Palautetta lyhyille naisille!
Teette maailmastani huomattavasti miellyttävämmän paikan, kuin mitä se olisi ilman teitä! :) T: Pitkä mies
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:06"]Jaa, taasko täällä on tää sama 190-senttinen nainen, joka sylkee kassajonossa lyhyempien naisten niskaan. Mene jo hoitoon!
[/quote]
En vieläkään kyllä ymmärrä mikä teillä oli hätänä sen kanssa, että syljen toisten niskaan. Olen perustellut kantani ja pituuteni on oikeasti 180-190 välill, mutten kerro tarkkaa tietoa ettei tutut tunnista :D
[/quote]
Kyllä siinä kuule pitää ihmisellä pahasti olla jotain korvien välissä vialla, kun ihmisten niskoihin kokee tarvetta sylkeä, oli motiivi mikä tahansa. Oletko jotenkin vajaa vai vaan saatanan tyhmä?
[/quote]
Oletko itse tyhmä, sillä olisi vain maailman kannalta parempi jos ihmiset sylkisivät toistensa päälle, koska ne eivät jää satuttamaan niinkuin sanat.
[/quote]
Mitäs helvettiä? Menes jo jättiläinen nukkumaan.... :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:06"]Jaa, taasko täällä on tää sama 190-senttinen nainen, joka sylkee kassajonossa lyhyempien naisten niskaan. Mene jo hoitoon!
[/quote]
En vieläkään kyllä ymmärrä mikä teillä oli hätänä sen kanssa, että syljen toisten niskaan. Olen perustellut kantani ja pituuteni on oikeasti 180-190 välill, mutten kerro tarkkaa tietoa ettei tutut tunnista :D
[/quote]
Kyllä siinä kuule pitää ihmisellä pahasti olla jotain korvien välissä vialla, kun ihmisten niskoihin kokee tarvetta sylkeä, oli motiivi mikä tahansa. Oletko jotenkin vajaa vai vaan saatanan tyhmä?
[/quote]
Oletko itse tyhmä, sillä olisi vain maailman kannalta parempi jos ihmiset sylkisivät toistensa päälle, koska ne eivät jää satuttamaan niinkuin sanat.
[/quote]
[/quote]
huoh. On se näköjään sinunlaisten taaperoiden vaikea ymmärtää, että teidänlaistenne kommentit satuttavat pitkiä ihmisiä. Haukutaan jättilaisiksi tms. Tule sylkemään päälleni, jos uskalla. Ainiin et yltä :) onneksi pystyn kostamaan tämän kassajonossa huomenna.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:06"]Jaa, taasko täällä on tää sama 190-senttinen nainen, joka sylkee kassajonossa lyhyempien naisten niskaan. Mene jo hoitoon! [/quote] En vieläkään kyllä ymmärrä mikä teillä oli hätänä sen kanssa, että syljen toisten niskaan. Olen perustellut kantani ja pituuteni on oikeasti 180-190 välill, mutten kerro tarkkaa tietoa ettei tutut tunnista :D [/quote] Kyllä siinä kuule pitää ihmisellä pahasti olla jotain korvien välissä vialla, kun ihmisten niskoihin kokee tarvetta sylkeä, oli motiivi mikä tahansa. Oletko jotenkin vajaa vai vaan saatanan tyhmä? [/quote] Oletko itse tyhmä, sillä olisi vain maailman kannalta parempi jos ihmiset sylkisivät toistensa päälle, koska ne eivät jää satuttamaan niinkuin sanat.
[/quote]
Onhan se aika iljettävää ja osoittaa suurta halveksintaa. Minua koulukiusattiin m.m sylkemällä päälle, ja se oli paljon ikävämpää ja satuttavampaa kuin mikään verbaalinen kiusaaminen, joka toki sekin satutti
Haluaisin nuuhkia ja nuolla lyhyiden naisten pyllyreikiä päivät pitkät. :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:06"]Jaa, taasko täällä on tää sama 190-senttinen nainen, joka sylkee kassajonossa lyhyempien naisten niskaan. Mene jo hoitoon!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
huoh. On se näköjään sinunlaisten taaperoiden vaikea ymmärtää, että teidänlaistenne kommentit satuttavat pitkiä ihmisiä. Haukutaan jättilaisiksi tms. Tule sylkemään päälleni, jos uskalla. Ainiin et yltä :) onneksi pystyn kostamaan tämän kassajonossa huomenna.
[/quote]
Jos nyt et kuitenkaan sylkisi, sillä se henkilö jolle "kostat", ei luultavasti ole minä. Miksi haluaisit laittaa viettoman lyhyen ihmisen kärsimään jonkun random av-mamman mielipiteen takia?
Miksi naistenkin keskipituus kasvaa vaikka lisääntymisessä suositaan lyhyitä naisia?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:08"]Pienirintaiset ja pienet naisethan on syötävän sulosia. Tekisi aina mieli halia ja paijata. Mutta enhän heille kelpaa kun olen vain 175cm pitkä mies. Järjestään haluavat tuollaisen hongankolistajan.
[/quote]
Jaa no minä haluan 180-senttisen miehen. Ehkä voisin vähän lyhyemmästäkin kiinnostua (siis pari senttiä), mutta mitään 190 cm pitkää en haluaisi. En tunne vetoa hongankolistajiin. Joten mene muuall mussuttamaan yleistyspaskaasi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:06"]Jaa, taasko täällä on tää sama 190-senttinen nainen, joka sylkee kassajonossa lyhyempien naisten niskaan. Mene jo hoitoon! [/quote] En vieläkään kyllä ymmärrä mikä teillä oli hätänä sen kanssa, että syljen toisten niskaan. Olen perustellut kantani ja pituuteni on oikeasti 180-190 välill, mutten kerro tarkkaa tietoa ettei tutut tunnista :D [/quote] Kyllä siinä kuule pitää ihmisellä pahasti olla jotain korvien välissä vialla, kun ihmisten niskoihin kokee tarvetta sylkeä, oli motiivi mikä tahansa. Oletko jotenkin vajaa vai vaan saatanan tyhmä? [/quote] Oletko itse tyhmä, sillä olisi vain maailman kannalta parempi jos ihmiset sylkisivät toistensa päälle, koska ne eivät jää satuttamaan niinkuin sanat.
[/quote]
Onhan se aika iljettävää ja osoittaa suurta halveksintaa. Minua koulukiusattiin m.m sylkemällä päälle, ja se oli paljon ikävämpää ja satuttavampaa kuin mikään verbaalinen kiusaaminen, joka toki sekin satutti
[/quote]
No olen pahoillani tilanteestasi. Mutta en itse jaksa kuunnella jokapäiväistä vittuilua jopa sukulaisiltani kuinka hujoppi olen. Ja edelleenkin syljen niin ettei kukaan huomaa sitä, vaan teeskentelen että katto vuotaa tms :D ei tulisi mieleenikään julkisesti sylkäistä niin että joku huomaisi. Ja minusta sanat satuttavat paljon enemmän. Toki fyysinenkin (hakkaaminen) on pahaa mutta sellaiseen putää puuttua heti. Syljestä kun jää vain pieni läntti vaatteeseen tai päälakeen
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:21"]Miksi naistenkin keskipituus kasvaa vaikka lisääntymisessä suositaan lyhyitä naisia?
[/quote]
Koska kaikki eivät saa lyhyttä ja miehille kuka tahansa nainen kelpaa jos ei juuri sitä ihannetta löydy.
Masentaa :( Tahtoisin olla lyhyt.
t. 169
Jos nyt et kuitenkaan sylkisi, sillä se henkilö jolle "kostat", ei luultavasti ole minä. Miksi haluaisit laittaa viettoman lyhyen ihmisen kärsimään jonkun random av-mamman mielipiteen takia?
[/quote]
No, se on jäänyt jo tavaksi. Ei olisi kannattanut haukkua. Ja voithan se olla sinäkin, ellen ole jo joskus sylkäissyt päällesi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:14"]
[/quote]
[/quote]
No olen pahoillani tilanteestasi. Mutta en itse jaksa kuunnella jokapäiväistä vittuilua jopa sukulaisiltani kuinka hujoppi olen. Ja edelleenkin syljen niin ettei kukaan huomaa sitä, vaan teeskentelen että katto vuotaa tms :D ei tulisi mieleenikään julkisesti sylkäistä niin että joku huomaisi. Ja minusta sanat satuttavat paljon enemmän. Toki fyysinenkin (hakkaaminen) on pahaa mutta sellaiseen putää puuttua heti. Syljestä kun jää vain pieni läntti vaatteeseen tai päälakeen
[/quote]
Voi, pitkäkin nainen on näemmä suloinen. Tekisi mieli hakata ne, jotka huomauttelevat sinulle.
Ihmetyttää tämä naistenvälinen epäsolidaarisuus mitä täälläkin koko ajan näkee! Kukaan meistä ei ole pituuttaan tai sukupuoltaan valinnut. Naisiin kohdistuu muutenkin niin käsittämättömät ulkonäköoletukset, että mitä jos vaan pidettäisin yhteistä rintamaa, eikö?
Ja itse olen 152 cm pitkä, ja negatiivisia kommentteja on tullut lähinnä toisilta naisilta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:25"]Jos nyt et kuitenkaan sylkisi, sillä se henkilö jolle "kostat", ei luultavasti ole minä. Miksi haluaisit laittaa viettoman lyhyen ihmisen kärsimään jonkun random av-mamman mielipiteen takia?
[/quote]
No, se on jäänyt jo tavaksi. Ei olisi kannattanut haukkua. Ja voithan se olla sinäkin, ellen ole jo joskus sylkäissyt päällesi.
[/quote]
Täällä kitiset, että sinua kiusataan pituutesi takia, mutta oletko koskaan miettinyt käytöstäsi? Ehkä ihmiset kiusaavat sinua, koska käyttäydyt kuin kusipää ja syljeskelet viattomien ihmisten päälle.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:25"]
Jos nyt et kuitenkaan sylkisi, sillä se henkilö jolle "kostat", ei luultavasti ole minä. Miksi haluaisit laittaa viettoman lyhyen ihmisen kärsimään jonkun random av-mamman mielipiteen takia? [/quote] No, se on jäänyt jo tavaksi. Ei olisi kannattanut haukkua. Ja voithan se olla sinäkin, ellen ole jo joskus sylkäissyt päällesi.
[/quote]
Mitä jos hankkisit itsellesi ammattiapua, niin ei tarvi syljeskellä kenenkään päälle? Selvästikään et ole terve ihminen, jos syljeskelet/provoat tällaisella asialla. Sinuakin voidaan auttaa, että pääset tuosta vihastasi eroon. Elämä on liian lyhyt vihaamiseen. Hanki vaikka joku uusi kiva harrastus!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:28"]Ihmetyttää tämä naistenvälinen epäsolidaarisuus mitä täälläkin koko ajan näkee! Kukaan meistä ei ole pituuttaan tai sukupuoltaan valinnut. Naisiin kohdistuu muutenkin niin käsittämättömät ulkonäköoletukset, että mitä jos vaan pidettäisin yhteistä rintamaa, eikö?
Ja itse olen 152 cm pitkä, ja negatiivisia kommentteja on tullut lähinnä toisilta naisilta.
[/quote]
En usko että tämä tulisi koskaan toimimaan.. parasta vain muodostaa pitkien ja lyhyiden naisten armeijat ja katsoa kummat voittaa!
Vasta tällä palstalla opin, että on mahdollista vihata toista ihmistä vain tämän pituuden vuoksi. Siis mitä ihmettä tällaisten ihmisten päässä liikkuu? Ihan kuin kukaan ilkeyttään olisi jonkin mittainen.
Niskaan sylkijä: mene hoitoon, olet sairas.
Ihan uskomaton meininki tällä palstalla. Joka asiasta saa sodan aikaseksi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:06"]Jaa, taasko täällä on tää sama 190-senttinen nainen, joka sylkee kassajonossa lyhyempien naisten niskaan. Mene jo hoitoon!
[/quote]
[/quote]
[/quote]