Miten vuoden piti alkaa ja miten se alkoi
Mun piti alkaa tehdä kiinnostavia asioita, käydä päivittäin ulkona, treenata 3+ kertaa viikossa kotona, jotenkin singahtaa ulos maailmaan .. koska olen työttömänä kotona ja olin jo kyllästynyt kotoiluun.
Todellisuudessa minulla on ollut uudenvuoden aatosta lähtien bakteeritulehdus, johon antibioottikuuri. Olen jaksanut käydä vain kaupassa pari kertaa. Nukun. En jaksa edes suunnitella elämää. Olen elänyt vain niitä hetkiä odottaen kun otan lääkkeen ja milloin saan syödä taas.
Kommentit (14)
Flunssa on vaivannut, mikä on väsyttänyt ja tehnyt olon saamattomaksi. Lisäksi liukastuin pihalla ja mursin varmaan kylkiluuni, kun on ollut niin kipeä jo kaksi viikkoa. Tästä ei pääse kuin parempaan suuntaan.
Miksi on niin suuri poikkeama siinä miten suunnittelee käyttäytyvänsä ja miten oikeasti käyttäytyy?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin suuri poikkeama siinä miten suunnittelee käyttäytyvänsä ja miten oikeasti käyttäytyy?
Koska sairaana ei voi jumpata?
Piti pysyä pois AV:lta mutta olen ollut enemmän kuin koskaan.
Joogaa kotona: ihanaa!
tanssi kotona: ihanaa!
kirjoita, maalaa, ompele, kokkaile kotona: ihanaa!
Musaa kotona: ihanaa!
Ah, Kotoilu!
Jokainen päivä on uusi alku. Itsellä oli monta päivää paha migreenikohtaus, joka piti sängyn pohjalla, mutta nyt taas jatketaan tsemppaamista ja lähdetään uudestaan tavoitteita kohti.
Vierailija kirjoitti:
Joogaa kotona: ihanaa!
tanssi kotona: ihanaa!
kirjoita, maalaa, ompele, kokkaile kotona: ihanaa!
Musaa kotona: ihanaa!
Ah, Kotoilu!
Mitä tarkoitat?
Piti paastota - röyh! 🥴🥓🍟🍕🍔🌭🍰🍬🍫🍩🍻
Hei ap, melkein sama tarina täällä. Piti alkaa uuden vuoden jälkeen ulkoilla, syödä terveellisesti, alkaa tehdä muutakin kuin somen selaamista ja Netflixin katsomista. Sairastuin kuitenkin heti ja vasta tänään on eka terveentuntuinen päivä. Olen pari viikkoa maannut sängyssä ja sohvalla vuoronperään, nukkunut huonosti tai liikaa, ollut kokonaan syömättä huonovointisuuden vuoksi tai sitten tilannut tyyliin hampurilaisen kotiin tai syönyt muroja kun en ole jaksanut valmistaa itse mitään. En ole myöskään liikkunut kuin roskakatokselle kerran koko aikana.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, melkein sama tarina täällä. Piti alkaa uuden vuoden jälkeen ulkoilla, syödä terveellisesti, alkaa tehdä muutakin kuin somen selaamista ja Netflixin katsomista. Sairastuin kuitenkin heti ja vasta tänään on eka terveentuntuinen päivä. Olen pari viikkoa maannut sängyssä ja sohvalla vuoronperään, nukkunut huonosti tai liikaa, ollut kokonaan syömättä huonovointisuuden vuoksi tai sitten tilannut tyyliin hampurilaisen kotiin tai syönyt muroja kun en ole jaksanut valmistaa itse mitään. En ole myöskään liikkunut kuin roskakatokselle kerran koko aikana.
Hyvä kun alat parantua. Minä vielä toivun, uuvuttaa. Helmikuu on uusi tammikuu!
Ap
Nauran kun muiden liikuntainnostus kesti kaksi viikkoa.
Tipattomasti... Kippis! 🥴🍾