.
[/quote]
Ootko Henna?
Ei ole todellista.. Juuri tänään mietin, että teenkö aloituksen siitä häiritseekö, kun lyhyt ihminen pyytää apua esim. Kaupassa. En ole kääpiö, mutta monesti jos ylähyllyn tuotteet eivät ole ihan reunalla, en niihin ylety. Tällöin tulee hetki kun joudun odottamaan ja kysyn ystävällisesti joltain toiselta asiakkaalta (pidemmältä) apua, jos ei oma mies tai tuttu ole mukana. En koe itse tätä kyllä nolona, enkä koskaan ole jäänyt ilman apua. Olen kai sitten törmännyt vain mukaviin ihmisiin :)
[/quote]
Ootko Henna?
[/quote]
En ole Henna, enkä edes tiedä kuka hän on , koska ei ole koskaan kiinnostanut avata häneen liittyviä haukkumisketjuja. Siinäkin näkee kaltaistesi sisäisen kauneuden
Siis miettikää tällainen keskustelu jossa miehet arvostelisivat toisiaan. Esim joku nainen aloittaisi keskustelun, että hänestä ruskeasilmäiset miehet ovat ihania. Sitten muutama ruskeasilmäinen mies kiittäisi, kohta joku vihreäsilmäinen tulisi ketjuun kitisemään ja paljastaisi myöhemmin ketjussa tunkevansa tupakannatsoja nakkikiskajonossa ruskeasilmäisten takataskuihin kun hän ei voi olla samanlainen suklaasilmä tai nappisilmä kuin nuo ruskeasilmäiset. Tätä kummallista vihaa ei tyynnyttäisi edes se, että ketjussa joku nainen kehuisi pitävänsä erityisesti juuri vihreistä silmistä jne.
Jotenkin vaikea kuvitella tuollainen ketju jossa miehet mesoaisivat tällaisista asioista. Enemmänkin miehetkin keskittyvät naisten ulkonäön ruotimiseen kuin toistensa ulkonäön haukkumiseen.
T: 38
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:54"]
Siis miettikää tällainen keskustelu jossa miehet arvostelisivat toisiaan. Esim joku nainen aloittaisi keskustelun, että hänestä ruskeasilmäiset miehet ovat ihania. Sitten muutama ruskeasilmäinen mies kiittäisi, kohta joku vihreäsilmäinen tulisi ketjuun kitisemään ja paljastaisi myöhemmin ketjussa tunkevansa tupakannatsoja nakkikiskajonossa ruskeasilmäisten takataskuihin kun hän ei voi olla samanlainen suklaasilmä tai nappisilmä kuin nuo ruskeasilmäiset. Tätä kummallista vihaa ei tyynnyttäisi edes se, että ketjussa joku nainen kehuisi pitävänsä erityisesti juuri vihreistä silmistä jne.
Jotenkin vaikea kuvitella tuollainen ketju jossa miehet mesoaisivat tällaisista asioista. Enemmänkin miehetkin keskittyvät naisten ulkonäön ruotimiseen kuin toistensa ulkonäön haukkumiseen.
[/quote]
Tajusitko itse vasta äsken, että urokset ovat henkisesti(kin) valovuoden edellä narttuja?
[/quote]On tässä sellainen ero, että jos joku mies syljeskelee tai tunkee natsoja taskuun, niin voi olla pää kipeä kun ottaa pari nyrkin iskua naamaansa, kun muutaman kerran saa kunnolla turpaansa, niin moni mies on kummasti rauhoittuu.
Tälläisten sekopää naisten ongelma on siinä, että heitä ei kukaan pistä ruotuun niinkuin miehet laitetaan.
Kiitos palautteesta.
Minä olen 160 cm pitkä ja viimeksi kaupassa ollessani en ylettynyt haluamaan näkkileipäpakettiin ylimmällä hyllyllä. Katselin hetken josko lähistöllä olisi ollut joku merkittävästi pidempi tyyppi jolta pyytää apua, mutta sitten ärsyynnyin koko ongelmaan ja mietin mitä voisin tehdä. Irroitin alemmalta hyllyltä tuotejonojen välisen pitkän muovikaistan ja sen avulla tökin sen saamarin näkkileipäpaketin hyllyn reunalle josta varvistaen yletyin sen nappaamaan. Sitten tietty asettelin muovikaistan nätisti takaisin paikoilleen ja jatkoin eteenpäin. Hahaa!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:59"]
[/quote]On tässä sellainen ero, että jos joku mies syljeskelee tai tunkee natsoja taskuun, niin voi olla pää kipeä kun ottaa pari nyrkin iskua naamaansa, kun muutaman kerran saa kunnolla turpaansa, niin moni mies on kummasti rauhoittuu.
Tälläisten sekopää naisten ongelma on siinä, että heitä ei kukaan pistä ruotuun niinkuin miehet laitetaan.
[/quote]
Naisten ongelma ylipäänsä on sekopäisyys.
Olen joutunut tekemään samaa ja improvisoimaan, kun ketään ei ole ollut paikalla. T:51
[/quote]
Etkö pidä naisia tarpeeksi älykkäinä olentoina analysoimaan itse käytöstään vai mistä moinen ohjailun tarve? Et kai vaan ole niitä feministejä?
Jos nyt ihan vakavissaan puhuttaan, niin en halua että koko naissukupuoli leimataan sekoipäiseksi ja häiriintyneeksi yhden yksittäisen niskaan syljeskelijän takia. Kyllähän tuolla aikaisemmalla sivulla usemapikin käski hänen hakea itselleen apua tms. Vaikka toki tiedän, että provojen kanssa on turha yrittää asiallisesti keskustella, varsinkaan yöaikaan.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:05"]Jos nyt ihan vakavissaan puhuttaan, niin en halua että koko naissukupuoli leimataan sekoipäiseksi ja häiriintyneeksi yhden yksittäisen niskaan syljeskelijän takia. Kyllähän tuolla aikaisemmalla sivulla usemapikin käski hänen hakea itselleen apua tms. Vaikka toki tiedän, että provojen kanssa on turha yrittää asiallisesti keskustella, varsinkaan yöaikaan.
[/quote]
Sylkeminen on vain niin rentouttavaa. Et voi käsittää ennen kuin kokeilet.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:05"]Jos nyt ihan vakavissaan puhuttaan, niin en halua että koko naissukupuoli leimataan sekoipäiseksi ja häiriintyneeksi yhden yksittäisen niskaan syljeskelijän takia. Kyllähän tuolla aikaisemmalla sivulla usemapikin käski hänen hakea itselleen apua tms. Vaikka toki tiedän, että provojen kanssa on turha yrittää asiallisesti keskustella, varsinkaan yöaikaan.
[/quote]
Toisia leimaavat ihmiset ovat typeriä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 02:05"]
Jos nyt ihan vakavissaan puhuttaan, niin en halua että koko naissukupuoli leimataan sekoipäiseksi ja häiriintyneeksi yhden yksittäisen niskaan syljeskelijän takia. Kyllähän tuolla aikaisemmalla sivulla usemapikin käski hänen hakea itselleen apua tms. Vaikka toki tiedän, että provojen kanssa on turha yrittää asiallisesti keskustella, varsinkaan yöaikaan.
[/quote]
Jos joku on sekopää niin sinä! Luitko aloitusviestiä? Pysy aiheessa, tai poistu ketjusta kaista.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:28"]
Ihmetyttää tämä naistenvälinen epäsolidaarisuus mitä täälläkin koko ajan näkee! Kukaan meistä ei ole pituuttaan tai sukupuoltaan valinnut. Naisiin kohdistuu muutenkin niin käsittämättömät ulkonäköoletukset, että mitä jos vaan pidettäisin yhteistä rintamaa, eikö?
Ja itse olen 152 cm pitkä, ja negatiivisia kommentteja on tullut lähinnä toisilta naisilta.
[/quote]
Mihin tarvitset yhteistä rintamaa? Oletko liian heikko pärjätäksesi yksin femakko?