N 35-40, M yli 50, mitä ajattelet
Kommentit (30)
Mies parhaassa iässä! ottaisin heti!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:21"]
En
[/quote]
miks?!
Ni jos on 40, niin eihän tuo nyt ole kuin 10vuotta välissä. Ottaisitko 20-vuotiaana 30-vuotiaan miehen? Mielestäni sama asia.
Itseäni on viime aikoina viehättäneet enemmän nuoremmat miehet (kuitenkin yli 30v), ikää nyt 38, mutta eipä tuo haittais jos tulisi 10v vanhempi vastaan. Ehkä se 10 vuotta voisi olla hyvä raja, eli oma ikä +-10v.
No en hitossa kun ton ikäisenä saan vielä kolmikymppisen miehenkin!
Ajattelen, että toivottavasti eivät enää lisäänny.
Äkkiä naimisiin ilman avioehtoa (jos varakas), siinä tapauksessa kyllä. Muuten ei.
Siis miksi pitää aina jankuttaa näistä ikäeroista?? Ettekö muuta keksi voi helvetti! Eihän sitä nyt tarvitse kuin katsoa ympärilleen (okei, ei nyt ehkä kadulla kun ihmisillä ei ole ikäkylttejä kaulassa, mutta naistelehdissä, kirjallisuudessa etc) niin päivänselvää on, että näitä pareja syntyy koko ajan.
Siinä on sinulle tutkimustulos. Se, mitä asiasta ajatellaan on vitun helkkarin yhdentekevää, vai mitä sinä siitä välität mitä muut ajattelee? Ja jos haluamasi nainen/mies ajattelee, että yök, niin sen näet aikanaan kyllä. Ja vain sillä on varmasti väliä.
t. N42, jolla M63
Entä 15 vuoden ikäero tai enemmän? Onko naiselle ongelma?
Tuskin kiinnostun yli 50v. Alkaa olla liian iso ikäero mulle. Olen 45v.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:24"]Äkkiä naimisiin ilman avioehtoa (jos varakas), siinä tapauksessa kyllä. Muuten ei.
[/quote]
Oletko koskaan ajatellut, että naisetkin pystyy tienaamaan? Ei tarvitse rahan takia antaa kenellekään pakosta kun on omat tienestit.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:25"]
Siis miksi pitää aina jankuttaa näistä ikäeroista?? Ettekö muuta keksi voi helvetti! Eihän sitä nyt tarvitse kuin katsoa ympärilleen (okei, ei nyt ehkä kadulla kun ihmisillä ei ole ikäkylttejä kaulassa, mutta naistelehdissä, kirjallisuudessa etc) niin päivänselvää on, että näitä pareja syntyy koko ajan.
Siinä on sinulle tutkimustulos. Se, mitä asiasta ajatellaan on vitun helkkarin yhdentekevää, vai mitä sinä siitä välität mitä muut ajattelee? Ja jos haluamasi nainen/mies ajattelee, että yök, niin sen näet aikanaan kyllä. Ja vain sillä on varmasti väliä.
t. N42, jolla M63
[/quote]
Tutulla parilla oli sama ikäero kuin teillä ja frouva jäi leskeksi juurikin ikäisenäsi. Ei vietetty ihania yhteisiä eläkepäiviä matkustellen vaan jäipä täti vähän tyhjän päälle yksinhuoltajaksi. Mutta mikäs siinä, jos ei handlaa riskinhallintaa.
Minulle se ei olisi ongelma. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä paheksuttavaa suurissa ikäeroissa voisi olla.
N 43v.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:26"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:26"]
[/quote]
Mitä sä haluat tietää? Tai varsinkin kumma kun kysyt, vaikka et voi saada vastausta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:24"]Äkkiä naimisiin ilman avioehtoa (jos varakas), siinä tapauksessa kyllä. Muuten ei. [/quote] Oletko koskaan ajatellut, että naisetkin pystyy tienaamaan? Ei tarvitse rahan takia antaa kenellekään pakosta kun on omat tienestit.
[/quote]
Jos ei kiinnosta tienata itse?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:30"]
t. N42, jolla M63
[/quote]
Tutulla parilla oli sama ikäero kuin teillä ja frouva jäi leskeksi juurikin ikäisenäsi. Ei vietetty ihania yhteisiä eläkepäiviä matkustellen vaan jäipä täti vähän tyhjän päälle yksinhuoltajaksi. Mutta mikäs siinä, jos ei handlaa riskinhallintaa.
[/quote]
Ihan sama mulle heidän elämänsä. Mitähän sä nyt yritit sanoa tuolla esimerkilläsi? Otitko laskuun pettävän, sohvalle jämähtävän, piilonarsistin, väkivaltaisen tai juopon vaimoiksi menneet tuttavasi tai suomalaiset?
N42
Minulle se ei olisi ongelma. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä paheksuttavaa suurissa ikäeroissa voisi olla.
N 43v.
[/quote]
Kuka haluaa olla miehen kanssa joka on suunnilleen saman ikäinen kuin omat vanhemmat? Mä en halua olla vanhuksen kanssa. Pitää olla omaa ikäluokkaa.
45v.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:33"]
t. N42, jolla M63
[/quote]
[/quote]
Ihan sama mulle heidän elämänsä. Mitähän sä nyt yritit sanoa tuolla esimerkilläsi? Otitko laskuun pettävän, sohvalle jämähtävän, piilonarsistin, väkivaltaisen tai juopon vaimoiksi menneet tuttavasi tai suomalaiset?
N42
[/quote]
Otin, mutta sä et ole vieläkään ymmärtänyt tulevaisuuttasi ilmeisesti. Sääli sua, rassukka.
No olen ottanut 38-vuotiaana 60-vuotiaan. Ja vielä kymmenen vuoden jälkeenkin olemme yhdessä. Mutta - omaan ystäväpiiriini ei kuulu ketään samalla tavalla ajattelevaa.