Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit ovat ravintolisiä ja lisävitamiineja vastaan, mutta apteekit myyvät niitä kuitenkin reseptivapaana?

Vierailija
16.01.2022 |

Onko raha sittenkin tärkeämpi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä syönyt paljon suositusta isompaa määrää d-vitamiinia ja ihan lääkärin määräyksestä. Myös lisärautaa söin jonkin aikaa ja sekin niin että lääkäri käski. Ja ihan perus apteekin tuotteet oli, eivät suositelleet mitään tiettyä. 

Vierailija
42/45 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa myydään myös tuotteita, joilla voi normaalin ravinnon korvata kokonaan ja jopa lääkärin määräyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiineja syövät lähinnä he, jotka ovat muutenkin terveydestään kiinnostuneita. He syövät vitamiineja yleensä ihan turhaan. Tulee kallista pissaa.

D-vitamiini on asia erikseen. Sitä ei useimmat saa ravinnosta riittävästi, eikä talvella sitä tule edes auringosta. Sitä suositellaan kaikille, mutta jotain C-vitamiinia hyvin harva tarvitsee purkista.

Vierailija
44/45 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pahat polvikivut ja lääkärit ei antanut muuta apua kuin kipulääkkeitä kunnes loppui niidenkin antaminen etten vaan jää koukkuun. Rupesin käyttämään Tens laitetta polveen. Rupesin myös syömään erilaisia lisäravinteita kuten muun muassa inkivääriä. Polvi ei ole enää yhtään kipeä ja ansio siitä ei kuulu lääkärikunnalle.

Annas kun arvaa, fyssari oli antanut kotiharjoituksia joita kerran kokeilit ja totesit toimimattomaksi. Sitten kun särkylääkkeet evättiin niin aloit viimein kuntouttamaan polvea ja kas kumma, sehän auttoi.

Vierailija
45/45 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin magneettikuvauksessa polvessa kierukan repeämä.  En pystynyt kunnolla laskeutumaan portaita ja kävely oli hankalaa.  Jäin leikkausjonoon melkein vuodeksi.  Aloitin syömään kahta eri hainevärusto valmistetta.  Toisessa oli vihersimpukkaa, toinen oli norjalainen postimyyntituote.  

Leikkausajan lähestyessä rupesin kummastelemaan, kun polvi ei enää vaivannutkaan.  Aloin epäröidä koko leikkausta, lopulta peruin.  Nyt on kulunut 5 vuotta eikä liikkumisen kanssa ole ollut enää mitään ongelmia. Polvi on kuin nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan