Teininä kävin alasti isän kanssa saunassa
Eikä siinä ikinä mikään tuntunut kummalliselta. Tuli vaan mieleen, kun luin vauva-palstaa ja tajusin, ettei nykypäivänä varmaan edes saisi.
Kommentit (40)
Et käynyt. Olet iltarunkulla ja haaveilet insestisistä saunapanoista.
Ok. Mä taas järkytyin elimistä jo pikkulapsena ja se kauhea kuumuus saunassa.
Meillä myös.samoin omat lapset käyvät satunnaisesti vanhempien kanssa saunassa ja alasti. Ei minusta mitään outoa.
Ja olet miespuolinen?
Kyllä kävin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Et käynyt. Olet iltarunkulla ja haaveilet insestisistä saunapanoista.
Kävin. Joulusaunassa, eräreissuilla ja mökillä. Meidän perheessä oli ihan normaalia, että koko perhe meni yhdessä alasti saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös.samoin omat lapset käyvät satunnaisesti vanhempien kanssa saunassa ja alasti. Ei minusta mitään outoa.
Mikä tarve sinulla on nähdä teinisi nakkeina?
Vierailija kirjoitti:
Ja olet miespuolinen?
Kyllä kävin minäkin.
Olen naispuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Teidän suvussa serkusavioliitotkin on varmaan ihan normaaleja.
Minä käyn mieheni kanssa saunassa, mutta meillä on aina uimapuvut päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullako on aina tarve nähdä se ihminen nakkena, jonka kanssa menet saunaan?
Kyllä me käydään koko perhe yhtä aikaa saunassa, vaikka perheeseen kuuluu myös teinejä. Aina on käyty, eikä se ole ketään häirinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa ei suhtauduttu suvun teineihin seksuaalisesti. Ehkä siksi oli mahdollista olla alasti saunassa kaikkien samaan aikaan. Nykyaikana aikuiset seksualisoi kaiken omassa päässään ja siksi on teineillä on hankalaa.
Ei tietenkään ole mikään tarve nähdä ketään alasti, mutta saunominen on meidän suvussa ihan normaalia hommaa oman perheen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me käydään koko perhe yhtä aikaa saunassa, vaikka perheeseen kuuluu myös teinejä. Aina on käyty, eikä se ole ketään häirinnyt.
Onko teineiltä kysytty häiritseekö asia? Annettu vaihtoehto olla näkemättä vanhempiaan alastomina/olla näyttäytymättä vanhemmilleen alastomina?
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn mieheni kanssa saunassa, mutta meillä on aina uimapuvut päällä.
t. palstan täyspäiväinen ilmiantaja
Itse käyn suihkussa uimahousut jalassa, että en järkyttyisi elimestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä serkumpaa sitä herkumpaa. Insestiperheet ovat kuvottavan yleisiä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän. Nakkeja meillä on jääkaapissa välillä.
Mikään laki ei kiellä.