Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastaako kukaan muu raivohiihtäjien provosointia?

Vierailija
16.01.2022 |

Itse siirrän aina latujen ajaksi lenkkireittini läheiselle pururadalle, jonne on ladut vedettynä. Kävelen aina keskellä pururataa ja odotan, että joku alkaisi aukomaan päätään. Sitten tilaisuuden koittaessa lopetan pään aukomisen. Yksinkertaista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kerro vielä että miksi haluat nähdä kaiken tuon vaivan?

Vierailija
2/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset mahtuu kyllä hiihtämään ja kävelemään samalla pururadalla. Ihme kiihkoilua.

Vierailija
4/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, provosoin hiihtäjiä toistuvasti. On huvittavaa katsella ja kuunnella niiden raivoamista.

Vierailija
5/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alkoi vuonna 1993, kun olin 8-vuotias ja kävellessäni samaisella pururadalla, tuli raivohiihtäjä takanta ja löi minua sauvalla olkapäähän. Nyt aikuisena jokainen raivohiihtäjä saa tuta kostoni vimman. Ap

Vierailija
6/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan alkanut raivoamaan. Jotku hieman mulkoilevat vaan.

Vierailija
7/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alkoi vuonna 1993, kun olin 8-vuotias ja kävellessäni samaisella pururadalla, tuli raivohiihtäjä takanta ja löi minua sauvalla olkapäähän. Nyt aikuisena jokainen raivohiihtäjä saa tuta kostoni vimman. Ap

Hei kiitos vastauksesta. Ymmärrän kyllä kantasi nyt. Harmi että tuo tapahtui ja olet joutunut vääryyden uhriksi nuorena. Toisaalta harmi että huono tunne siirtyy nyt niihin, jotka eivät liity asiaan.

Vierailija
8/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin mökillä hiihtolatu osin järven jäälle ja osin rantametsikköön. Yhtenä aamuna hiihtohaalarimies tuli mökkirantaan valittamaan, kun latua ei oltu aukaistu lumisateen jälkeen. Sanottiin että pojanpoika käy hiihtämässä ladun auki, kunhan on syönyt aamupuuron.

Vierailija
9/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan tuollaisista kuvan ja laitan paikalliseen fb ryhmään. Voidaan me sääntöjä noudattavat yhdessä nauraa ap:n kaltaisille. Ap on siis yhtä tyhmä kuin urheilu ja jalkapallokentillä mopoilla ajavat, täysin vastaavaa touhua.

En ala raivoamaan tai mitään sellaista.

Vierailija
10/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan tuollaisista kuvan ja laitan paikalliseen fb ryhmään. Voidaan me sääntöjä noudattavat yhdessä nauraa ap:n kaltaisille. Ap on siis yhtä tyhmä kuin urheilu ja jalkapallokentillä mopoilla ajavat, täysin vastaavaa touhua.

En ala raivoamaan tai mitään sellaista.

Höpö höpö. On "hieman" eri asia tuhota mopolla urheilukenttää kuin kävellä tuhoamatta latupohjaa.

Vierailija
11/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen opettanut koirani paskantamaan latu-uriin.

Vierailija
12/12 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen opettanut koirani paskantamaan latu-uriin.

Tästä otan kopin ja tästä lähtien nappaan kissanhiekkalaatikosta jöötit talteen ja istutan ne latu-uriin.